  • 11. Data: 2010-12-22 23:10:50
    Temat: Re: Pad orange czy mojego SIMa?
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 22 Dec 2010 23:40:30 +0100, animka napisał(a):

    > A ja dzisiaj dostałam z Orange sms-a, że w ramach rekompensaty otrzymuję
    > na święta 30 minut free.

    Też dostałem.
    Jeszcze trochę i uwierzę w istnienie tepsy z ludzka twarzą ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 12. Data: 2010-12-23 07:52:19
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
    > A ja dzisiaj dostałam z Orange sms-a, że w ramach rekompensaty otrzymuję na
    > święta 30 minut free.

    Czego się tak podniecasz? Przecież są do dzwonienia w sieci. Ich takie
    połączenie nic nie kosztuje. Po prostu rżną głupa.

  • 13. Data: 2010-12-23 08:57:20
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-22 23:40, animka pisze:
    > A ja dzisiaj dostałam z Orange sms-a, że w ramach rekompensaty otrzymuję
    > na święta 30 minut free.

    No, 30 minut w sieci za free to faktycznie niesamowity prezent.

  • 14. Data: 2010-12-23 09:17:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w
    >A ja dzisiaj dostałam z Orange sms-a, że w ramach rekompensaty
    >otrzymuję na święta 30 minut free.

    W swieta .. oj, bedzie kolejny pad :-)

    J.