  • 1. Data: 2010-05-21 08:51:57
    Temat: piatkowo - Teoria Netii nt. uszkodzenia linii telefonicznej/DSL
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    Witam

    Jeden z moich kolegow ma telefon z Netii + DSL w oparciu o
    infrastrukture TPSA.
    Padl mu telefon, internet dziala.
    Konsultantka Netii powiedziala, ze dlatego dziala internet, a telefon
    nie, ze "internet wysylamy do Pana po jednym drucie, a nie po calej
    parze i dlatego dziala, a drugi drut, ktorym wysylamy telefon, jest
    zepsuty".

    Siakas nowa technologia. I sorry za nie pl.internet.polipo'owy watek :)

    --
    jarek

  • 2. Data: 2010-05-21 09:03:29
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Fri, 21 May 2010 10:51:57 +0200, Jarek Pudelko
    <j...@b...ceti.pl> wrote:

> [...]
    >nie, ze "internet wysylamy do Pana po jednym drucie, a nie po calej
    >parze i dlatego dziala, a drugi drut, ktorym wysylamy telefon, jest

    czego wymagasz od studentki,dorabiającej 10zł za godzine dorabiając do
    bezpłatnych studiów ?

  • 3. Data: 2010-05-21 10:10:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jarek,

    Friday, May 21, 2010, 10:51:57 AM, you wrote:

> [...]
    > zepsuty".

    > Siakas nowa technologia. I sorry za nie pl.internet.polipo'owy watek :)

    Myslę, że już parę osób popchnęło na właściwą grupę -
    pl.rec.humor.najlepsze...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2010-05-21 10:38:01
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2010-05-21 11:03, futszaK pisze:

    > czego wymagasz od studentki,dorabiającej 10zł za godzine dorabiając do
    > bezpłatnych studiów ?

    IMHO w callcenter wyswietlaja jej sie mozliwe odpowiedzi klienta i jak
    powinna na nie zareagowac. Jesli o tych "drutach" jej sie wyswietlilo na
    ekranie to wymiekam, natomiast jesli sama na to wpadla to respect :)
    Nieznajacego sie usera mozna niezle splawic takim tekstem :)

    --
    jarek

  • 5. Data: 2010-05-21 10:40:21
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Fri, 21 May 2010 10:51:57 +0200, Jarek Pudelko napisał:
> [...]
    > zepsuty".
    > Siakas nowa technologia. I sorry za nie pl.internet.polipo'owy watek :)

    Też byłem w szoku, ale ADSL CZASEM DZIAŁA na jednym drucie, widziałem kilka
    takich przypadków. Nie twierdze że działa dobrze i synchronizuje sie na 20
    Mbit, ale działa...

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 6. Data: 2010-05-21 11:03:41
    Od: Piotr Skrzynkowski <p...@s...com>

    W dniu 2010-05-21 12:40, Verox pisze:

    > Też byłem w szoku, ale ADSL CZASEM DZIAŁA na jednym drucie, widziałem kilka
    > takich przypadków. Nie twierdze że działa dobrze i synchronizuje sie na 20
    > Mbit, ale działa...

    Potwierdzam - działa i to całkiem dobrze. Miałem taki przypadek
    "jednodrutowy".

    P.S.

  • 7. Data: 2010-05-21 12:43:42
    Od: Rafał <r...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-05-21 13:03, Piotr Skrzynkowski pisze:

    > Potwierdzam - działa i to całkiem dobrze. Miałem taki przypadek
    > "jednodrutowy".
    >
    > P.S.
    Też potwierdzam. Nie wiem jak ze stabilnością ale klienci nie zgłaszają
    problemu z internetem tylko z telefonem. Linia okazuje się zerwana i
    pracuje poprawnie na jednym drucie.
    Miałem kilka takich przypadków.

    Rafal
    http:\\rpc.one.pl
    http:\\openrouter.info

  • 8. Data: 2010-05-21 15:07:26
    Od: shefenez <p...@h...pl>

    W dniu 2010-05-21 14:43, Rafał pisze:

    > Też potwierdzam. Nie wiem jak ze stabilnością ale klienci nie zgłaszają
    > problemu z internetem tylko z telefonem. Linia okazuje się zerwana i
    > pracuje poprawnie na jednym drucie.
    > Miałem kilka takich przypadków.

    Cholera czyli laska byla "kuta na cztery łapy " , też się z tym
    spotkalem u siebie w domu , net dzialal telefon nie , bo mysz pogryzla
    kabel .

  • 9. Data: 2010-05-21 15:36:33
    Od: mixer <m...@o...pl>

    Jak poprzednicy wspomnieli wyżej, może to działać... sam lata temu jak
    miałem neo to dokładnie to samo się działo, telefon martwy a neo
    śmigało bez problemów.

    Ale to nic dziwnego, trzeba tylko się zastanowi jak fizycznie działa
    aDSL i będzie jasne.

  • 10. Data: 2010-05-22 12:39:53
    Od: Andrzej Karpinski <k...@j...zechcesz.to.znajdziesz>

    Hehe, czyli pani przypadkiem powiedziala ci dobrze, a ty chciales z tego
    zrobic phrn ;D

    k.