  • 11. Data: 2015-01-04 02:43:27
    Temat: Re: PC dwa lata pod wodą
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:m89jd9$nm8$1@node2.news.atman.pl...
    > Zakładam, że źle. Dysk nie jest szczelny, więc dostała się do niego
    > woda. Wewnątrz znajdą się jakieś stopy aluminium, pewnie trochę stali,
    > generalnie rzeczy podatne na wchodzenie w reakcję ze słoną wodą.

    Jesteś pewien? Bo mi się wydaje że w środku jest coś w rodzaju próżni. Jeśli
    się zerwie plombę gwarancyjną to dopiero wtedy dostaje się tam powietrze.
    Gdyby dysk miał kontakt z powietrzem to dostawał by się tam też kurz który
    jest zabójczy dla talerzy i głowicy.

  • 12. Data: 2015-01-04 06:50:41
    Od: Robert Polkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2015-01-04 02:43, rageofhonor pisze:

> [...]
    > powietrze. Gdyby dysk miał kontakt z powietrzem to dostawał by się tam
    > też kurz który jest zabójczy dla talerzy i głowicy.

    Źle Ci się wydaje, jest powietrze i jak najbardziej ma kontakt z otoczeniem.

    Robek

  • 13. Data: 2015-01-04 09:17:08
    Od: " 666" <...@...6>

    Sól solą, ale po tylu latach na wszystkim rosną jakieś organizmy.
    Lubią być twarsze od soli i nie dadzą się wypłukać.

    -----

  • 14. Data: 2015-01-04 10:25:08
    Od: fifak <f...@g...com>

    W dniu 2015-01-03 o 19:10, the_foe pisze:

    > widzę, ze odcieli to od internetu ;)

    to komputer z COSTY CONCORDII :) i to części która leżała pod wodą

  • 15. Data: 2015-01-04 12:15:05
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote in message
    > Jesteś pewien? Bo mi się wydaje że w środku jest coś w rodzaju próżni. Jeśli
    > się zerwie plombę gwarancyjną to dopiero wtedy dostaje się tam powietrze.

    w srodku jest normalne cisnienie i to w dodatku zgodne z atmosferycznym

    > Gdyby dysk miał kontakt z powietrzem to dostawał by się tam też kurz który
    > jest zabójczy dla talerzy i głowicy.

    chyba ze ktos komu za to placa wymyslil zeby wstawic tam filtr, prawda? ;)

    --
    http://db.org.pl/

  • 16. Data: 2015-01-05 01:41:35
    Od: "jakson" <j...@e...org>

> [...]
    > powietrze. Gdyby dysk miał kontakt z powietrzem to dostawał by się tam też
    > kurz który jest zabójczy dla talerzy i głowicy.

    Wydaje Ci sie :)

  • 17. Data: 2015-01-05 13:39:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 04.01.2015 o 02:43, rageofhonor pisze:

    > Jesteś pewien? Bo mi się wydaje że w środku jest coś w rodzaju próżni.

    A może krasnoludki lub inne duszki?

    Czy wiesz, co utrzymuje głowice w prawidłowej odległości od talerza?

    Otóż jest to poduszka... powietrzna.

    > Jeśli się zerwie plombę gwarancyjną to dopiero wtedy dostaje się tam
    > powietrze. Gdyby dysk miał kontakt z powietrzem to dostawał by się tam
    > też kurz który jest zabójczy dla talerzy i głowicy.

    Nie wiem czy słyszałeś o takim stosunkowo nowym wynalazku... ma ledwie
    kilkaset lat - nazywa się.... filtr.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić