-
11. Data: 2009-05-26 11:21:51
Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Czeresniak" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
news:gverct$55q$1@news.onet.pl...
> Co do cen w Plus, to w moim przypadku nie jest tak źle bo
> większość rozmów prowadzę w sieci Plus i dlatego wychodzi mi ok
> 19gr/min. Dlatego chciałem aby moja umowa przekształciła się w
> umowę na czas nieokreślony i niestety takiej możliwości nie
> przewidziano.
Czekaj czekaj - a Plus nie ma przypadkiem umowy na czas
nieokreslony, z kara za wypowiedzenie przed terminem ?
Choc warto sprawdzic czy warunki sa na stale, czy w promocji na
czas okreslony ..
J.
-
12. Data: 2009-05-26 15:06:08
Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
Od: Adam k <b...@m...pl>
Daniel pisze:
> Czy po złożeniu wypowiedzenie PLUS stara się zatrzymać klienta proponując
> ciekawsze warunki?
Mnie probowano zatrzymac, wciskajac kit ze jest awaria systemu i nie
moga przyjac mojego wypowiedzenia :D Serio! Nie zdzwilo mnie to, bo
ostatnio przeczytalem: "Plus przygotował specjalne nagrody pieniężne dla
salonów za redukcję do minimum liczby przyjętych rezygnacji z usług."
http://www.gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=
22554
Gdy powiedzialem, ze nie wyjde z salonu dopoki nie bede mial w reku
potwierdzenia zlozenia wypowiedzenia "awaria" zostala usunieta, ale pani
miala mine jakbym zabieral jej ostatnia kromke chleba :(
-
13. Data: 2009-05-26 15:28:26
Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
Od: Ircys <i...@p...pl>
On 26 Maj, 17:06, Adam k <b...@m...pl> pisze...
> > Czy po złożeniu wypowiedzenie PLUS stara się zatrzymać klienta proponując
> > ciekawsze warunki?
> Mnie probowano zatrzymac, wciskajac kit ze jest awaria systemu i nie
> moga przyjac mojego wypowiedzenia :D Serio! Nie zdzwilo mnie to, bo
> ostatnio przeczytalem: "Plus przygotował specjalne nagrody pieniężne dla
> salonów za redukcję do minimum liczby przyjętych rezygnacji z usług.
> Gdy powiedzialem, ze nie wyjde z salonu dopoki nie bede mial w reku
> potwierdzenia zlozenia wypowiedzenia "awaria" zostala usunieta, ale pani
> miala mine jakbym zabieral jej ostatnia kromke chleba :(
Jeżeli Twoja wizyta miała miejsce dzisiaj to awaria była autentyczna.
Ircys
-
14. Data: 2009-05-26 15:36:03
Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
Od: Adam k <b...@m...pl>
Ircys pisze:
> Jeżeli Twoja wizyta miała miejsce dzisiaj to awaria była autentyczna.
Tak, przed 17:00
Natomiast czy awaria byla powodem niecheci przyjecia wypowiedzenia?
Watpie. Pani ewidetnie sie platala, najpierw o awarii, potem ze w
systemie jeszcze nie ma opcji skladania wypowiedzen w zwiazku z nowym
regulaminem, a to ze jak napisalem takie ladne wypowiedzenie to moglbym
wyslac je poczta. A na koncu i tak wszystko zrobila tak jak nalezy.
-
15. Data: 2009-05-26 16:03:23
Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
Od: "JoteR" <j...@p...pl>
"Skylla" napisał:
> Zeby mieć taką cenę musisz naprawdę duzo i regularnie rozmawiać.
AFAIR w takim celu kupiłem telefon i abonament - żeby rozmawiać, ku
zgorszeniu znajomych, zawzięcie dżipiesujących, woipujących, surfujących i
gadugających.
> Jaki masz abo?
Średni, 50 zł brutto.
> Jesli ktoś rozmawia znacznie mniej lub nieregularnie albo dużo smsuje,
> prepaid będzie zdecydowanie korzystniejszy.
A owóż, dlatego ja nie urągam prapaidziarzom, natomiast z przykrością
odnotowałem 1243 brutalny, niczym nie sprowokowany atak na abonamenciarzy
;-)
JoteR
-
16. Data: 2009-05-26 19:36:32
Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
Od: "Maciek" <m...@g...com>
Użytkownik "Czeresniak" <d...@o...pl> napisał
> Natomiast uzyskałem informację, że są dwie możliwości:
> - dezaktywacja numeru,
> - przeniesienie do innej sieci.
To znaczy, że tak z uśmiechem na twarzy przyjmą wypowiedzenie z wnioskiem o
przeniesienie?
To by mi odpowiadało, bo z posiadanego abo praktycznie nie korzystam a numer
mógłby zostać - przeniesiony. Niejasne jest dla mnie tylko jedno a
mianowicie termin, w którym można dokonać wypowiedzenia. Otóż:
- faktury (rachunki) wystawiane są 10-11 dnia miesiąca, u mnie są to
rachunki elektroniczne,
- "List przewodni" o zmianie regulaminu dostałem wczoraj, tj. 25 maja.
Wypowiedzenia można dokonać "[...] w terminie 7 dni od upływu terminu
płatności rechunku telefonicznego, z którym przysłane zostało zawiadomienie
o zmianie [...]". To ile mam jeszcze czasu? :)
Maciek.
