  • 31. Data: 2006-09-21 20:06:20
    Temat: Re: PARANOJA Z WP!
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Zbigniew Kempczyński <Z...@n...pl> wrote:

    > Pokazali kulisy poczty WP, dla mnie to było ciekawe doświadczenie, zwłaszcza,
    > że mają to zrobione na gigantyczną skalę. O ile mnie pamięć nie myli mają

    Giga-co, przepraszam?

    > około 2mln kont pocztowych, zatem przy założeniu, że każdy wysyła średnio

    Juz Cie rekin zapytal o ilosc rzeczywiscie aktywnych, a nie o ilosc rekordow
    w bazie/ldapie...

    > dziennie około 10 emaili oznacza to 230 emaili/sek. Oczywiście przetwarzane
    > jest to filtrami itd... Rispekt!

    Aha....

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 32. Data: 2006-10-02 08:48:23
    Od: Robert Milkowski <r...@w...pl>

    Przemys?aw Maciuszko <s...@h...pl> wrote:

    > Giga-co, przepraszam?

    > Juz Cie rekin zapytal o ilosc rzeczywiscie aktywnych, a nie o ilosc rekordow
    > w bazie/ldapie...

    W sumie to zadna tajemnica, wiec:

    1. Aktywnych kont pocztowych ponad 4mln, obecnie najwiecej w Polsce

    2. Kont w bazie (czyli aktywni+nieaktywni) o rzad wielkosci wiecej

    --
    Robert Milkowski
    r...@w...pl

  • 33. Data: 2006-10-02 08:58:06
    Od: wer <b...@n...pl>

    Robert Milkowski wrote:

    > W sumie to zadna tajemnica, wiec:
    >
    > 1. Aktywnych kont pocztowych ponad 4mln, obecnie najwiecej w Polsce

    Jakie jest kryterium uznania konta za aktywne? Bo jesli dziala, to malo
    to znaczy.

    > 2. Kont w bazie (czyli aktywni+nieaktywni) o rzad wielkosci wiecej

    To sporo mowi, ile kont bylo wykorzystywanych do dziwnych rzeczy, a nie
    do pisania i odbierania maili normalnie.

    --
    wer

    nie odpisuj na adres b...@n...pl
    wlasciwy adres a...@o...pl

    Jestem przeciwnikiem kary smierci, ale dla przykladu powinno sie
    powiesic 100 spamerow w miejscach publicznych.

  • 34. Data: 2006-10-02 12:22:09
    Od: Robert Milkowski <r...@w...pl>

    wer <b...@n...pl> wrote:

    > Jakie jest kryterium uznania konta za aktywne? Bo jesli dziala, to malo
    > to znaczy.

    Uzytkownik musial sie ostatnio zalogowac do poczty.

    --
    Robert Milkowski
    r...@w...pl

  • 35. Data: 2006-10-02 12:53:56
    Od: wer <b...@n...pl>

    Robert Milkowski wrote:

    > Uzytkownik musial sie ostatnio zalogowac do poczty.

    :) I znow to malo znaczy, ostatnio to miesiac, pol roku, rok, 3 lata?

    wer

  • 36. Data: 2006-10-02 13:35:25
    Od: Robert Milkowski <r...@w...pl>

    wer <b...@n...pl> wrote:

    > :) I znow to malo znaczy, ostatnio to miesiac, pol roku, rok, 3 lata?

    30 dni

    Czyli inaczej, uzytkownikow poczty WP, ktozy logowali sie w przeciagu ostatnich
    30 dni jest ponad 4 miliony.

    --
    Robert Milkowski
    r...@w...pl

  • 37. Data: 2006-10-02 13:45:28
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Robert Milkowski <r...@w...pl> writes:

    > Czyli inaczej, uzytkownikow poczty WP, ktozy logowali sie w
    > przeciagu ostatnich 30 dni jest ponad 4 miliony.

    Nijak sie w to wierzyc nie chce...

    MJ

  • 38. Data: 2006-10-02 14:09:12
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 02 Oct 2006 15:45:28 +0200, w <2...@c...fuw.edu.pl>, Michal
    Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(-a):

    > Nijak sie w to wierzyc nie chce...

    Niektórzy użytkownicy mogą mieć nawet po X kont... więc jakoś może to wyjść :).

  • 39. Data: 2006-10-02 14:18:23
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@f...edu.pl> napisal(a):

    > Nijak sie w to wierzyc nie chce...

    To chyba prawie każdy użytkownik Internetu w PL musiałby mieć tam skrzynkę,
    z której aktywnie korzysta. Niespecjalnie się zastanawiając potrafię
    jednym tchem wymienić kilkunastu użytkowników Internetu, którzy tam
    czynnej skrzynki nie mają.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 40. Data: 2006-10-02 16:54:46
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Mon, 2 Oct 2006 13:35:25 +0000 (UTC) I had a dream that Robert Milkowski
    <r...@w...pl> wrote:
    >30 dni
    >Czyli inaczej, uzytkownikow poczty WP, ktozy logowali sie w przeciagu ostatnich
    >30 dni jest ponad 4 miliony.

    Niech 1/3 Polaków ma adres mailowy, co i tak pewnie jest zaokrągleniem w górę.
    To daje kilkanaście milionów ludzi. I z tego 1/3-1/4 ma mieć konto na wp.pl?
    Coś to mi się wydaje cyganione. Niech zgadnę - liczycie wszystko, razem
    ze swoim komunikatorem, czatami itp? Ale to i tak dużą liczbę podajecie.

    --
    Grzegorz Janoszka