eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOponeo wprowadza klientów w błąd › Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!feed
    er1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx01.iad01.newshosting.com!new
    shosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.ne
    ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <la467b$6b4$1@mx1.internetia.pl>
    <52c5daa2$0$2369$65785112@news.neostrada.pl>
    <la6i8c$g0m$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Date: Mon, 6 Jan 2014 12:23:52 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 140105-1, 06.01.2014), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 40
    Message-ID: <52ca9393$0$2167$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1389007764 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2167 89.72.242.154:2806
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2517698
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    wiadomości news:XnsA2AABA47446C3budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Maciek m...@n...pl ...
    >
    >>> bardzo było to śmieszne.
    >> To mi przypomina akcję DHL parę lat temu. Termin przedświąteczny, paczka
    >> powinna dojść parę dni przed 24.12, no ale wiadomo - święta blisko, więc
    >> nie doszła. Jest 24.12 jakiś debil z DHL dzwoni, że nie zdążą niestety
    >> dostarczyć przed świętami, ale zapraszają do punktu odbioru, gdzieś na
    >> Ursynowie w Warszawie i tam wydadzą. W paczce prezenty, więc się
    >> skusiłem i podjechałem. Na miejscu była już spora grupa podobnych do
    >> mnie idiotów, którzy uwierzyli, że im paczki wydadzą. Po ponad godzinie
    >> oczekiwania okazało się, że paczek nie mogą znaleźć, a poza tym czynne
    >> mają do 16:00, więc wypierdalać. I wszyscy mogli im skoczyć. Reklamacja?
    >> Przecież nie jestem nadawcą, tylko odbiorcą, a nadawca się wypiął, albo
    >> sam zgarnął jakąś rekompensatę :->
    >>
    > To rzeczywiście niezłe traktowanie klienta. Jakis manager jak zwykle nie
    > dopilnował.
    >
    > To dla odmiany odwrotna historia od znajomego kuriera.
    > Paczka, 24,12. Podjezdza pod adres ale nie ma nikogo w domu. Dzwowni na
    > koma.
    > Odbiera gośc i:
    > - o swietnie, bo my na tą pczkę czekamy. Tylko, że teraz nie ma nas w
    > domu.
    > Ale bedziemy około 18. To niech pan podjedzie o 18, dobrze?
    > Znajomy mówi, ze najpierw zdebiał a potem stwierdził, że własciwie to nie
    > ma problemu, tylko czy odbiorca zdaje sobie sprawe ile taka usługa u niego
    > kosztuje? :)
    >

    Dlaczego nie zadzwonił wcześniej do klienta?
    Czy 18:00 to poza jego godzinami pracy?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: