eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmOrange - rozdzielacz sygnału: 10,- [FUT: pregierz]Orange - rozdzielacz sygnału: 10,- [FUT: pregierz]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news-1.dfn.de!news.dfn.de!feeder.erje.net!e
    u.feeder.erje.net!newspeer1.nac.net!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 11 Jun 2013 21:58:43 +0200
    From: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130509
    Thunderbird/17.0.6
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Followup-To: pl.pregierz
    Subject: Orange - rozdzielacz sygnału: 10,- [FUT: pregierz]
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 29
    Message-ID: <51b78171$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.1.208
    X-Trace: 1370980721 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1219 83.26.1.208:49591
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1046609
    [ ukryj nagłówki ]

    NTG, ale ku wiedzy o praktykach providerów:
    Oddawałem kiedyś Liveboksa 1.0, po wymianie na 2.0.
    Facet z salonu oddał mi mikrofiltr, mówiąc, że nie potrzebują.
    Dziś mój ojciec oddawał Liveboksa 2.0, po wymianie na 3.0.
    Wszystko było oprócz rozdzielacza sygnału, którego nie mogłem znaleźć, a
    pisząc to zdanie przypomniałem sobie, gdzie tkwi.
    No ale mniejsza o to. Zwrot przyjęli jako kompletny, ale zażądali 10 zł
    za ten rozdzielacz.
    Dla nas kwota niewielka, dla nich zarobek żaden, a zrażenie do siebie
    wieloletniego klienta: bezcenne.
    Dodatkowo przyszedł list z drukiem wpłaty 300 zł za brak zwrotu sprzętu.
    Wszystko byłoby zgodnie z regulaminem, gdyby nie fakt, iż oni uznali, że
    40 Mbps mieliśmy już od 1 maja, tymczasem Liveboks 3.0 nie chciał się
    zsynchronizować, więc jeszcze przez dwa tygodnie używaliśmy 2.0. W
    dodatku z problemami, co na swoje szczęście uwzględnili po mojej
    reklamacji, obniżając kwotę faktury za czerwiec o 65 zł.
    Póki Tepsa była samodzielnym providerem, wszystko działało jak należy.
    Internet stabilny, telefon z gniazdka telefonicznego, więc tak samo.
    Przylazł Orange, przejął Tepsę i na początku wszystko było fajnie, aż
    zaczęli coś mieszać i co jakiś czas ciśnienie skacze.
    Niestety miasto małe, bez "kablówek", więc opcji manewrów właściwie brak.

    PS - Tych trzystu zł oczywiście nie zobaczą, a tymi dziesięcioma niech
    się udławią.


    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: