  • 1. Data: 2015-04-04 16:54:35
    Temat: PDFów do kości eMMC szukam
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Ma ktoś dojście do dokumentacji kości eMMC 64 i 128GB stosowanych w
    produktach z nadgryzionym jabłkiem w logo seria 6? Mam ich kilka i myślę
    o zrobieniu pendrive'a liczonego w TB. Kości to:
    THGBX4T0T8KLF0E Toshiba
    SDMILBCF4 064G SanDisk
    SDMILBCF8 128G SanDisk
    H2JTFG8YD1BMS SK hynix

    Jedyne co wygooglałem to rozpiskę oznaczeń do toshiby i hynix'a.
    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 2. Data: 2015-04-04 19:48:50
    Temat: Re: PDFów do kości eMMC szukam
    Od: 2m <m...@g...com>

    W dniu sobota, 4 kwietnia 2015 16:54:37 UTC+2 użytkownik AlexY napisał:
> [...]
    > SDMILBCF8 128G SanDisk
    > H2JTFG8YD1BMS SK hynix
    >
    > Jedyne co wygooglałem to rozpiskę oznaczeń do toshiby i hynix'a.

    Chyba będzie trudno. Kiedyś szukałem dokumentacji ale zawsze był odnośnik o NDA.
    Ale z ciekawości zapytam na jakim kontrolerze chcesz z to zrobić? Jakiś
    specjalizowany? Czy może masz jakieś "przodki" albo gotowce. Też myślę o "własny"
    pendrive (raczej o małej pojemności) ale na razie odpuściłem bo zbyt mało wiedzy w
    głowie.
    2m

  • 3. Data: 2015-04-05 02:09:30
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    2m pisze:
> [...]
    [..]
> [...]
    pendrive (raczej o małej pojemności) ale na razie odpuściłem bo zbyt mało wiedzy w

    Nad kontrolerem teraz się nie zastanawiam bo czuję że kości powędrują na
    śmieci lub ebay z braku użytecznej dokumentacji, pierwotnie myślałem o
    zrobieniu dysku SSD DIY ale nie mam czasu ani chęci wgryzać się w sata,
    jakiś mikrokontroler z USB by się dobrało.

  • 4. Data: 2015-04-05 13:46:37
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 4 kwietnia 2015 19:48:53 UTC+2 użytkownik 2m napisał:

    > Chyba będzie trudno. Kiedyś szukałem dokumentacji ale zawsze był odnośnik o NDA.

    Podpisać NDA i z głowy.

  • 5. Data: 2015-04-05 18:52:10
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    s...@g...com wrote:

    > Podpisać NDA i z głowy.

    Myślisz że ktoś będzie chciał z hobbystą gadać?

    --
    "qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
    http://www.chmurka.net/