-
17. Data: 2009-05-26 20:01:55
Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
Od: "Czeresniak" <d...@o...pl>
>... Otóż:
> - faktury (rachunki) wystawiane są 10-11 dnia miesiąca, u mnie są to
> rachunki elektroniczne,
> - "List przewodni" o zmianie regulaminu dostałem wczoraj, tj. 25 maja.
> Wypowiedzenia można dokonać "[...] w terminie 7 dni od upływu terminu
> płatności rechunku telefonicznego, z którym przysłane zostało
> zawiadomienie o zmianie [...]". To ile mam jeszcze czasu? :)
>
> Maciek.
Mi okres rozliczeniowy kończy się 20 a płatności mam do 5 dnia następnego
miesiąca, czyli ok 14dni.
Jak zrozumiałem to razem z fakturą za okres 21 kwietnia-20 maja dostałem (25
maja) pismo przewodnie, a płatność tej faktury do 5 czerwca więc na
wypowiedzenie mam czas do 12 lub 13 czerwca (to jakiejś ustawy o liczeniu
terminów dokładnie można wyznaczyć) z tym, że do tego dnia mam czas na
nadanie listu z wypowiedzeniem.
Pewnie u Ciebie jest analogicznie. Zresztą pismo przedstawione w ebok jest w
ramce przy odpowiedniej fakturze, do której nawiązuje.
Pozdrawiam
Daerk
-
18. Data: 2009-05-26 20:12:07
Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
Od: "Maciek" <m...@g...com>
Użytkownik "Czeresniak" <d...@o...pl> napisał
> Pewnie u Ciebie jest analogicznie.
Też tak podejrzewałem, zatem mam jeszcze kilka dni.
A gdy rozmawiałeś z BOK, to podawali jakieś szczegóły w kwestii
przeniesienia numeru? Czy wystarczy wypowiedzenie z deklaracją chęci
przeniesienia nr i natychmiastowa wizyta u nowego operatora? Tak by było
logicznie ale chciałbym wiedzieć, żeby mieć porównanie z tym co usłyszę w
BOK, gdy do nich sam zadzwonię :)
M.
-
19. Data: 2009-05-26 20:31:51
Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
Od: "Czeresniak" <d...@o...pl>
> Też tak podejrzewałem, zatem mam jeszcze kilka dni.
> A gdy rozmawiałeś z BOK, to podawali jakieś szczegóły w kwestii
> przeniesienia numeru? Czy wystarczy wypowiedzenie z deklaracją chęci
> przeniesienia nr i natychmiastowa wizyta u nowego operatora?
Więc .... mam wypowiedzieć do dnia 12 czerwca. Okres rozliczeniowy 21
czerwca - 20 lipca.
Jeśli wypowiedzenie zostanie nadane do 12 czerwca i doręczone przed 21 to
umowa wygaśnie 20 lipca. W przeciwnym razie umowa wydłuży się o kolejny
miesiąc.
U nowego operatora trzeba prosić o przeniesienie numeru z dniem 21 lipca.
Pozdrawiam
Darek
-
20. Data: 2009-05-27 09:33:15
Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
Od: Ircys <i...@p...pl>
On 26 Maj, 17:36, Adam k <b...@m...pl> pisze...
> > Jeżeli Twoja wizyta miała miejsce dzisiaj to awaria była autentyczna.
> Tak, przed 17:00
> Natomiast czy awaria byla powodem niecheci przyjecia wypowiedzenia?
> Watpie. Pani ewidetnie sie platala, najpierw o awarii, potem ze w
> systemie jeszcze nie ma opcji skladania wypowiedzen w zwiazku z nowym
> regulaminem, a to ze jak napisalem takie ladne wypowiedzenie to moglbym
> wyslac je poczta. A na koncu i tak wszystko zrobila tak jak nalezy.
Plus ma już wdrożoną elektroniczną procedurę w związku z "Nowy RŚUT -
brak akceptacji".
Żeby z niej skorzystać musi być sprawny system(!) i oczywiście
przeszkolony
w tym konsultant. Najprawdopodobniej trafiłeś na obie awarie :)
Gdy nie działa system elektroniczny można wypowiedzieć umowę
przesyłając wypowiedzenie, najlepiej listem poleconym, na: Polkomtel
S.A., Dział Obsługi Klienta, ul. Wołoska 16, 02-675 Warszawa z
dopiskiem (na kopercie) "Rezygnacja z usług-RŚUT" w terminie 7 dni od
upływu terminu płatności rachunku telefonicznego, z którym przysłane
zostało zawiadomienie o zmianie [...]" - liczy się data stempla
pocztowego a nie data wpływu(!).
Gorzej, jeżeli chce się przejść z numerem do nowego operatora. Wtedy
najlepiej podejść do nowego operatora w celu wydania zaświadczenia o
możliwości przyjęcia numeru z Plusa
i ewentualnie od razu podpisać umowę. Z tym zaświadczeniem idziemy
do Plusa i gdy działa system i gdy konsultant skończy już płakać po
informacji
o naszej rezygnacji, spokojnie wypełni odpowiednie kwity (już nie
musimy mieć
naszego wypowiedzenia pisemnego) i po kłopocie. Uwolnienie numeru
nastąpi po 30 dniowym okresie wypowiedzenia liczonym od początku
najbliższego cyklu rozliczeniowego.
Ircys