  • 1. Data: 2011-02-07 09:28:19
    Temat: [PRESS] Autostrady po 0,10 i 0,20 PLN/km ?
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    http://logistyka.pb.pl/2366420,22442,autostrada-po-1
    0-i-20-gr-za-km

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2011-02-07 12:00:18
    Temat: Re: Autostrady po 0,10 i 0,20 PLN/km ?
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    Niech spadaja na drzewo. Jak ja bede musial placic 70zl za 350km
    (zakladajac, ze wybuduja te autostrady), to wole juz sobie lekko
    nadlozyc drogi.
    --
    Olleo

  • 3. Data: 2011-02-07 12:27:49
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 7 Feb 2011 03:00:18 -0800 (PST), Olleo napisał(a):

    > Niech spadaja na drzewo. Jak ja bede musial placic 70zl za 350km
    > (zakladajac, ze wybuduja te autostrady), to wole juz sobie lekko
    > nadlozyc drogi.

    O, widzę że autostrady mają stanieć! Dobra informacja.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 4. Data: 2011-02-07 14:39:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Feb 2011 03:00:18 -0800 (PST), Olleo wrote:
    >Niech spadaja na drzewo. Jak ja bede musial placic 70zl za 350km
    >(zakladajac, ze wybuduja te autostrady), to wole juz sobie lekko
    >nadlozyc drogi.

    A niektorzy juz dzis wola nadlozyc zeby pojechac autostrada
    Wroclaw-Szczecin.

    Wszystko zalezy od punktu siedzenia, rynek ustali.
    A jak zle ustali, to ITD pomoze fotoradarami :-)

    J.

  • 5. Data: 2011-02-07 14:41:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > A niektorzy juz dzis wola nadlozyc zeby pojechac autostrada
    > Wroclaw-Szczecin.

    No to raczej wczoraj.
    Oddana czesc S-3 zapewne mocno zmieni sytuacje w tym roku.

  • 6. Data: 2011-02-07 14:55:27
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > A niektorzy juz dzis wola nadlozyc zeby pojechac
    > autostrada
    > Wroclaw-Szczecin.

    Ja akurat nadkladam drogi na tym odcinku dlatego, zeby
    jechac Autostrada (w duzej czesci), a nie "autostradka", a
    potem kulawa drózka made in poland ;-).

  • 7. Data: 2011-02-07 14:56:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Feb 2011 14:41:05 +0100, Cavallino wrote:
    >Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >
    >No to raczej wczoraj.
    >Oddana czesc S-3 zapewne mocno zmieni sytuacje w tym roku.

    W ktorym miejscu ?

    Jeszcze w grudniu do ZG nic sie nie zmienilo, tzn owszem, nowa fajna
    trasa jest, nawet dosc szybka, ale to ciagle wszystkiego dwa pasy i
    wyprzedzanie jest od okazji do okazji.

    J.

  • 8. Data: 2011-02-07 15:37:04
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

> [...]
    > Wroclaw-Szczecin.
    >
    > Wszystko zalezy od punktu siedzenia, rynek ustali.
    > A jak zle ustali, to ITD pomoze fotoradarami :-)

    Jarek,
    ale jak odzyje zato biznes na starej trasie np gliwice - strzelce:)
    to jest wspieranie gospodarki!:L)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 9. Data: 2011-02-07 15:39:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > W ktorym miejscu ?

    W sensownym. ;-)
    Czyli bodajze od Swiebodzina do Szczecina.

    > Jeszcze w grudniu do ZG nic sie nie zmienilo

    Gdyby oddali cala, to bym nie napisal "czesc".

    >, tzn owszem, nowa fajna
    > trasa jest, nawet dosc szybka, ale to ciagle wszystkiego dwa pasy i
    > wyprzedzanie jest od okazji do okazji.

    Ile Ci pozostalo tego dwukierunkowego odcinka?
    100 km z malym hakiem?
    IMO w tym celu nadkladanie podobnej ilosci km jest calkowicie bez sensu.

  • 10. Data: 2011-02-07 15:56:50
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2011-02-07 15:37, Bartek pisze:

    > ale jak odzyje zato biznes na starej trasie np gliwice - strzelce:)
    > to jest wspieranie gospodarki!:L)

    Jeśli przez 10 lat bezpłatna A4 nie pomogła Opolszczyźnie w rozwoju
    gospodarczym, to płatna tym bardziej nie pomoże. :-)

    T.