eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLAY - sms'y widmo oraz pytania sprawy inne niż dzwonkiPLAY - sms'y widmo oraz pytania sprawy inne niż dzwonki
  • Data: 2009-05-08 16:22:21
    Temat: PLAY - sms'y widmo oraz pytania sprawy inne niż dzwonki
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam serdecznie,

    Na wstępnie pragnę zaznaczyć, iż ten post nie dotyczy: dzwonków, tapet, simlocka
    oraz innego bełkotu dość często spotykanego na tej grupie ;)

    Sprawiłem sobie starter play fresh.
    Wsadziłem do wysłużonej N6230 (V 05.26 21-12-04).

    Generalnie jest dobrze, ale irytuje mnie kilka spraw.

    // 1 - SMS-y widmo.

    Co jakiś czas otrzymuję sms-a. To znaczy komórka tak się zachowuje. Sygnał jak
    przy odbiorze wiadomości, wibra tak samo.
    Ale jak spojrzę na wyświetlacz to nic nie ma. Nic też nie ma w skrzynce
    odbiorczej zarówno dla wiadomości tekstowych jak i MMS-ów.

    MMS-y działają poprawnie więc to raczej nie jest wiadomość typu push.

    Zauważyłem, że telefon czasem pyta się o aktualizację godziny.
    Tak, tel. jest ustawiony, że ma pytać i zazwyczaj to robi przy połączeniu gprs
    lub odbiorze wiadomości multimedialnej.
    Jednak w tym przypadku nie wykonuję żadnego połączenia.

    Może Play co jakiś czas wysyła jakąś aktualizację?
    A może to jest coś zupełnie innego?
    Sytuacja najczęściej pojawia się gdy wyłączę/włączę telefon.

    Folder aplikacje oraz gry jest pusty.

    // 2 - sztywne przekierowanie połączeń

    Tak, wiem, że pocztę głosową można ubić wklepując "##002#".
    Problem właściwy dotyczy samego przekierowania.

    ustawienia / ustawienia połączeń / przekazuj kiedy zajęte / sprawdź stan
    "aktywne dla: rozmowy telefoniczne, numer +48790998725"

    wybranie opcji
    ustawienia / ustawienia połączeń / przekazuj kiedy zajęte / anuluj
    nie przynosi żadnego efektu

    Google mówi, że to jest usługa "kto dzwonił, już w zasięgu, kto tam i podobne".
    W play24 nie widzę takich usług, jak to ubić?

    Generalnie problem dotyczy całego pakietu tego typu usług.
    Na przykład w internetowym boku orange mam możliwość indywidualnego wyłączenia 3
    opcji:
    - poinformuj kogoś, że do niego dzwoniłem a miał wyłączoną komórkę lub rozmawiał
    - poinformuj mnie jak ktoś do mnie dzwonił a miałem wyłączoną komórę lub
    rozmawiałem
    - poinformuj kogoś, kto do mnie dzwonił, że już włączyłem komórkę

    Jak włączyć/wyłączyć w/w usługi w play?


    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za wszelkie konstruktywne odpowiedzi.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: