  • 61. Data: 2014-01-04 01:03:35
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie chce mi się...

    Pisałeś, że chcesz coś wyjaśniać. Ciekawy jestem co.

  • 62. Data: 2014-01-04 07:00:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:mm9ec9tescvid0ffj6pmktv6t6k51ejco1@4ax.
    com...

    > Ale nie musisz czekać, są widełki w których możesz sobie zażyczyć
    > dostarczenia przesyłki. Ale jest to usługa dodatkowo płatna.

    Jakoś nikt na allegro jej nie oferuje, mimo że kasują 3 razy tyle co za
    Pocztę.

  • 63. Data: 2014-01-04 12:12:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    widzisz, jednak miałem rację

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 64. Data: 2014-01-04 15:52:49
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 4 Jan 2014 07:00:21 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Jakoś nikt na allegro jej nie oferuje, mimo że kasują 3 razy tyle co za
    >Pocztę.

    A pytałeś się sprzedawcy o taką możliwość?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 65. Data: 2014-01-04 19:21:56
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 4 Jan 2014 07:00:21 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Jakoś nikt na allegro jej nie oferuje, mimo że kasują 3 razy tyle co za
    > Pocztę.

    Dziwne, paczka kurierem z reguły jest tańsza w wysłaniu...

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 66. Data: 2014-01-04 19:25:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:e18gc9tq3kec4hb1q78c77tuartb29iuu5@4ax.
    com...

    > A pytałeś się sprzedawcy o taką możliwość?

    Zaznaczałem kiedy można mnie znaleźć.
    A i tak dostawałem, kiedy kurierowi było wygodnie, tzn. najczęściej wcale.

  • 67. Data: 2014-01-05 21:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Pisałeś, że chcesz coś wyjaśniać. Ciekawy jestem co.

    Tak ,ale jeżeli nie złapałes co to "nie chce mi sie" tłumaczyc.

  • 68. Data: 2014-01-06 12:23:52
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    wiadomości news:XnsA2AABA47446C3budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    > dopilnował.
    >
    > To dla odmiany odwrotna historia od znajomego kuriera.
    > Paczka, 24,12. Podjezdza pod adres ale nie ma nikogo w domu. Dzwowni na
    > koma.
    > Odbiera gośc i:
    > - o swietnie, bo my na tą pczkę czekamy. Tylko, że teraz nie ma nas w
    > domu.
    > Ale bedziemy około 18. To niech pan podjedzie o 18, dobrze?
    > Znajomy mówi, ze najpierw zdebiał a potem stwierdził, że własciwie to nie
    > ma problemu, tylko czy odbiorca zdaje sobie sprawe ile taka usługa u niego

    Dlaczego nie zadzwonił wcześniej do klienta?
    Czy 18:00 to poza jego godzinami pracy?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 69. Data: 2014-01-06 12:31:31
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 6 Jan 2014 12:23:52 +0100, "yabba"
    <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

    >Czy 18:00 to poza jego godzinami pracy?

    Przeważnie tak.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 70. Data: 2014-01-06 16:46:13
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Przeważnie tak.

    To chyba, że tak. Ale można to klientowi normalnie powiedzieć, a nie zagadki
    o dodatkowych kosztach dojazdu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba