  • 61. Data: 2010-03-31 02:39:59
    Temat: Re: Kierowca wlókł ofiarę pod tirem - matka nie żyje, córka w szpitalu
    Od: to <t...@a...xyz>

    Matt wrote:

    > Jeżeli kierowca TIRa nie widział, co się dzieje na przejściu, to oznacza
    > że albo omijał inny pojazd który zatrzymał się przed przejściem żeby
    > przepuścić pieszych, albo wyprzedzał na przejściu albo jechał z
    > zamkniętymi oczami. Każdy przypadek "trochę" obciążający.

    Ale ja nie piszę o tym kierowcy. Interesuje mnie, jak dwie zdrowe kobiety
    mogły tak po prostu wejść pod tira.

    --
    cokolwiek

  • 62. Data: 2010-03-31 02:42:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    mw wrote:

    > Nie myli się, moja TŻ została pouczona przez panów policjantów że miała
    > się bezwzględnie zatrzymać kiedy pieszy postawił nogę na jezdni jeszcze
    > na pasie przeciwnego kierunku,

    Panowie polucjanci, póki co, na szczęście nie stanowią prawa, ani nie
    mają też uprawnień do wydawania wiążących jego interpretacji. Mój ojciec
    dostał kiedyś mandat za parkowanie w miejscu dozwolonym i czego ma to
    dowodzić?

    --
    cokolwiek

  • 63. Data: 2010-03-31 02:47:54
    Od: to <t...@a...xyz>

    Pawel \"O'Pajak\" wrote:

    > Takie jest prawo, to prawda,

    No właśnie takie nie jest prawo, tylko jego odmóżdżona, usenetowa
    interpretacja. Jeśli zdarzy się tragiczny wypadek, to sąd oceni wszystkie
    okoliczności. Jeśli pieszy nie zastosował się do zakazu wskakiwania
    wprost pod auto, a kierowca jechał z dozwoloną prędkością i nie miał
    szans uniknąć wypadku to z całą pewnością nie zostanie ukarany.

    Co do reszty to generalnie się zgadzam.

    --
    cokolwiek

  • 64. Data: 2010-03-31 08:18:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Nostradamus" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Przypatrz się dokładniej na przejścuiach ilu kierowców zatrzymuje się
    > udzielając pierwszeństwa pieszym.

    Większość i to bardzo zdecydowana.
    Oczywiście gdy piesi mają pierwszeństwo.

  • 65. Data: 2010-03-31 08:18:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Max_P" <M...@x...pl> napisał w wiadomości

    > "to" <t...@a...xyz>

    > Do czasu, - aż do nas dotrze takie pojmowanie prawa pieszego jakie jest
    > choćby w Europie.

    To nie jest pojmowanie, tylko inne prawo.

  • 66. Data: 2010-03-31 08:19:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > Określenie "polucjant" ma być pozytywne/neutralne?

    Nie da się stosować pozytywnych określeń wobec tej nacji.

  • 67. Data: 2010-03-31 08:20:24
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

> [...]

    Nikt nie zauważa, ze ludzie masowo właza "na czerwonym" bo im się śpieszy,
    ...z dziećmi też.

  • 68. Data: 2010-03-31 08:27:27
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Niestety większość kierowców to niemyślące samoluby, łamiący prawo i
    > ignorujący swoje obowiązki.

    Większość z nas bywa również pieszymi
    i powiem tak
    bezmyslność wśród pieszych jest po_ra_ża_ją_ca!

    Artur(m)

  • 69. Data: 2010-03-31 08:38:58
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Brednie. Tir to nie statek kosmiczny nadlatujący znikąd, żeby potrzebne
    > były jakieś nadludzkie zdolności, by go zauważyć. Wystarczy przechodząc
    > przez jezdnie nie patrzeć w niebo.

    Jak jeszcze pożyjesz trochę (a życzę Ci długiego życia), "przeżyjesz" wiele
    chwil, gdy będziesz patrzył a nie będziesz widział.
    Zobaczysz, że się zdziwisz.

    > No nie, kolejny się zafiksował. Powtórzę: nie przesądzam o winie, nie
    > piszę nic o kierowcach, interesuje mnie po prostu, jak dwóch, zdrowych
    > pieszych może tak ot sobie wejść po tira.

    Są setki tysięcy pieszych , którzy nie wdepna, na równym gładkim chodniku,
    w gówno, a jedna, jakaś - tak.
    Też widać jak na, za przeproszeniem - dłoni.

  • 70. Data: 2010-03-31 08:40:55
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Ale ja nie piszę o tym kierowcy. Interesuje mnie, jak dwie zdrowe kobiety
    > mogły tak po prostu wejść pod tira.

    Zadadały się...