  • 11. Data: 2010-10-19 17:04:04
    Temat: Re: Orange FnK - tansze rozmowy?
    Od: Król Dopalaczy <k...@n...eu>

    W dniu 2010-10-19 18:54, Uncle Pete pisze:

    > [ciach]
    >

    > A to ciekawe. Od roku korzystam z FnK i Internet działa - łącznie z
    > pocztą ;)

    testowany pakiet every mini business , telefon lg gt 540, stanrdowa
    poczta oparta na pop3, smtp

    --
    http://nowedopalacze.eu/

  • 12. Data: 2010-10-19 20:46:34
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Król Dopalaczy pisze:

    > testowany pakiet every mini business , telefon lg gt 540, stanrdowa
    > poczta oparta na pop3, smtp

    stertuj orange free na karte. kup jakikiolwiek starter i potestuj

    ToMasz

  • 13. Data: 2010-10-20 14:32:55
    Od: Król Dopalaczy <k...@n...eu>

    W dniu 2010-10-19 22:46, ToMasz pisze:

    > stertuj orange free na karte. kup jakikiolwiek starter i potestuj

    ja sie wypowiadam o usludze internetu (pakietow) dla biznesu, skoro tam
    robia taki walek (moge sie pod tym podpisac imieniem i nazwiskiem) to tu
    tez moga, a ze walek to jestem pewny poniewaz kiedy do tego samego
    telefonu na samym poczatku styku z androidem wsadzilem karte z numerem
    prywatnym bez pakietu to sciagajac w ciagu kilku minut dwie gry z
    marketu nabilo mi 150 zl, internet hulał ze hoho. Mieszkam w sopocie
    niedaleko nadajnika, NIGDY na swiezyl powietrzy kiedy mialaem w obrebie
    wzroku nadajnik nie zaladowal mi sie filmik w aplikacji youtube w
    wysokiej jakosci.

    Jezeli w pakiecie internet everyway mini (czy jak sie to zwie) sa
    jakiekolwiek blokady to jest to przestepstwo oszustwa. I pisze o tym bo
    mam cicha nadzieje ze znajdzie sie tu inny tester ktory potwioerdzi moje
    rewelacje.

    --
    http://nowedopalacze.eu/