  • 1. Data: 2010-06-07 16:55:12
    Temat: PLIX2
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    Pierwszego czerwca miał być uruchomiony PLIX2. Mamy 7 czerwca. Może ktoś
    się orientuje, jak obecnie wygląda sprawa?

    --
    Sławek Lipowski

  • 2. Data: 2010-06-08 15:55:35
    Temat: Re: PLIX2
    Od: Airen <a...@p...fm>

    Dnia 07-06-2010 o 18:55:12 Sławek Lipowski <s...@l...org>
    napisał(a):

    > Pierwszego czerwca miał być uruchomiony PLIX2. Mamy 7 czerwca. Może ktoś
    > się orientuje, jak obecnie wygląda sprawa?

    a miało być tak pięknie
    miało nie wiać w oczy nam
    i ociekać szczęściem
    miało być "sto lat! sto lat!"

    ...a wyszło tak jak zwykle

    --
    Airen
    "there is no spoone" -The Matricks

  • 3. Data: 2010-06-08 19:04:09
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Tue, 08 Jun 2010 17:55:35 +0200, Airen napisał:

    > a miało być tak pięknie
    > miało nie wiać w oczy nam
    > i ociekać szczęściem
    > miało być "sto lat! sto lat!"
    >
    > ...a wyszło tak jak zwykle

    Ale chłopaki ZTCW pociągneli kabel zasilający ze swojego świetnego agregatu na
    42p. Więc taka awaria nie powinna się już zdarzyć.

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 4. Data: 2010-06-08 19:39:02
    Od: Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven>

    Dnia 08.06.2010 Verox <a...@b...veroxsystems.com> napisał/a:

    > Ale chłopaki ZTCW pociągneli kabel zasilający ze swojego świetnego agregatu na
    > 42p. Więc taka awaria nie powinna się już zdarzyć.

    No chyba, że trzeba będzie dolać ropy, a winda nie będzie działać ;-p

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Jagiełło

  • 5. Data: 2010-06-08 20:07:40
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    W dniu 08.06.2010 21:04, Verox pisze:
    > (...)
    > Ale chłopaki ZTCW pociągneli kabel zasilający ze swojego świetnego agregatu na
    > 42p. Więc taka awaria nie powinna się już zdarzyć.

    Tylko czy to, że PLIX będzie miał prąd na 42p wystarczy, żeby wszyscy
    mieli dostęp do PLIXa w przypadku dłuższego padu prądu w LIM?

    Poza tym, na stronie PLIX dalej wisi info o planowaniu uruchomienia
    PLIX2 1 czerwca. Przydało by się jakieś uaktualnienie tej informacji.

    --
    Sławek Lipowski

  • 6. Data: 2010-06-09 07:08:19
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    W dniu 08.06.2010 22:07, Sławek Lipowski pisze:

> [...]
    >
    > Poza tym, na stronie PLIX dalej wisi info o planowaniu uruchomienia
    > PLIX2 1 czerwca. Przydało by się jakieś uaktualnienie tej informacji.

    Być może nie wystarczy, aczkolwiek ostatnio Sylwester przysłał maila do
    uczestników PLIX :

    "
    Dostaliśmy informacje z LIM, że w dniu jutrzejszym o godzinie 5:00
    nastąpi 2 minutowa przerwa dla 42 piętra.
    W wypadku PLIX na 42p. będziemy pracować z UPSów i agregatu z 1
    piętra z PLIX DC. Jeżeli ktoś ma potrzebę
    awaryjnego skorzystania z naszego prądu (np. UPSy nie pociągną),
    albo obawia się, że prace mogą potrwać
    dłużej niż przewidziano to proszony jest o przybycie na miejsce z
    odpowiedniej długości "złodziejką" (musi starczyć
    do szafy numer 60) i zgłoszenie tego naszej NOC-y (+48 22 427 39 99
    lub +48 721 333 999 oraz n...@p...pl)
    "
    Nie wiem jak to było w praktyce, ale uważam, że zachowali się Fair.

    Pozdrawiam
    Darek Siedlecki

  • 7. Data: 2010-06-09 08:45:22
    Od: obeer <s...@g...com>

    On Jun 8, 9:39 pm, Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven> wrote:

    > No chyba, że trzeba będzie dolać ropy, a winda nie będzie działać ;-p

    Agregat stoi na 4p a nie na 42p i juz nam sie zdarzalo 60l banki
    wnosic po schodach na 4p
    więc argument niezbyt trafny ;-P

    Jeśli natomiast chodzi o to, czy ktoś skorzystał z naszego prądu
    podczas ostatnich prac z prądem w LIMie,
    to jedna firma zawczasu przysłała elektryków, którzy wykonali stosowną
    tymczasową instalację do swojej szafy.
    Nie widzę problemu, żeby przy okazji kolejnych tego typu sytuacji
    korzystać z naszych zasobów - nasze połączenie
    elektryczne jest w stanie udźwignąć połowę 42p.

    O uruchomieniu PLIX2 w THP poinformujemy na dniach - w chwili obecnej
    cały czas dogrywamy kwestie formalne.

    Sylwester

  • 8. Data: 2010-06-09 09:28:19
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    W dniu 09.06.2010 10:45, obeer pisze:
    > (...)
    > O uruchomieniu PLIX2 w THP poinformujemy na dniach - w chwili obecnej
    > cały czas dogrywamy kwestie formalne.
    >
    > Sylwester

    Dzięki za wyjaśnienia.

    Czy oba węzły będą połączone? Czy klienci jednego z nich będą widoczni
    dla klientów tego drugiego? Czy nowy węzeł będzie też spięty z AC-X?

    --
    Sławomir Lipowski

  • 9. Data: 2010-06-09 10:09:34
    Od: obeer <s...@g...com>

    On Jun 9, 11:28 am, Sławek Lipowski <s...@l...org> wrote:

    > Dzięki za wyjaśnienia.
    >
    > Czy oba węzły będą połączone? Czy klienci jednego z nich będą widoczni
    > dla klientów tego drugiego? Czy nowy węzeł będzie też spięty z AC-X?

    Obydwa węzły będą połączone, aczkolwiek bazując na naszym monitoringu
    będziemy "pomagać" optymalizować ruch, tak aby peering zamykał się w
    jak największej mierze w danym węźle.
    Tak jak napisałem wcześniej, dogrywamy teraz kwestie formalne, jest to
    związane m.in. z cennikiem oraz nowymi usługami. Szczegóły wkrótce.
    Co do AC-X, nie widzimy potrzeby tego spinać, skoro AC-X jest już w
    THP i każdy kto chce może się tam wpiąć.

    Sylwester

  • 10. Data: 2010-06-09 11:29:16
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    W dniu 09.06.2010 12:09, obeer pisze:
> [...]
    > Co do AC-X, nie widzimy potrzeby tego spinać, skoro AC-X jest już w
    > THP i każdy kto chce może się tam wpiąć.

    Ok, ale rozumiem, że klienci podpięci wyłącznie do PLIX2 będą cały czas
    widoczni dla klientów AC-X i odwrotnie (tak jak to wygląda obecnie w
    przypadku AC-X i PLIX)?

    Co polecacie w przypadku nowych klientów spoza Warszawy? Lepiej kupować
    transmisję do LIM i tam się wpiąć do PLIX, czy obecnie korzystniej
    byłoby wpiąć się w THP? Druga opcja wydaje się być rozsądniejsza np. dla
    klientów, którzy są już uczestnikami AC-X.

    --
    Sławek Lipowski