  • 11. Data: 2011-11-25 05:26:54
    Temat: Re: Osoby, ktore nie stac.... ;]
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "VomitroN" <v...@i...pl> wrote in message
    news:4ecf0ecd$0$8440$65785112@news.neostrada.pl...

    > Doprawdy, ilosc wrecz przytlaczajaca. Zeby tylko dysku nikomu nie zapchalo
    > :)
    > Ale dzieki za czujnosc.

    Ciesz się że jakiś VomitroZ nie wymyślił sobie że za śmiecenie
    w sieci będzie używał długich noży i wyrzynał śmiecących...

  • 12. Data: 2011-11-25 06:42:42
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    > "VomitroN" <v...@i...pl> wrote in message

    > Sądzisz że aż tak źle jest że trzeba się uciekać do taki niedemokratycznych
    > i czysto kryminalnych posunięć?

    Tak wlasnie sadze. I nie trzeba sie wcale uciekac do takch posuniec.
    To juz u nas chleb powszedni.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 13. Data: 2011-11-25 07:39:59
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    > "VomitroN" <v...@i...pl> wrote in message

    > Ciesz się że jakiś VomitroZ nie wymyślił sobie że za śmiecenie
    > w sieci będzie używał długich noży i wyrzynał śmiecących...

    Istnieje teoria, że jeśli ktoś kiedyś się dowie, dlaczego powstał i czemu służy
    VomitroN, to cały kosmos zniknie i zostanie zastąpiony czymś znacznie dziwaczniejszym
    i jeszcze bardziej pozbawionym sensu.
    Niestety, nie wiadomo jeszcze, czy tym czyms bedzie VomitroZ , czy Przemol.

  • 14. Data: 2011-11-25 12:07:08
    Od: "Piotr z Frosty" <p...@f...com>

> [...]
    > Dziwne że polskie tradycje i zwyczaje nie spopularyzowały się
    > bardziej na świecie... Wolimy małpować innych niż promować swoje.

    Np chlanie wódy, nie sprzątanie po psie, kostkę brukową, zajebiaszcze
    reklamy na każdym rogu. Masz to w Stanach? I czy są tam ustawki kiboli?

  • 15. Data: 2011-11-25 13:52:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr z Frosty" <p...@f...com> wrote in message

    > Np chlanie wódy, nie sprzątanie po psie, kostkę brukową, zajebiaszcze
    > reklamy na każdym rogu. Masz to w Stanach? I czy są tam ustawki kiboli?

    Pijanych na ulicy to spotkałem ostatnio jak odwiedziliśmy północną
    "polską dzielnicę" aby pokazać polskie sklepy i firmy w Chicago
    przyjezdnym jakieś 4 lata temu.... Tam widziałem ludzi z butelką w ręce
    schowaną w szarej torebce papierowej siedzących na krawężniku ulicy
    bo stać nie mogli... Niesprzątanie po psie - to już chyba całkiem wymarło.
    Nie widuję też psów biegających bezpańsko - wszystkie wyłapane...
    Reklamy na budynkach zaczynają się z desperacji rządzących pojawiać,
    niestety... Ostatnio było głośno na ten temat bo debil w centrum Chicago,
    na filarach zabytkowego (w USA "zabytkowy" = starszy niż 100 lat :-)))
    mostu pozwolili powiesić reklamę banku "Bank of America"... Ludzie
    jednak głośno zaczęli protestować na takie oszpecanie budynków.
    Nazywają to "komercyjne graffiti":
    http://www.huffingtonpost.com/2011/11/22/commercial-
    graffiti-chica_n_1107275.html
    I się w sumie zgadzam że to paskudne.
    A ustawka kiboli, szczerze przyznam, że nie wiem co to takiego...

