  • 1. Data: 2010-05-21 08:35:08
    Temat: [POZ] Pozdrawiam małego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Od: "Srututu" <s...@o...pl>

    Panie megrims, masz Pan piękne BMW i małego penisa. Żadne punto Ci nie
    podskoczy, co?
    Nawet jeśli masz jego kierowcę zmusić do hamowania i minąć o kilkanaście
    centymetrów 2 samochody przy znacznej różnicy prędkości. Wszystko podczas
    debilnego manewru wyprzedzania i zmiany pasa. Potem na skróty, pełnym gazem
    przez stację benzynową, tak że facio przed którym przejechałeś popukał się w
    głowę w Twoim kierunku. Taki miszcz kierownicy, co?
    Gratuluję, udowodniłeś że Twoje BMW jest debest a Pan megrims to prawdziwy
    rajdowiec.
    Cel osiągnięty - następny kierowca który uznał Twoją wyższość uznając, że
    nie podniesie rękawicy i ścigał się na ulicach nie będzie. Chylę czoła i
    serdecznie pozdrawiam.

    PS. Następnym razem jak będziesz chciał się dowartościować to zatrąb. Zjadę
    i przepuszczę żebyś nie musiał ryzykować życiem 3 osób dla osiągnięcia
    szczytnego celu bycia 10m z przodu.

  • 2. Data: 2010-05-21 08:53:33
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    czy mial naklejke pms na klapie?

  • 3. Data: 2010-05-21 08:54:53
    Od: "Srututu" <s...@o...pl>

    > czy mial naklejke pms na klapie?

    Właśnie to miałem na myśli pisząc "oklejonego" w temacie.

  • 4. Data: 2010-05-21 09:01:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    Srututu wrote:

    > PS. Następnym razem jak będziesz chciał się dowartościować to zatrąb.
    > Zjadę i przepuszczę żebyś nie musiał ryzykować życiem 3 osób dla
    > osiągnięcia szczytnego celu bycia 10m z przodu.

    Zza kierownicy Punto każdy manewr wydaje się groźny. :P

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl

  • 5. Data: 2010-05-21 09:09:11
    Od: "Srututu" <s...@o...pl>

    > Zza kierownicy Punto każdy manewr wydaje się groźny. :P

    :) Ja tam dziada lubię. Jako druga fura w rodzinie sprawdza się idealnie. Co
    prawda przez 2 lata nie wyjechał z miasta ale po to został kupiony. Małe, w
    miarę sprawne, o niedużych gabarytach. Jeśli nie ma się kompleksów wielkości
    to do miasta szczerze polecam.

  • 6. Data: 2010-05-21 09:11:54
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Właśnie to miałem na myśli pisząc "oklejonego" w temacie.

    ok czuj sie rozgrzeszony:)
    ciekawe czy rajdowiec sie wypowie:)

  • 7. Data: 2010-05-21 09:20:55
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Zza kierownicy Punto każdy manewr wydaje się groźny. :P

    A myślałeś o tym, żeby iść ze swoim problemem do jakiegoś psychoanalityka?
    Bo szerzysz bardzo dziwne poglądy na tej grupie. Przez takich właśnie
    "kierowców", którym się wydaje, że ich manewr był przecież super bezpieczny,
    bo mieli 70 cm zapas przy wyprzedzaniu do samochodu jadącego z przeciwka,
    duże grono kierowców wykonuje przedziwne manewry ZE STRACHU. Po prostu boją
    się o to, że za chwilę się rozpieprzysz, a przy okazji także ich. I potem są
    zjawiska typu gwałtowne hamowanie, zjazd z drogi na pobocze/chodnik, które
    ciężko nazwać bezpiecznymi dla ruchu drogowego.
    Jeśli ten tekst to miała być ironia - to możesz sobie spokojnie takie
    wypowiedzi darować. Nie są śmieszne.

    Jurand.

  • 8. Data: 2010-05-21 09:30:13
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Michał Gut pisze:

    > ok czuj sie rozgrzeszony:)
    > ciekawe czy rajdowiec sie wypowie:)

    Zgaduje.
    Nie bedzie mial odwagi? :>

    --
    Karolek

  • 9. Data: 2010-05-21 09:50:23
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Zgaduje.
    > Nie bedzie mial odwagi? :>

    nie;P uda ze
    -komputer sie zepsul
    -pradu ni ma
    -wyjechal i nie wiadomo kiedy wroci
    -czytnik nie dziala
    -leje na pms bo tu same kapelusze

    :P

  • 10. Data: 2010-05-21 12:52:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Srututu pisze:
    > Cel osiągnięty - następny kierowca który uznał Twoją wyższość uznając,
    > że nie podniesie rękawicy i ścigał się na ulicach nie będzie. Chylę
    > czoła i serdecznie pozdrawiam.

    Jest tu kilku takich, do których pasuje rysopisem ;-)

    Pozdrawiam
    Paweł