  • 41. Data: 2006-10-04 10:32:07
    Temat: Re: PARANOJA Z WP!
    Od: Andrzej Butkiewicz <s...@N...wp.pl>

    Grzegorz Janoszka wrote:

    > Niech 1/3 Polaków ma adres mailowy, co i tak pewnie jest zaokrągleniem w górę.
    > To daje kilkanaście milionów ludzi. I z tego 1/3-1/4 ma mieć konto na wp.pl?
    > Coś to mi się wydaje cyganione. Niech zgadnę - liczycie wszystko, razem
    > ze swoim komunikatorem, czatami itp? Ale to i tak dużą liczbę podajecie.

    Witam,

    Oto oficjalne wyniki badania Megapanel PBI/Gemius, ktore jako jedyne
    jest uznawane przez wszystkie podmioty na rynku.

    Dane dla poczty za czerwiec 2006.
    Dotyczy tylko WWW (bez POP3)

    Real users:
    WP: 3,99 mln
    Onet: 3,82 mln
    O2: 3,15 mln
    Interia: 2,38 mln

    Odsłony:
    WP: 418 mln
    Onet: 253 mln
    o2: 215 mln
    Interia: 158 mln

    --
    Andrzej Butkiewicz
    Administrator Poczty Wirtualnej Polski

  • 42. Data: 2006-10-04 20:44:50
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Wed, 04 Oct 2006 12:32:07 +0200 I had a dream that Andrzej Butkiewicz
    <s...@N...wp.pl> wrote:
    >Oto oficjalne wyniki badania Megapanel PBI/Gemius, ktore jako jedyne
    >jest uznawane przez wszystkie podmioty na rynku.

    A masz gdzieś linka do tych badań umieszczonych poza wp.pl? :)

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 43. Data: 2006-10-04 22:31:12
    Od: Robert Milkowski <r...@w...pl>

    Grzegorz Janoszka <G...@s...pro.onet.pl> wrote:

    > A masz gdzie? linka do tych bada? umieszczonych poza wp.pl? :)

    http://www.medianews.com.pl/info_media5522.php3

    Oczywiscie w wakacje ruch jest nieco mniejszy :)

    --
    Robert Milkowski
    r...@w...pl

  • 44. Data: 2006-10-05 06:56:34
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Andrzej Butkiewicz <s...@N...wp.pl> writes:

    > Real users:
    > WP: 3,99 mln
    > Onet: 3,82 mln
    > O2: 3,15 mln
    > Interia: 2,38 mln

    Niech wam będzie, ale _wszystkie_ te liczby wyglądają na zawyżone.
    Zresztą już te 4 chyba sumują się do ponad 100% użytkowników internetu
    w Polsce...

    MJ

  • 45. Data: 2006-10-05 08:28:53
    Od: Andrzej Butkiewicz <s...@N...wp.pl>

    Grzegorz Janoszka wrote:

    > A masz gdzieś linka do tych badań umieszczonych poza wp.pl? :)

    Jak zapewne dobrze wiesz, są one dostępne również w Onecie.

    Poza tym odsyłam do artykułu: http://www.internetstandard.pl/news/99505.html

  • 46. Data: 2006-10-05 16:25:39
    Od: Draakhan <d...@p...przed.wyslaniem.bla.pl>

    Nie stałoby się nic ciekawego gdyby *Michal Jankowski* nie napisał(-a), że:

    > Zresztą już te 4 chyba sumują się do ponad 100% użytkowników internetu
    > w Polsce...

    Nooo, i co w tym dziwnego, że sumują się do ponad 100%? Ja mam przykładowo
    aktywne konta na WP, Onecie, Tlenie i Gmailu - w każdym liczą mnie jako
    sztukę :). Dopóki 4 powyższe nie zsumują się do ponad 400% to jest wszystko
    oki :D.

    --
    Pozdrawiam, Draakhan
    Uuma quena en'mani lle ume ri'mani lle umaya.

  • 47. Data: 2006-10-05 22:31:15
    Od: "Karol Knapik" <k...@k...com.pl>

> [...]
    > aktywne konta na WP, Onecie, Tlenie i Gmailu - w każdym liczą mnie jako
    > sztukę :). Dopóki 4 powyższe nie zsumują się do ponad 400% to jest

    moze do 250 % bo sa tez tacy jak ja , mam teoretycznie 7 kont , tyle ze na
    zadnym z wymienionych itp serwerow.
    Czesto ludzie maja 1 lub 2 formowe adresy zaleznie od ilosci spraw , oraz
    niekiedy 1 - 4 prywatnych , zaleznie czy ktos ma jakies problemy z darmowa
    poczta czy moze sie z czyms kryje ;P

    --
    Pozdrawiam:
    Karol Knapik