  • 121. Data: 2011-05-24 05:20:03
    Temat: Re: POLSKA
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-23 18:47, Sir Piernik pisze:

    > Zbigi, nie wiedzialem ze jestes oderwany od rzeczywistosci :)

    A co, Czlowiek Ktory Rozmawia z Kozami nie jest??? ;)

    > To tak a'propos Nowego Janowa czy jakos tak... :)

    Akurat chodzilo mi o inna wies w okolicy, ta ze sciezkami rowerowymi,
    pieknymi klombami i nowiutkim asfaltem.
    Bo w Nowym Janowie to jest tak jak wszedzie czyli giees przy glownej
    drodze, rowersy ninja itp :)

    pozdr
    newrom

  • 122. Data: 2011-05-24 14:30:18
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Roman Niewiarowski pisze:

    > Akurat chodzilo mi o inna wies w okolicy, ta ze sciezkami rowerowymi,
    > pieknymi klombami i nowiutkim asfaltem.

    tą w której ostatnio zamkneli pewna panią za korupcję? :)
    http://lodzkie.naszemiasto.pl/artykul/915151,wojt-za
    trzymana-kleszczow-wstrzasniety,id,t.html

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 123. Data: 2011-05-24 17:19:45
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Roman Niewiarowski pisze:
    ...>8
    > A co, Czlowiek Ktory Rozmawia z Kozami nie jest??? ;)
    Ten czlowiek z kozami nie rozmawia! On je traktuje pradem!!

    > Bo w Nowym Janowie to jest tak jak wszedzie czyli giees przy glownej
    > drodze, rowersy ninja itp :)
    Przez te rowersy chyba przed zakretem z gieesem jest ograniczenie do 40!

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betwelve

  • 124. Data: 2011-05-24 19:22:59
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 24-05-2011 19:19, Sir Piernik pisze:
    > Roman Niewiarowski pisze:
    > ...>8
    > Ten czlowiek z kozami nie rozmawia! On je traktuje pradem!!

    żadnym prądem! on się po prostu na nie gapi!
    (chyba, że to o inny film chodzi)

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 125. Data: 2011-05-24 22:18:35
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-24 19:19, Sir Piernik pisze:

    > Ten czlowiek z kozami nie rozmawia! On je traktuje pradem!!

    A to pieszczoszek!

    > Przez te rowersy chyba przed zakretem z gieesem jest ograniczenie do 40!

    I to jest przyczyna wypadkow, gdyby nie bylo ograniczenia to nikt by sie
    nie mogl czuc pewnie i wtedy byloby bezpieczniej.

    Arni: Tak, to byl Kleszczow :)

    pozdr
    newrom

  • 126. Data: 2011-05-25 05:56:23
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-05-16 09:54, duddits pisze:

    > W naszym kraju i w ogóle w Europie nie ma tak silnie zakorzenionych
    > tradycji narodowościowych. Flagi i inne insygnia państwowe prezentuje
    > się w zasadzie tylko z musu w czasie świąt,

    Chyba nigdy nie byłeś w Skandynawii. Na co drugiej posesji w Szwecji czy
    Norwegii na masztach powiewają flagi.

    Pozdr
    DP

  • 127. Data: 2011-05-25 07:57:15
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Don Pedro napisała rzekomo news:iri5ma$pfr$1@news.onet.pl

    > Chyba nigdy nie byłeś w Skandynawii. Na co drugiej posesji w Szwecji czy
    > Norwegii na masztach powiewają flagi.
    > Pozdr
    > DP

    Hmm, ale to chyba świadczy o czymś dokładnie przeciwnym niż niezakorzeniona
    tradycja i wieszanie flagi z musu.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 128. Data: 2011-05-25 08:23:50
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-05-25 09:57, Jasio pisze:
    > Don Pedro napisała rzekomo news:iri5ma$pfr$1@news.onet.pl

    > Hmm, ale to chyba świadczy o czymś dokładnie przeciwnym niż niezakorzeniona
    > tradycja i wieszanie flagi z musu.

    Przeczytaj, proszę, jeszcze raz fragment tekstu, do którego się odnoszę,
    a następnie moją odpowiedź.

    Pozdr
    DP

  • 129. Data: 2011-05-25 08:46:59
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Don Pedro napisała rzekomo news:irieap$vfj$1@news.onet.pl
    > Przeczytaj, proszę, jeszcze raz fragment tekstu, do którego się odnoszę, a
    > następnie moją odpowiedź.
    > Pozdr
    > DP

    Przeczytałem.
    Jeszcze raz.
    I jeszcze raz.

    Czekaj, czekaj. Już wiem! Chodzi o to, że Skandynawia jest w Europie? (:
    Racja, przeoczyłem Europę. Mój błąd.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 130. Data: 2011-05-25 09:17:19
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-05-25 10:46, Jasio pisze:
    > Czekaj, czekaj. Już wiem! Chodzi o to, że Skandynawia jest w Europie? (:
    > Racja, przeoczyłem Europę. Mój błąd.

    Cała nadzieja w kawie. W dużej ilości kawy. :)

    Pozdr
    DP