eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 28

  • 11. Data: 2009-05-26 11:21:51
    Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czeresniak" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gverct$55q$1@news.onet.pl...
    > Co do cen w Plus, to w moim przypadku nie jest tak źle bo
    > większość rozmów prowadzę w sieci Plus i dlatego wychodzi mi ok
    > 19gr/min. Dlatego chciałem aby moja umowa przekształciła się w
    > umowę na czas nieokreślony i niestety takiej możliwości nie
    > przewidziano.

    Czekaj czekaj - a Plus nie ma przypadkiem umowy na czas
    nieokreslony, z kara za wypowiedzenie przed terminem ?

    Choc warto sprawdzic czy warunki sa na stale, czy w promocji na
    czas okreslony ..

    J.



  • 12. Data: 2009-05-26 15:06:08
    Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
    Od: Adam k <b...@m...pl>

    Daniel pisze:
    > Czy po złożeniu wypowiedzenie PLUS stara się zatrzymać klienta proponując
    > ciekawsze warunki?

    Mnie probowano zatrzymac, wciskajac kit ze jest awaria systemu i nie
    moga przyjac mojego wypowiedzenia :D Serio! Nie zdzwilo mnie to, bo
    ostatnio przeczytalem: "Plus przygotował specjalne nagrody pieniężne dla
    salonów za redukcję do minimum liczby przyjętych rezygnacji z usług."
    http://www.gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=
    22554

    Gdy powiedzialem, ze nie wyjde z salonu dopoki nie bede mial w reku
    potwierdzenia zlozenia wypowiedzenia "awaria" zostala usunieta, ale pani
    miala mine jakbym zabieral jej ostatnia kromke chleba :(


  • 13. Data: 2009-05-26 15:28:26
    Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 26 Maj, 17:06, Adam k <b...@m...pl> pisze...
    > > Czy po złożeniu wypowiedzenie PLUS stara się zatrzymać klienta proponując
    > > ciekawsze warunki?

    > Mnie probowano zatrzymac, wciskajac kit ze jest awaria systemu i nie
    > moga przyjac mojego wypowiedzenia :D Serio! Nie zdzwilo mnie to, bo
    > ostatnio przeczytalem: "Plus przygotował specjalne nagrody pieniężne dla
    > salonów za redukcję do minimum liczby przyjętych rezygnacji z usług.
    > Gdy powiedzialem, ze nie wyjde z salonu dopoki nie bede mial w reku
    > potwierdzenia zlozenia wypowiedzenia "awaria" zostala usunieta, ale pani
    > miala mine jakbym zabieral jej ostatnia kromke chleba :(

    Jeżeli Twoja wizyta miała miejsce dzisiaj to awaria była autentyczna.

    Ircys


  • 14. Data: 2009-05-26 15:36:03
    Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
    Od: Adam k <b...@m...pl>

    Ircys pisze:
    > Jeżeli Twoja wizyta miała miejsce dzisiaj to awaria była autentyczna.

    Tak, przed 17:00
    Natomiast czy awaria byla powodem niecheci przyjecia wypowiedzenia?
    Watpie. Pani ewidetnie sie platala, najpierw o awarii, potem ze w
    systemie jeszcze nie ma opcji skladania wypowiedzen w zwiazku z nowym
    regulaminem, a to ze jak napisalem takie ladne wypowiedzenie to moglbym
    wyslac je poczta. A na koncu i tak wszystko zrobila tak jak nalezy.


  • 15. Data: 2009-05-26 16:03:23
    Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Skylla" napisał:

    > Zeby mieć taką cenę musisz naprawdę duzo i regularnie rozmawiać.

    AFAIR w takim celu kupiłem telefon i abonament - żeby rozmawiać, ku
    zgorszeniu znajomych, zawzięcie dżipiesujących, woipujących, surfujących i
    gadugających.

    > Jaki masz abo?

    Średni, 50 zł brutto.

    > Jesli ktoś rozmawia znacznie mniej lub nieregularnie albo dużo smsuje,
    > prepaid będzie zdecydowanie korzystniejszy.

    A owóż, dlatego ja nie urągam prapaidziarzom, natomiast z przykrością
    odnotowałem 1243 brutalny, niczym nie sprowokowany atak na abonamenciarzy
    ;-)

    JoteR


  • 16. Data: 2009-05-26 19:36:32
    Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Czeresniak" <d...@o...pl> napisał
    > Natomiast uzyskałem informację, że są dwie możliwości:
    > - dezaktywacja numeru,
    > - przeniesienie do innej sieci.

    To znaczy, że tak z uśmiechem na twarzy przyjmą wypowiedzenie z wnioskiem o
    przeniesienie?

    To by mi odpowiadało, bo z posiadanego abo praktycznie nie korzystam a numer
    mógłby zostać - przeniesiony. Niejasne jest dla mnie tylko jedno a
    mianowicie termin, w którym można dokonać wypowiedzenia. Otóż:
    - faktury (rachunki) wystawiane są 10-11 dnia miesiąca, u mnie są to
    rachunki elektroniczne,
    - "List przewodni" o zmianie regulaminu dostałem wczoraj, tj. 25 maja.
    Wypowiedzenia można dokonać "[...] w terminie 7 dni od upływu terminu
    płatności rechunku telefonicznego, z którym przysłane zostało zawiadomienie
    o zmianie [...]". To ile mam jeszcze czasu? :)

    Maciek.


