  • 11. Data: 2010-05-21 13:14:35
    Temat: Re: Pozdrawiam małego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    ludzie zlitujcie się i powiedzcie mi o co chodzi z tym PMS-em ! mi się
    to kojarzy z zespołem napięcia przedmiesiączkowego ;-)

    Proszę się nie śmiać ;-)

  • 12. Data: 2010-05-21 13:17:19
    Od: "J." <s...@g...pl>

    W dniu 2010-05-21 13:14, Mateusz pisze:
    > ludzie zlitujcie się i powiedzcie mi o co chodzi z tym PMS-em ! mi się
    > to kojarzy z zespołem napięcia przedmiesiączkowego ;-)
    >
    > Proszę się nie śmiać ;-)

    hehe - sorry ;)
    pl.misc.samochody -> Pl.Misc.Samochody -> P.M.S -> PMS :)

  • 13. Data: 2010-05-21 13:17:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >ludzie zlitujcie się i powiedzcie mi o co chodzi z tym PMS-em ! mi się
    >to kojarzy z zespołem napięcia przedmiesiączkowego ;-)

    Przeczytaj sobie nazwę grupy na którą piszesz.
    Jej pierwsze litery.

  • 14. Data: 2010-05-21 16:48:28
    Od: Perełka <p...@b...pl>

    Srututu pisze:
> [...]
    > przejechałeś popukał się w głowę w Twoim kierunku. Taki miszcz
    > kierownicy, co?
    > Gratuluję, udowodniłeś że Twoje BMW jest debest a Pan megrims to
    > prawdziwy rajdowiec.
    > Cel osiągnięty - następny kierowca który uznał Twoją wyższość uznając,
    > że nie podniesie rękawicy i ścigał się na ulicach nie będzie. Chylę
    > czoła i serdecznie pozdrawiam.
    >
    > PS. Następnym razem jak będziesz chciał się dowartościować to zatrąb.
    > Zjadę i przepuszczę żebyś nie musiał ryzykować życiem 3 osób dla
    > osiągnięcia szczytnego celu bycia 10m z przodu.

    Niestety, hujki w BMW tak mają.

  • 15. Data: 2010-05-21 20:00:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jeśli ten tekst to miała być ironia - to możesz sobie spokojnie takie
    > wypowiedzi darować. Nie są śmieszne.

    wypowiedz ewidentnie miała byc ironia.
    Czy smieszna - bywały gorsze :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 16. Data: 2010-05-21 21:21:11
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Perełka" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety, hujki w BMW tak mają.

    A cipy w punto jak maja?

    --
    Picasso

  • 17. Data: 2010-05-21 21:47:51
    Od: Perełka <p...@b...pl>

    P_ablo pisze:
    > Użytkownik "Perełka" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A cipy w punto jak maja?

    Tak jak cipy w lawetach Ducato

  • 18. Data: 2010-05-21 22:24:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jurand wrote:

    > A myślałeś o tym, żeby iść ze swoim problemem do jakiegoś
    > psychoanalityka?

    Ja nie mam problemu bo nie ujeżdżam miejskich autek.

    ?

    > Przez
    > takich właśnie "kierowców", którym się wydaje, że ich manewr był
    > przecież super bezpieczny, bo mieli 70 cm zapas przy wyprzedzaniu do
    > samochodu jadącego z przeciwka, duże grono kierowców wykonuje przedziwne
    > manewry ZE STRACHU.

    70 cm to ponad 1/3 szerokości auta. Może miałeś na myśli 7 cm?

    > Po prostu boją się o to, że za chwilę się
    > rozpieprzysz, a przy okazji także ich. I potem są zjawiska typu
    > gwałtowne hamowanie, zjazd z drogi na pobocze/chodnik, które ciężko
    > nazwać bezpiecznymi dla ruchu drogowego.

    Jak ktoś się wszystkiego boi to niech jeździ busem.

    > Jeśli ten tekst to miała być
    > ironia - to możesz sobie spokojnie takie wypowiedzi darować. Nie są
    > śmieszne.

    Ten tekst jest prawdziwy. Jak się jedzie małym autkiem to wydaje się, że
    wkoło przejeżdża 10x tyle "piratów" co normalnie.

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl

  • 19. Data: 2010-05-21 22:28:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:
    > 70 cm to ponad 1/3 szerokości auta. Może miałeś na myśli 7 cm?

    Jasne. Juz widze jak nie zesrasz sie ze strachu gdy z przeciwka w
    odleglosci 7cm minie cie samochod majacy na budziku ze 180...

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 20. Data: 2010-05-21 22:57:56
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>