  • 1. Data: 2013-01-15 14:24:43
    Temat: Fotoradary w Al. Krakowskiej
    Od: "Jerzy" <Jerzy@^.com>

    Cześć!

    Interesują mnie obecnie ustawione fotoradary
    w Al.Krakowskiej (W-wa) w kierunku północnym,
    od ul. Lajkonika do ul. Hynka.
    Da się to gdzieś w Internecie sprawdzić?

    Pozdrawiam
    Jurek

  • 2. Data: 2013-01-15 15:29:30
    Temat: Re: Fotoradary w Al. Krakowskiej
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Interesują mnie obecnie ustawione fotoradary
    > w Al.Krakowskiej (W-wa) w kierunku północnym,
    > od ul. Lajkonika do ul. Hynka.
    > Da się to gdzieś w Internecie sprawdzić?

    Stacjonarny to jest na razie tylko przy 17 Stycznia (50), ale rowniez moga suszyc w
    paru miejscach.

    sz.

  • 3. Data: 2013-01-15 15:33:58
    Od: "Jerzy" <Jerzy@^.com>

    > Stacjonarny to jest na razie tylko przy 17 Stycznia (50), ale rowniez moga
    > suszyc w paru miejscach.

    Chodziło mi o stacjonarne.
    Ten przy 17 Stycznia to jest taki sam, a właściwie takie same,
    bo składają się z kilku, jak te przy Sobieskiego/Sikorskiego?

    Pozdrawiam
    Jurek

  • 4. Data: 2013-01-15 15:51:55
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Jerzy nabazgrał(a):

    > Chodziło mi o stacjonarne.
    > Ten przy 17 Stycznia to jest taki sam, a właściwie takie same,
    > bo składają się z kilku, jak te przy Sobieskiego/Sikorskiego?

    Wygląda tak samo.

  • 5. Data: 2013-01-15 15:52:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 15 Jan 2013 15:51:55 +0100, Chris

    > Wygląda tak samo.

    Ale nie złapie na czerwieni. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 6. Data: 2013-01-15 16:17:30
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Ale nie złapie na czerwieni. :P

    Ta ? To sprobuj, a moze chcesz sie zalozyc ?

    sz.

  • 7. Data: 2013-01-15 17:15:12
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    > Jerzy nabazgrał(a):

    > Wygląda tak samo.

    Z tym, ze dziala tylko w ciagu Al.Krakowskiej. Ul. 17 Stycznia jest
    "nieobstawiona" (tak samo jak radar na Grojeckiej przy Dickensa)

    --
    Axel

  • 8. Data: 2013-01-16 20:01:06
    Od: "Jerzy" <Jerzy@^.com>