-
21. Data: 2009-05-27 09:37:07
Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
Od: Olgierd <n...@n...problem>
Dnia Wed, 27 May 2009 02:33:15 -0700, Ircys napisał(a):
> Gorzej, jeżeli chce się przejść z numerem do nowego operatora. Wtedy
> najlepiej podejść do nowego operatora w celu wydania zaświadczenia o
> możliwości przyjęcia numeru z Plusa i ewentualnie od razu podpisać
> umowę. Z tym zaświadczeniem idziemy do Plusa
Reasumując procedura w takim przypadku wygląda następująco (to pytanie,
więc proszę o potwierdzenie):
1. wizyta u nowego operatora, umownie nazwijmy go P., celem uzyskania
oświadczenia o gotowości przyjęcia chlebem i solą,
2. z karteluszkiem wizyta w salonie Polkomtela celem oznajmienia o
powyższym i złożenia wypowiedzenia umowy,
3. po upływie okresu wypowiedzenia Polkomtel przesyła papiery do P.
(ogólnie operatorzy sami załatwiają sytuację), licząc sobie do tego
koszty.
Dobrze to rozumiem?
--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl
-
22. Data: 2009-05-27 09:59:13
Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
Od: Ircys <i...@p...pl>
On 27 Maj, 11:37, Olgierd pisze...
> > Gorzej, jeżeli chce się przejść z numerem do nowego operatora. Wtedy
> > najlepiej podejść do nowego operatora w celu wydania zaświadczenia o
> > możliwości przyjęcia numeru z Plusa i ewentualnie od razu podpisać
> > umowę. Z tym zaświadczeniem idziemy do Plusa
> Reasumując procedura w takim przypadku wygląda następująco (to pytanie,
> więc proszę o potwierdzenie):
>
> 1. wizyta u nowego operatora, umownie nazwijmy go P., celem uzyskania
> oświadczenia o gotowości przyjęcia chlebem i solą,
> 2. z karteluszkiem wizyta w salonie Polkomtela celem oznajmienia o
> powyższym i złożenia wypowiedzenia umowy,
> 3. po upływie okresu wypowiedzenia Polkomtel przesyła papiery do P.
> (ogólnie operatorzy sami załatwiają sytuację), licząc sobie do tego
> koszty.
> Dobrze to rozumiem?
Dobrze, przy czym papiery (dokumenty drogą elektroniczną) są
przesyłane
(pomiedzy operatorami) nie po okresie wypowiedzenia tylko "od zaraz"
czyli od momentu
Twojego zgłoszenia. W trakcie twojego wpowiedzenia operatorzy, w
Twojej sprawie,
komunikują sie kilkakrotnie. Uwolnienie samego numeru (!) jest po
okresie wypowiedzenia,
czyli nowy operator może go już aktywować u siebie.
Ircys
-
23. Data: 2009-05-27 10:14:24
Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
Od: Olgierd <n...@n...problem>
Dnia Wed, 27 May 2009 02:59:13 -0700, Ircys napisał(a):
> Uwolnienie samego numeru (!) jest po okresie
> wypowiedzenia,
> czyli nowy operator może go już aktywować u siebie.
Merci beacoup :-)
--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl
-
24. Data: 2009-05-27 17:08:11
Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
Od: "Daniel" <m...@g...pl>
Byłem dziś w PLAY i dostałem 3 druki (3 karty sim) zapewniające, że numer
mogę przenieść. Do tego dali mi gotowe druki wypowiedzenia umowy o
świadczenie usług telekomunikacyjnych w związku ze zmianą regulaminu :)
Umowy z PLAY jeszcze nie podpisywałem bo dowiedziałem się, że pomimo
rozpoczęcia procesu przenoszenia numeru mam czas do 21 lipca na ewentualną
zmianę decyzji - liczę, że PLUS zaproponuje mi w tej sytuacji jakąś ciekawą
ofertę. Jutro zanoszę papiery do salonu, zobaczymy czy coś mi zaproponują :)
pozdrawiam
-
25. Data: 2009-05-27 19:03:18
Temat: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu - a PWA
Od: plusz <p...@g...com>
On 27 Maj, 11:37, Olgierd <n...@n...problem> wrote:
> 1. wizyta u nowego operatora, umownie nazwijmy go P., celem uzyskania
> oświadczenia o gotowości przyjęcia chlebem i solą,
> 2. z karteluszkiem wizyta w salonie Polkomtela celem oznajmienia o
> powyższym i złożenia wypowiedzenia umowy,
> 3. po upływie okresu wypowiedzenia Polkomtel przesyła papiery do P.
> (ogólnie operatorzy sami załatwiają sytuację), licząc sobie do tego
> koszty.
a co w przypadku jeśli mam umowę wynikającą z Programu Wymiany
Aparatów?
czy to tez mogę wypowiedzieć?
--
plusz
-
26. Data: 2009-05-28 08:43:16
Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
Od: w...@g...com
Złożyłem wypowiedzenia w PLUSIE. Nie obyło się bez uświadomienia
bardzo niesympatycznej pani, że jej obowiązkiem jest przyjąć dokumenty
i wystawić potwierdzenie, a jak już usłyszałem "Czy znam zmiany w
regulaminie i czy rzeczywiście jest to dla mnie tak istotne, że aż
chcę przenosić numery?" to mnie o mało nie rozsadziło. Po kilkunastu
minutach poproszono mnie o numer kontaktowy i wręczono potwierdzenia.
Nic mi nie zaproponowano więc czekam na telefon z ewentualną
propozycją zatrzymania mnie w plusie. Pozdrawiam Daniel.
P.S. Doczekał się ktoś telefonu z BOK-u po złożeniu rezygnacji?
-
27. Data: 2009-06-01 18:05:55
Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
Od: "Czeresniak" <d...@o...pl>
> Czy po złożeniu wypowiedzenie PLUS stara się zatrzymać klienta proponując
> ciekawsze warunki?
Więc powiem tak byłem dziś w salonie firmowym Plus i na pytanie czy mogą coś
zaoferować w związku ze zmianą regulaminu odpowiedziano mi, że TAK :-)
Wybrałem pakiet minut do wszystkich sieci i jestem zadowolony. Chyba, że
konsultantka ściemniała bo wypełniła formularz i go schowała do teczki. Na
pytanie czy dostanę potwierdzenie otrzymania pakietu powiedziała, że
potwierdzeniem jest jej słowo :-D
Pozdrawiam
Darek
-
28. Data: 2009-07-06 18:38:04
Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
Od: Natalia <k...@g...com>
Złożyłam dwa wypowiedzenia... I mam problem. Płatność za jeden
abonament do 5.06, za drugi do 9.06. Dziwne, ponieważ zawsze
wcześniej, płatność była np w 2 przypadku do 12 każdego miesiąca! Plus
oczywiście zrobił mnóstwo szumu. Najpierw nikt nie chciał przyjąć
rezygnacji, w końcu znalazła się pani, która przyjęła i wysłała faks -
był 17.06... Zaczęły się telefony z Plusa: wypowiedzenie w trakcie
trwania umowy = kara. Przy okazji twierdzenie, że faksu nie dostali (w
takim razie jak się dowiedzieli o wypowiedzeniu?!). No i znów smsy i
informacje o karze. Jak się okazuje - terminowo - mam pecha.
Niedopatrzenie i nawet abonament, który był płatny do 9.06 jest 1
dzień po terminie jeśli chodzi o zerwanie umowy z powodu zmian w
regulaminie. Jak mam teraz rozwiązać sprawę?