  • 16. Data: 2011-11-27 00:02:23
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
    > Uzytkownik "atm" <...@v...pl> napisal w wiadomosci
    > Na amazonie czarny piatek jest caly tydzien, i zwykle duzo lepiej niz marne
    > 10%.

    na amazonie to poza piatkowa elektronika bylo cieniutko, ilosciowo i cenowo

    polecam http://www.camelcamelcamel.com/ i zobaczenie jak w kulki
    lecieli w tym roku
    http://uk.camelcamelcamel.com/Timberland-Stratham-Po
    plin-Bomber-Jacket/product/B003MU9MQS
    takich przykladow jest sporo na angielskich i irlandzkich forach (?)

    w zeszlym bylo znacznie wiecej ciekawych rzeczy

  • 17. Data: 2011-11-27 12:16:35
    Od: "Piotr z Frosty" <p...@f...com>

> [...]
    graffiti-chica_n_1107275.html
    > I się w sumie zgadzam że to paskudne.
    > A ustawka kiboli, szczerze przyznam, że nie wiem co to takiego...

    Nie jestem Twoim fanem, a nawet przeciwnie, ale przyznaje że potrafisz
    napisać z sensem.
    Nie zdarza Ci się to często, no ale...
    Ustawka kiboli to spotkanie dwóch nienawidzących się stad napakowanych
    byczków w barwach klubu, którego nazwę wyznają.
    Więc np "zieloni" mutanci leją się z "czerwonymi" gdzieś w lesie, pod
    miastem, organizotorami są przywódcy, którzy nauczył się nawet czytać i
    pisać.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ustawka

  • 18. Data: 2011-11-27 13:36:50
    Od: "Piotr z Frosty" <p...@f...com>

    Użytkownik "Piotr z Frosty" <p...@f...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > "zieloni" mutanci leją się z "czerwonymi" gdzieś w lesie, pod miastem,
    > organizotorami są przywódcy, którzy nauczył się nawet czytać i pisać.

    Nie pochwalę Twojej nowej ojczyzny, właśnie sobie przypomniałem, że jest
    tam coś znacznie gorszego i debilniejszego: gangi kolorowej młodzieży
    strzelające do siebie,
    bo jeden nosi czerwoną chustę, a drugi podwiniętą nogawkę. To najwyższa
    forma ustawkowiczów...

  • 19. Data: 2011-11-27 13:59:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > strzelające do siebie,
    > bo jeden nosi czerwoną chustę, a drugi podwiniętą nogawkę.

    Ale oni się nie strzelają z tego powodu że jeden nosi czerwoną chustę
    a drugi podwiniętą nogawkę! Nic podobnego! Oni się strzelają bo mają
    ze sobą porachunki, walczą o wpływy na konkretnym terenie, rynku...
    Należą do konkurencyjnych grup przestępczych, konkurencyjnych gangów.
    Handlują narkotykami w biednych dzielnicach miast i często wchodzą
    sobie w drogę. Chusty i nogawki czy określone kolory ubioru to tylko
    ich klubowe mundurki. Podobnie jak tatuaże z imionami sutenerów
    na karku ich prostytutek są tylko symbolem przynależności do grupy...
    Na szczęście nie wychodzą ze swoich terenów i te ich walki nie dotyczą
    w ogóle miejsc gdzie mieszkają "normalni" ludzie których stać na dom czy
    czynsz w ładnym wynajętym mieszkaniu... bez pomocy finansowej rządu.

    Coś jak europejscy kibice nie biją się za to, że ktoś nosi szalik w czerwono
    białe pasy - ten szalik oznacza że jesteś kibicem Cracovii i za to należy
    Ci się łomot od kibica Legii czy innej drużyny a nie za kolor szalika :-)

  • 20. Data: 2011-11-27 14:01:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr z Frosty" <p...@f...com> wrote in message
    > Nie jestem Twoim fanem, a nawet przeciwnie, ale przyznaje że potrafisz
    > napisać z sensem.
    > Nie zdarza Ci się to często, no ale...

    Nie wiem teraz czy się cieszyć czy płakać ze wzruszenia... ;-)

    To brzmi jak nasza grupa dyskusyjna :-)