eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › PLAY kolejny rekord
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 33

  • 31. Data: 2009-11-22 21:12:46
    Temat: Re: PLAY kolejny rekord
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:


    > Ja Pana bardzo przepraszam - 20 minut do wszystkich sieci jest warte
    > 5,80 :-)


    Podejrzewam, że te 20 minut wykorzysta się przed pakietem 100 minut,
    więc jeśli dzwoni się głównie do sieci i na stacjonarne, to ma to
    wartość 1zł :)

    --
    Liwiusz


  • 32. Data: 2009-11-22 21:16:23
    Temat: Re: PLAY kolejny rekord
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Liwiusz wrote:
    > Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
    >
    >
    >> Ja Pana bardzo przepraszam - 20 minut do wszystkich sieci jest warte
    >> 5,80 :-)
    >
    >
    > Podejrzewam, że te 20 minut wykorzysta się przed pakietem 100 minut,
    > więc jeśli dzwoni się głównie do sieci i na stacjonarne, to ma to
    > wartość 1zł :)
    >

    Ja coś takiego dostałem i 100 minut miało priorytet.


  • 33. Data: 2009-11-23 07:29:29
    Temat: Re: PLAY kolejny rekord
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Liwiusz pisze:
    > Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
    >> Liwiusz wrote:
    >>
    >>> U mnie nie dochodzą SMSy wysłane za granicę. Zgłosiłem reklamację,
    >>> zobaczymy co odpiszą.
    >>>
    >>
    >> Ja Ci już mogę teraz powiedzieć, co napiszą. Ale nie publicznie, bo to
    >> i o Kodeks wykroczeń i Kodeks karny podpada :-P
    >
    >
    > Otrzymałem odpowiedź. Jestem z niej niezadowolony. Pomijając już fakt,
    > że ten gimnazjalista, co to pisał, zrobił błąd ortograficzny (szweckiej,
    > zamiast szwedzkiej), to odpowiedź jest "na odczepnego":
    >
    > "W odpowiedzi uprzejmie informujemy, że w wyniku błędu systemu SMS-y na
    > numer szwecki nie dotarły do odbiorcy. Przepraszamy za zaistniałą
    > sytuację. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby podobne zdarzenia nie miały
    > miejsca w przyszłości . W ramach rekompensaty proponujemy Panu
    > jednorazowy pakiet 20 minut do wszystkich krajowych sieci, który ważny
    > będzie przez jeden pełny Okres Rozliczeniowy. Jeżeli wyraża Pan zgodę na
    > tę formę rekompensaty, prosimy o kontakt z Obsługa Klienta, powołując
    > się na powyższy numer zgłoszenia"
    >
    >
    > Podejrzewam że nic nie zrobili, i że problem występuje nadal, bo to nie
    > był jednorazowy błąd, tylko usterka która trwała od miesiąca, i pewnie
    > nadal trwa. Jak doładuję konto, to sprawdzę...
    >
    > A już brak zwrotu pieniędzy za niedostarczone smsy i w miejsce tego 20
    > minut (które są warte 1,00zł), po które muszę jeszcze dzwonić, to już
    > kuriozum.


    SMSy nadal nie dochodzą. Śmieszna sieć. Muszę chyba zacząć wysyłać
    codziennie po 1 SMS, i składać reklamację z żądaniem zwrotu opłaty
    przekazem :)

    --
    Liwiusz

strony : 1 ... 3 . [ 4 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: