  • 11. Data: 2013-10-18 15:23:49
    Temat: Re: Opony w samochodzie kiedy zmieniać
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Mój maluch doszedł tylko do 145 co i tak było sukcesem :)

    Byłeś kandydatem do nagrody Darwina... ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 12. Data: 2013-10-18 15:35:56
    Od: gac <c...@c...pl>

    W dniu 2013-10-18 13:40, s...@g...com pisze:
    > z 2008 roku.

    Stare a co za tym idzie twarde więc

    > poślizg

    to norma

    Pozdrawiam, gac

  • 13. Data: 2013-10-18 15:46:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.10.2013 15:23, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail c...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Byłeś kandydatem do nagrody Darwina... ;-)

    Może mu licznik zawyżał ;)

    Miałem kiedyś skuter, który ledwo przekraczając 80km/h pokazywał 105.

  • 14. Data: 2013-10-18 15:46:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.10.2013 15:23, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Prawie każde. (osobowe)

    No właśnie, dwa ważne zastrzeżenia ;)

  • 15. Data: 2013-10-18 16:14:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >Mam samochód seata z przednim napędem.
    >Do tego opony Goodyear letnie (nie najtańsze) z 2008 roku.
    >Przejechałem na nich jakieś 50 tys km.
    >Jadę dzisiaj mokra uliczka zakręt pod kątem 90 prędkość 40 km/h jak
    >nie mniej.
    >I wpadłem w poślizg.
    >Ja nie umiem prowadzić samochodu czy opony do wymiany?

    Rzeklbym ze nie umiesz.
    Umiejetnosc oceny stanu bieznika w oponach nalezy do umiejednosci
    prowadzenia :-)
    Patrzysz i widzisz.

    Tak czy inaczej - juz najwyzszy czas na zimowki, Tatry biale.

    No chyba ze droga jakas wyjatkowo sliska ...

    J.

  • 16. Data: 2013-10-18 16:52:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-18 15:46, Andrzej Lawa pisze:

    > No właśnie, dwa ważne zastrzeżenia ;)

    Spoko, ze skarpy to nawet szybciej pójdzie :)

  • 17. Data: 2013-10-18 17:44:10
    Od: spider <s...@w...pl>

    W dniu 2013-10-18 13:40, s...@g...com pisze:

    > Ja nie umiem prowadzić samochodu czy opony do wymiany?

    Może po prostu liście były na drodze, na to nawet nowe opony nie pomogą
    --
    spider

  • 18. Data: 2013-10-18 18:49:56
    Od: Przemek <p...@g...com>

    W dniu piątek, 18 października 2013 15:18:30 UTC+2 użytkownik elmer radi radisson
    napisał:
    > Mialem podobna rozterke, jak jakies 3 tygodnie temu przod zaczal mi rano
    >
    > bez pytania wyjezdzac na zewnatrz, podczas zawijania na placu
    >
    > Narutowicza w DC. I podczas zatrzymania na czerwonym wlaczyl sie ABS.
    >

    > Kilka godzin pozniej sprawe wyjasnila lektura newsow, w ktorych napisano
    >
    > o ciezarowce ktora gubila znaczna ilosc oleju jadac Grojecka, co
    >
    > m.in. wywolalo spory dzwonek jedna krzyzowke wczsniej, przy Wawelskiej
    >
    > ;)
    >

    > A juz myslalem ze cos za wczesnie na poranne przymrozki. I obejrzalem
    >
    > tez bieznik.

    Identyczną sytuację miałem w Łodzi 3 dni temu. Przy ruszaniu poczułem uślizg tyłu,
    ale myślę sobie OK, może akurat coś się rozlało lub mokre liście(choć to ruchliwe
    skrzyżowanie). Ale kiedy próbowałem zahamować 2 ulice dalej i zaczęło mi trzepotać
    pod stopą, to załapałem, że raczej nie liście. Okazało się, że jakiś autobus gubił
    paliwo, a ja akurat jechałem jego trasą.
    Choć w niekorzystnych warunkach i 40km/h może być prędkością zbyt dużą, jak na zakręt
    90st - sam znam 2 takie zakręty, gdzie zimą nie da się przejechać 2 zakrętów na
    osiedlowej uliczce z prędkością większą niż 20km/h - ktoś wpadł na pomysł, żeby te 2
    zakręty wyprofilować na zewnątrz...

  • 19. Data: 2013-10-18 19:04:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 18.10.2013 16:52, Artur Maśląg pisze:

    > Spoko, ze skarpy to nawet szybciej pójdzie :)

    Hmm... Może... "Garbus" tak może się rozpędzić do około 200km/h ;)