    From: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Oswietlenie LED
    Date: Wed, 10 Nov 2010 20:28:52 +0100

    Witam.
    Kupiłem sobie dzisiaj z nudów lampkę LED.
    Moc 2,1 W typ 860, czyli przyzwoite oddanie barw i temperatura barwowa
    6000K. Zabudowane to coś w oprawkę E14 i przypomina zwykły halogenek.
    Z odległości 1,2 m przy 400 ISO uzyskałem 1/25s f2,8. Jestem pod
    wrażeniem. Na oko barwy oddane naprawdę dobrze, aparat ustawiony na
    słoneczko.
    Wadą jest cena, prawie 40 zł.
    Ale wydaje się to całkiem przyzwoite źródło światła.

    Kombinował ktoś np. z namiotem i LED-ami?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam