  • Data: 2015-11-22 16:01:26
    Temat: Re: Orange - wymiana karty
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:564ca747$0$682$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 16.11.2015 o 08:01, Arek pisze:
    > /.../
    >>
    > Przypuszczalnie w żadnej. Żebyś mógł podjąć czynności to najpierw trzeba
    > ustalić, czy jesteś upoważniony do tychże.

    Po co? A usługi teleinformatyczne (czy jak to się nazywa) świadczono
    bez "upoważnienia"?
    Mam PUK, przy reklamacjach (w BOK, również w tej o której piszę) lub
    opieprzaniu za przysyłanie reklam jakoś zawsze wystarczał. Mogę go
    pokazać na oryginalnej ramce z której SIM wyłamany. Tak to prawda,
    paragonu ze sklepu z przed 8 lat nie mam... świadectwa szczepienia psa też
    nie.
    Nie zdziwiłbym się gdyby po paru latach używania karty kilka złotych za
    wymianę jednak chcieli bo pewnie tyle ona kosztuje. Ale dokumentów - nie
    widzę powodu.

    Gdy reklamowałem zepsutą zawartość puszki konserw to dowodu nie chcieli.
    Naprawdę! Nawet paragon nie był konieczny.
    Oczywiście w sklepie nie miałem wykupionego abonamentu, korzystałem
    kiedy chciałem. Z sieci komórkowej też ale cały czas konto aktywne.
    Co ciekawe telefon(y) nie zgłasza(ją) błędu karty tylko aparat "szuka
    sieci" jakby nie było zasięgu.

    Arek