  • 17. Data: 2009-05-26 20:01:55
    Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
    Od: "Czeresniak" <d...@o...pl>

    >... Otóż:
    > - faktury (rachunki) wystawiane są 10-11 dnia miesiąca, u mnie są to
    > rachunki elektroniczne,
    > - "List przewodni" o zmianie regulaminu dostałem wczoraj, tj. 25 maja.
    > Wypowiedzenia można dokonać "[...] w terminie 7 dni od upływu terminu
    > płatności rechunku telefonicznego, z którym przysłane zostało
    > zawiadomienie o zmianie [...]". To ile mam jeszcze czasu? :)
    >
    > Maciek.

    Mi okres rozliczeniowy kończy się 20 a płatności mam do 5 dnia następnego
    miesiąca, czyli ok 14dni.
    Jak zrozumiałem to razem z fakturą za okres 21 kwietnia-20 maja dostałem (25
    maja) pismo przewodnie, a płatność tej faktury do 5 czerwca więc na
    wypowiedzenie mam czas do 12 lub 13 czerwca (to jakiejś ustawy o liczeniu
    terminów dokładnie można wyznaczyć) z tym, że do tego dnia mam czas na
    nadanie listu z wypowiedzeniem.
    Pewnie u Ciebie jest analogicznie. Zresztą pismo przedstawione w ebok jest w
    ramce przy odpowiedniej fakturze, do której nawiązuje.

    Pozdrawiam
    Daerk


  • 18. Data: 2009-05-26 20:12:07
    Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Czeresniak" <d...@o...pl> napisał
    > Pewnie u Ciebie jest analogicznie.

    Też tak podejrzewałem, zatem mam jeszcze kilka dni.
    A gdy rozmawiałeś z BOK, to podawali jakieś szczegóły w kwestii
    przeniesienia numeru? Czy wystarczy wypowiedzenie z deklaracją chęci
    przeniesienia nr i natychmiastowa wizyta u nowego operatora? Tak by było
    logicznie ale chciałbym wiedzieć, żeby mieć porównanie z tym co usłyszę w
    BOK, gdy do nich sam zadzwonię :)

    M.


  • 19. Data: 2009-05-26 20:31:51
    Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
    Od: "Czeresniak" <d...@o...pl>

    > Też tak podejrzewałem, zatem mam jeszcze kilka dni.
    > A gdy rozmawiałeś z BOK, to podawali jakieś szczegóły w kwestii
    > przeniesienia numeru? Czy wystarczy wypowiedzenie z deklaracją chęci
    > przeniesienia nr i natychmiastowa wizyta u nowego operatora?

    Więc .... mam wypowiedzieć do dnia 12 czerwca. Okres rozliczeniowy 21
    czerwca - 20 lipca.
    Jeśli wypowiedzenie zostanie nadane do 12 czerwca i doręczone przed 21 to
    umowa wygaśnie 20 lipca. W przeciwnym razie umowa wydłuży się o kolejny
    miesiąc.
    U nowego operatora trzeba prosić o przeniesienie numeru z dniem 21 lipca.

    Pozdrawiam
    Darek


  • 20. Data: 2009-05-27 09:33:15
    Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 26 Maj, 17:36, Adam k <b...@m...pl> pisze...
    > > Jeżeli Twoja wizyta miała miejsce dzisiaj to awaria była autentyczna.

    > Tak, przed 17:00
    > Natomiast czy awaria byla powodem niecheci przyjecia wypowiedzenia?
    > Watpie. Pani ewidetnie sie platala, najpierw o awarii, potem ze w
    > systemie jeszcze nie ma opcji skladania wypowiedzen w zwiazku z nowym
    > regulaminem, a to ze jak napisalem takie ladne wypowiedzenie to moglbym
    > wyslac je poczta. A na koncu i tak wszystko zrobila tak jak nalezy.

    Plus ma już wdrożoną elektroniczną procedurę w związku z "Nowy RŚUT -
    brak akceptacji".
    Żeby z niej skorzystać musi być sprawny system(!) i oczywiście
    przeszkolony
    w tym konsultant. Najprawdopodobniej trafiłeś na obie awarie :)
    Gdy nie działa system elektroniczny można wypowiedzieć umowę
    przesyłając wypowiedzenie, najlepiej listem poleconym, na: Polkomtel
    S.A., Dział Obsługi Klienta, ul. Wołoska 16, 02-675 Warszawa z
    dopiskiem (na kopercie) "Rezygnacja z usług-RŚUT" w terminie 7 dni od
    upływu terminu płatności rachunku telefonicznego, z którym przysłane
    zostało zawiadomienie o zmianie [...]" - liczy się data stempla
    pocztowego a nie data wpływu(!).

    Gorzej, jeżeli chce się przejść z numerem do nowego operatora. Wtedy
    najlepiej podejść do nowego operatora w celu wydania zaświadczenia o
    możliwości przyjęcia numeru z Plusa
    i ewentualnie od razu podpisać umowę. Z tym zaświadczeniem idziemy
    do Plusa i gdy działa system i gdy konsultant skończy już płakać po
    informacji
    o naszej rezygnacji, spokojnie wypełni odpowiednie kwity (już nie
    musimy mieć
    naszego wypowiedzenia pisemnego) i po kłopocie. Uwolnienie numeru
    nastąpi po 30 dniowym okresie wypowiedzenia liczonym od początku
    najbliższego cyklu rozliczeniowego.

    Ircys

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: