  • 31. Data: 2019-12-20 17:16:42
    Temat: Re: P.o.remier zwariował
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 19 Dec 2019 13:01:26 -0800 (PST), w
    <1...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Cenę ustalił rynek, a dokładnie oferty złożone przez firmy zakolegowane z lokalnymi
    władzami.

    Składaj swoją -- na co czekasz.

  • 32. Data: 2019-12-20 17:57:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.12.2019 o 07:59, Budzik pisze:

    > Jestem pod wrażeniem. Widze ze proces relatywizacji w głowie Zenka
    > osiągnał poziom: czym drozej tym lepiej :)))

    Niektórzy tak mają. Po pierwsze twierdzą, że nikt ich nie rucha a poza
    tym i tak lubią seks;)

    --
    Shrek

  • 33. Data: 2019-12-20 19:09:29
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 20.12.2019 o 07:37 <r...@o...pl> pisze:

> [...]
    ierze-sie-za-piratow-drogowych-znamy-propozycje-zmia
    n-6456964841862785a.html

    > Nie wiem czyj to teraz elektorat, ale wygląda na P.P. (Prawdziwego
    > Polaka):
    >
    > https://tinyurl.com/wkp6qlk
    >
    > Pozdr-
    > -Rowerex
    Doczytałem do: "Ale świetnie wiemy, że nikt nie trzyma się 50, tak samo
    jak 60 km na godz. Jeśli ktoś w obszarze zabudowanym gna jak idiota, to
    limit taki czy inny nie ma na niego żadnego wpływu." i odpuściłem.
    Zlikwidujmy limity, bo ludzie i tak ich nie przestrzegają. Znaki zresztą
    też.
    Typowa argumentacja mojego znajomego z którym jechałem kilka dni temu. Na
    pytanie, dlaczego skręcił w lewo na zakazie, odpowiedział, że on zawsze
    tędy jeździł (zakaz pojawił się 1,5 mies. temu w związku z remontem
    wiaduktu)

    Kamil

  • 34. Data: 2019-12-20 20:17:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak masz biuro rachunkowe to szybko się przebranzawiaj. Jak wprowadza kasy połączone
    netem z kontem w US to US będzie wypełniał deklaracje podatkowe, tak jak to już robi
    z rozliczeniami rocznymi. Na dodatek nie bedzie bral za to pieniedzy. Zapotrzebowanie
    na Twoje usługi drastycznie spadnie.

  • 35. Data: 2019-12-20 21:08:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > deklaracje podatkowe, tak jak to już robi z rozliczeniami rocznymi.
    > Na dodatek nie bedzie bral za to pieniedzy. Zapotrzebowanie na Twoje

    :))))
    Przy tym co sie obecnie dzieje to zapotrzebowanie moze tylko wzrosnąc...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 36. Data: 2019-12-20 22:13:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Może wzrosnąć jak w świeczce co kończy się stearyna i zanim zgasnie przez moment
    rozbłyśnie.

  • 37. Data: 2019-12-20 22:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Może wzrosnąć jak w świeczce co kończy się stearyna i zanim zgasnie
    > przez moment rozbłyśnie.

    Po prostu nie masz pojecia o ilosci komplikacji jakie staja przed
    przedsiebiorcą. Bo skąd miałbys miec :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 38. Data: 2019-12-21 00:05:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 20 Dec 2019 11:17:39 -0800 (PST), w
    <f...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    już robi z rozliczeniami rocznymi. Na dodatek nie bedzie bral za to pieniedzy.
    Zapotrzebowanie na Twoje usługi drastycznie spadnie.

    :D
    Dobry jesteś.
    Przy takim socjalistycznym kombinowaniu jak w wykonaniu obecnego pararządu, to
    biura rachunkowe to będzie lukratywny biznes.

  • 39. Data: 2019-12-21 00:07:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 18 Dec 2019 16:09:09 -0800 (PST), w
    <4...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Fryzjerka która mnie strzygla wiele lat z czapy podniosła ceny o 50%. W okolicy
    znalazłem taki zakład w którym teraz mnie strzyga taniej niż w poprzednim przed
    podwyzka.

    Oczywiście proces myślowy pt. "Ile w tym tańszym kosztowało strzyżenie _przed
    podwyżką" w twojej głowie raczej nie zaistniał :)

  • 40. Data: 2019-12-21 00:08:07

    Fri, 20 Dec 2019 17:16:20 +0100, w
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Thu, 19 Dec 2019 11:09:16 +0100, w
    > <5dfb4d56$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>, RadoslawF <u...@d...invalid>

    > Pisz jakaś jest twoja prawda z przekazu dnia dla ciemnego luda. Pośmiejemy się.

    ... i zapadła cisza.