  • 131. Data: 2010-04-13 15:20:45
    Temat: Re: Ostatni krok Achillesa
    Od: "Robakks" <R...@g...pl>

    Zademonstrowałeś właśnie anonimowy użyrkowniku piszący z adresu
    do czego prowadzi oszołomska niematematyczna teoria, w której
    liczby pozbawione są miana.
    z zapisu 1/2=C/2
    wciągnąłeś wniosek, że C=1
    tylko tego nie wiesz, że Lewa strona podaje ilość punktów
    a Prawa podaje długość
    C * 1/C [m] = 1 [m]
    Tradycyjnie już nie odpowiedziałeś na pytanie, a z fałszywego
    "wniosku" wyprowadziłeś fałszywy rachunek mylący ilość z długością.
    Jesteś z siebie dumny?
    Edward Robak* z Nowej Huty
    ~>°<~
    miłośnik mądrości

  • 132. Data: 2010-04-13 16:32:42
    Od: "syzyf" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > z zapisu 1/2=C/2
    > wciągnąłeś wniosek, że C=1
    > tylko tego nie wiesz, że Lewa strona podaje ilość punktów

    Wg tego co teraz piszesz "pół punktu" (lewa strona) ma
    długość C/2 (prawa strona). Do niedawna twierdziłeś, że "punkt" ma
    długość 1/C, a coś takiego jak "pół punktu" w twojej geometrii w ogóle
    nie istnieje...

    Twojego Achillesa można w "religii niematematycznej" bardzo prosto
    opisać, ale Robakksie opisz to precyzyjnie i nie bój się używać jednostek,
    to na prawdę nie boli...

    syzyf

  • 133. Data: 2010-04-13 16:58:10
    Od: "Robakks" <R...@g...pl>

    Odcinek o długości 1 metr ma continuum punktów o długości
    pkt = 1/C = 1metr / continuum
    Dwa punkty mają dwa razy większą długość niż jeden punkt.
    Napisz co zrozumiałeś. OK?
    Robakks
    *°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

  • 134. Data: 2010-04-13 17:04:11
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dwa punkty mają dwa razy większą długość niż jeden punkt.
    > Napisz co zrozumiałeś. OK?
    > Robakks

    Każdy punkt ma roziar zero, gdy punkty są w tym samym miejscu, mają rozmiar zero. Gdy
    jeden od drugiego jest oddalony o odległość d, wtedy rozmiar wynosi d

  • 135. Data: 2010-04-13 17:52:28
    Od: "Robakks" <r...@o...eu>

    "zdumiony" <z...@j...pl>
    > "Robakks" <R...@g...pl>

    > Każdy punkt ma roziar zero,

    Nie czytasz tego co wycinasz. Tam nie pisało, źe "punkt ma roziar zero"
    ale co innego.
    pkt = 1/C = 1metr / continuum
    2 pkt = 2/C [m]
    Nie nauczyli czytać matula?
    Edward Robak* z Nowej Huty
    ~>°<~
    miłośnik mądrości

  • 136. Data: 2010-04-13 17:54:37
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    Użytkownik "Robakks" <r...@o...eu> napisał w wiadomości
    > pkt = 1/C = 1metr / continuum
    > 2 pkt = 2/C [m]
    > Edward Robak* z Nowej Huty

    pkt to długość odcinka

  • 137. Data: 2010-04-13 18:07:45
    Od: "Robakks" <R...@g...pl>

    "zdumiony" <z...@j...pl>
    > "Robakks" <r...@o...eu>

    > pkt to długość odcinka

    Jak mała to jest wielkość nich Ci uzmysłowi taki fakt:
    gdy podzielisz odcinek o długości 1 na oo=Alef0 punktów
    podstawowych +0=1/oo
    to w takim "odcinku" jest (2^oo)/oo = C/N punktów pkt mniejszych
    W porównaniu z pkt = 1/C liczba 1/Alef0 jest "nieskończenie" większa.
    C (continuum) to oczywiście R/N, a R to ilość liczb rzeczywistych
    Robakks
    *°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

  • 138. Data: 2010-04-13 18:16:47
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

> [...]
    > W porównaniu z pkt = 1/C liczba 1/Alef0 jest "nieskończenie" większa.
    > C (continuum) to oczywiście R/N, a R to ilość liczb rzeczywistych

    Tylko że Twoje Alef0 i continuum to liczby skończone

  • 139. Data: 2010-04-13 18:40:32
    Od: "Robakks" <R...@g...pl>

    "zdumiony" <z...@j...pl>
    > "Robakks" <R...@g...pl>

    > Tylko że Twoje Alef0 i continuum to liczby skończone

    Twoje też.Jeśli chcesz by te liczby całkowite Alef0 i continuum
    były nieskończone - to oddziel je od desygnatów.
    Nie nazywaj ilości wszystkich liczb naturalnych nazwą Alef0
    i nie nazywaj ilości wszystkich punktów na odcinku jednostkowym
    nazwą continuum, bo oba te zbiory są skończone.
    Edward Robak* z Nowej Huty
    ~>°<~
    miłośnik mądrości

  • 140. Data: 2010-04-13 18:43:30
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

> [...]
    > i nie nazywaj ilości wszystkich punktów na odcinku jednostkowym
    > nazwą continuum, bo oba te zbiory są skończone.

    Twój zbiór liczb naturalnych jest skończony natomiast mój ma tyle elementów ile Twój
    zbiór liczb porządkowych. Na odcinku jednostkowym, jak równiez na podwójnym czy
    nieskończonej linii jest moje continuum nieskońcozne punktów o wielkości zero.