-
31. Data: 2009-11-22 21:12:46
Temat: Re: PLAY kolejny rekord
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
> Ja Pana bardzo przepraszam - 20 minut do wszystkich sieci jest warte
> 5,80 :-)
Podejrzewam, że te 20 minut wykorzysta się przed pakietem 100 minut,
więc jeśli dzwoni się głównie do sieci i na stacjonarne, to ma to
wartość 1zł :)
--
Liwiusz
-
32. Data: 2009-11-22 21:16:23
Temat: Re: PLAY kolejny rekord
Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
Liwiusz wrote:
> Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
>
>
>> Ja Pana bardzo przepraszam - 20 minut do wszystkich sieci jest warte
>> 5,80 :-)
>
>
> Podejrzewam, że te 20 minut wykorzysta się przed pakietem 100 minut,
> więc jeśli dzwoni się głównie do sieci i na stacjonarne, to ma to
> wartość 1zł :)
>
Ja coś takiego dostałem i 100 minut miało priorytet.
-
33. Data: 2009-11-23 07:29:29
Temat: Re: PLAY kolejny rekord
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Liwiusz pisze:
> Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
>> Liwiusz wrote:
>>
>>> U mnie nie dochodzą SMSy wysłane za granicę. Zgłosiłem reklamację,
>>> zobaczymy co odpiszą.
>>>
>>
>> Ja Ci już mogę teraz powiedzieć, co napiszą. Ale nie publicznie, bo to
>> i o Kodeks wykroczeń i Kodeks karny podpada :-P
>
>
> Otrzymałem odpowiedź. Jestem z niej niezadowolony. Pomijając już fakt,
> że ten gimnazjalista, co to pisał, zrobił błąd ortograficzny (szweckiej,
> zamiast szwedzkiej), to odpowiedź jest "na odczepnego":
>
> "W odpowiedzi uprzejmie informujemy, że w wyniku błędu systemu SMS-y na
> numer szwecki nie dotarły do odbiorcy. Przepraszamy za zaistniałą
> sytuację. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby podobne zdarzenia nie miały
> miejsca w przyszłości . W ramach rekompensaty proponujemy Panu
> jednorazowy pakiet 20 minut do wszystkich krajowych sieci, który ważny
> będzie przez jeden pełny Okres Rozliczeniowy. Jeżeli wyraża Pan zgodę na
> tę formę rekompensaty, prosimy o kontakt z Obsługa Klienta, powołując
> się na powyższy numer zgłoszenia"
>
>
> Podejrzewam że nic nie zrobili, i że problem występuje nadal, bo to nie
> był jednorazowy błąd, tylko usterka która trwała od miesiąca, i pewnie
> nadal trwa. Jak doładuję konto, to sprawdzę...
>
> A już brak zwrotu pieniędzy za niedostarczone smsy i w miejsce tego 20
> minut (które są warte 1,00zł), po które muszę jeszcze dzwonić, to już
> kuriozum.
SMSy nadal nie dochodzą. Śmieszna sieć. Muszę chyba zacząć wysyłać
codziennie po 1 SMS, i składać reklamację z żądaniem zwrotu opłaty
przekazem :)
--
Liwiusz