  • 11. Data: 2014-05-26 10:27:18
    Temat: Re: Orange TV przez satelite
    Od: bonzo <b...@o...pl>

    W dniu 2014-05-26 08:38, pawell32 pisze:

    > masz dwa rozwiązania:
    > 1. nc+ - oferta z multiroom (dekoder główny + 2 dodatkowe)
    > ale tak czy inaczej musisz mieć je połączone ze sobą,
    > czyli rozkładasz kabel, kupujesz routery z funkcją klienta,
    > albo wspomniany homeplug 3 szt. po sieci energetycznej
    > (np. Tp-Link TL-PA2010)
    > oczywiście sygnał z anteny masz wszędzie doprowadzony.
    > 2. nc+ - dekoder ze starą kartą cyfry, dokupujesz dwa dekodery
    > + spliter bezprzewodowy
    >
    > http://allegro.pl/spliter-bezprzewodowy-clone-2-kart
    y-multiroom-i4263517854.html

    > 3. nie lepiej pozostać przy naziemnej? i tak nie ma co glądać ;-)

    A więc

    1 i 2 punkt - mam umowe z orange wiec nc+odpada

    3. jaką antene najlepiej kupić, najlepiej żeby była wewnętrzna

    I takie pytanko, gdzies na allegro widziałem ze ktoś sprzedaje spliter i
    obsługuje orange tv, cena cos koło 500 zł z 2 kartami, noi do tego dwa
    dekodery

  • 12. Data: 2014-05-26 12:28:44
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2014-05-26 10:27, bonzo pisze:

    y-multiroom-i4263517854.html

    > 1 i 2 punkt - mam umowe z orange wiec nc+odpada
    >
    > 3. jaką antene najlepiej kupić, najlepiej żeby była wewnętrzna

    z wewnętrznymi ogólnie jest lipa, wszystko zależy od warunków.
    dobrze się sprawdza Telmorowska:
    http://allegro.pl/antena-tv-dvb-t-digit-activa-telmo
    r-i4236697002.html

    ostatnio komuś poleciłem na zastosowanie do wewnątrz i działa dobrze.
    jedynie co to musiał dorobić uchwyt.
    jak działają pozostałe - nie wiem, stosuje tylko zewnętrzne

    > I takie pytanko, gdzies na allegro widziałem ze ktoś sprzedaje spliter i
    > obsługuje orange tv, cena cos koło 500 zł z 2 kartami, noi do tego dwa
    > dekodery

    clone+, tylko jak nieco wcześniej pisał kolega, jedynie biała karta.
    dekoder najlepiej biały przerobiony po "n"
    http://allegro.pl/tuner-nbox-adb-5800s-bska-enigma-h
    d-i4234792286.html

  • 13. Data: 2014-05-26 13:08:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bonzo" <b...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    y-multiroom-i4263517854.html

    > A więc
    >
    > 1 i 2 punkt - mam umowe z orange wiec nc+odpada
    >
    > 3. jaką antene najlepiej kupić, najlepiej żeby była wewnętrzna

    Zapomnij o wewnętrznej, o ile nie mieszkasz bezpośrednio przy nadajniku.

    > I takie pytanko, gdzies na allegro widziałem ze ktoś sprzedaje spliter i
    > obsługuje orange tv, cena cos koło 500 zł z 2 kartami, noi do tego dwa
    > dekodery

    No i?
    Tłumaczyłem jaką kartę można podzielić - jaki kolor ma Twoja?

  • 14. Data: 2014-05-26 13:09:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > z wewnętrznymi ogólnie jest lipa, wszystko zależy od warunków.
    > dobrze się sprawdza Telmorowska:
    > http://allegro.pl/antena-tv-dvb-t-digit-activa-telmo
    r-i4236697002.html

    Miałem taką, na zewnątrz nawet - tragedia.
    Już zwykła siatka lepiej działała.

  • 15. Data: 2014-05-26 13:21:11
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2014-05-26 13:09, Cavallino pisze:

    > Miałem taką, na zewnątrz nawet - tragedia.
    > Już zwykła siatka lepiej działała.

    to coś nie tak. odbiera wewnątrz w centrum Wrocławia.
    siatka - sam szum.

  • 16. Data: 2014-05-26 13:28:43
    Od: bonzo <b...@o...pl>

    > Tłumaczyłem jaką kartę można podzielić - jaki kolor ma Twoja?

    czarna ....

  • 17. Data: 2014-05-26 13:32:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bonzo" <b...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > czarna ....

    To jej nie podzielisz.

  • 18. Data: 2014-05-26 13:33:02
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2014-05-26 13:28, bonzo pisze:

    > czarna ....

    lepiej będzie jak podłączysz tam NTC

  • 19. Data: 2014-05-26 14:09:44
    Od: bonzo <b...@o...pl>

    W dniu 2014-05-26 13:33, pawell32 pisze:

    > lepiej będzie jak podłączysz tam NTC

    NTC ????

    A z jakiś liveplug-iem z TP ?

  • 20. Data: 2014-05-26 14:53:31