eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Opona z niższym indeksem prędkości
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 52

  • 41. Data: 2016-11-04 19:45:35
    Temat: Re: Opona z niższym indeksem prędkości
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03-11-2016 o 20:00, Budzik pisze:

    Jak nie zaczniesz wycinać cytatów, to odpowiedzi na robiony przez Ciebie
    śmietnik nie będzie.

    Nie mam najmniejszej ochoty przekopywać się przez 10 ekranów, żeby
    odpowiedzieć Ci na dwa zdania które postanowiłeś sobie zadać w ich środku.

    Chcesz odpowiedzi na pytania, to zadaj je w świeżym poście.


  • 43. Data: 2016-11-05 06:00:57
    Temat: Re: Opona z niższym indeksem prędkości
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Nie mam najmniejszej ochoty przekopywać się przez 10 ekranów, żeby
    > odpowiedzieć Ci na dwa zdania które postanowiłeś sobie zadać w ich
    > środku.

    Znów demonizujesz - nie 10 ekranów, a 2...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,
    to znaczy, że coś przeoczyłeś." Ed Murphy


  • 42. Data: 2016-11-05 06:00:57
    Temat: Re: Opona z niższym indeksem prędkości
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    >> Nie, jako sugestię, żeby nie pakować badziewia na koła, licząc tylko
    >> na ESP, bo można się na tym przejechać.
    >
    > Pogubiłem sie w Twojej argumentacji.
    > Spróbujmy uporządkować. Co Twoim zdaniem bedzie lepsze:
    > - dwie opony o róznym rodzaju bieznika i głębokosci bieznika po ok 8mm
    > - dwie opony o takim samym biezniku ale o głębokości bieznika 4mm
    >
    > I drugi zestaw:
    > - dwie opony nowe, bieznikowane
    > - dwie opony 3 letnie o głebokosci bieznika 4mm?
    >
    >> Jakieś normy przyzwoitości jednak trzeba zachowywać.
    >> Tobie jako kierowcy busa może ciężko się z tym pogodzić, ale ja
    >> komplet opon zużywam co 4-5 lat co daje roczny koszt jednej opony
    >> poniżej 100 zł, więc jest mi naprawdę łatwo olać tego typu
    >> pseudooszczędności. Więcej zaoszczędzę gdy kupię wielosezonówkę
    >> zamiast zimówki, zwłaszcza że zimą rzadko poza miasto wyjeżdżam.
    >>
    > Tu nie chodzi o pseudooszczednosci tylko o optymalizacje zasobów.
    > Ja przykładowo, zamiast 4 dobrych wielosezonowych wole 2 zestawy
    > tanszych ale zima + lato. Zarówno do busa jak i do osobówki.
    >>
    >>>> No jasne, bo Ty przecież poparłeś wynikami testów niesamowicie
    >>>> poprawne spisywanie się jednej opony dobrej i jednej starej, więc
    >>>> masz prawo się domagać tego samego.....
    >>>>
    >>> Podałem argumenty dlaczego uwazam, ze nie ma to znaczenia.
    >>> A ty odpowiedziałes: nie bo nie.
    >>
    >> Ty podałeś argumenty że uważasz, a ja że uważam dokładnie przeciwnie,
    >> gdzie tu widzisz rozbieżności w wadze argumentów?
    >>
    > Ale napisałem dlaczego tak uwazam.
    > Byc moze czegos nie rozumiem, ale wytłumacz mi dlaczego 2 dobre opony
    > o róznym biezniku beda zachowywały się gorzej niz 2 opony o takim
    > samym biezniku ale majace juz swój przebieg i dosc zuzyty bieznik na
    > poziomie 4mm.
    >
    >> Zwłaszcza że to ja Tobie wypisałem w jakich sytuacjach jest to
    >> zagrożenie, Ty nie podałeś dowodów na to, że go nie ma.
    >> Tylko zbagatelizowałeś problem, czyli zrobiłeś coś dokładnie
    >> odwrotnego do ich przedstawienia.
    >> Co nie przeszkadza Ci domagać ich się ode mnie.
    >>
    > Skoro Twoim koronnym argumentem jest to, ze ESP jest niebezpieczny jak
    > sie włącza...
    >
    >>>
    >>>>> Niemniej zawsze to jakis kompromis.
    >>>>
    >>>> Nie - to proszenie się o kłopoty z powodu własnej głupoty.
    >>>> W byciu niedowiarkiem też trzeba zachować umiar.
    >>>>
    >>> Demonizujesz.
    >>
    >> Nie - takie są fakty.
    >> Możesz nie ufać temu, kto wymyślił taki przepis, ale bez przesady,
    >> zanim nie sprawdzisz jakie były powody, nie warto mówić że na pewno
    >> jest inaczej.
    >>
    > Gdyby to był przepis ktory obowiązywałby bezwzględnie wszedzie to nie
    > miałbym wątpliwości.
    > Ale jak w jednym kraju jest tak a w drugim siak to zaczynam się
    > zastanawiac, dlaczego u nich jest to bezpieczne a u nas nie.
    >



    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Może wariaci to tacy ludzie, którzy wszystko widzą tak, jak jest, tylko
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton


  • 44. Data: 2016-11-05 13:22:36
    Temat: Re: Opona z niższym indeksem prędkości
    Od: mk4 <m...@d...null>

    On 2016-11-04 19:43, Cavallino wrote:
    > W dniu 03-11-2016 o 20:31, mk4 pisze:
    >> On 2016-11-03 19:35, Cavallino wrote:
    >>> W dniu 03-11-2016 o 19:28, mk4 pisze:
    >>>> On 2016-11-01 23:03, Cavallino wrote:
    >>>>> W dniu 01-11-2016 o 23:01, Budzik pisze:
    >>>>>> Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
    >>>>>>
    >>>>>>>>> o nizszym indeksie ? bez jaj nie uwierze ze nie mozna znalezc
    >>>>>>>>> pasujacej sztuki w odpowiednim indeksie
    >>>>>>>> No to uwierz, że ten model opony przestali produkować chyba 2 lata
    >>>>>>>> temu
    >>>>>>>> i można jeszcze dostać pojedyncze sztuki ale z niższym indeksem.
    >>>>>>>
    >>>>>>> Pomysł, żeby jeździć z jedną oponą nową i 3 starymi jest conajmniej
    >>>>>>> wątpliwy.....
    >>>>>>>
    >>>>>> Albowiem?
    >>>>>
    >>>>> Z tego samego powodu, dla którego nie zakłada się dwóch różnych
    >>>>> bieżników na koła tej samej osi.
    >>>>> Czyli że taki zestaw może zachowywać się całkowicie
    >>>>> nieprzewidywalnie -
    >>>>> np. jedna strona się jeszcze nie ślizgnie, ale druga, ta bardziej
    >>>>> zużyta, już tak.
    >>>>> I masz bączka jak nic.
    >>>>
    >>>> Pierdu pierdu. Tak jakby były jakieś gwarancje na przyczepność
    >>>> nawierzchni na przestrzeni choćby pół metra.
    >>>> Tu masz lód, tu piasek, tam błotko itd. To, że jedno sie jak to piszesz
    >>>> ślizgnie a drugie sie nie ślizgnie to raczej norma.
    >>>
    >>> Czy to jest powód, żeby dokładać sobie jeszcze jedną przyczynę takiej
    >>> możliwości?
    >>>
    >>> Jesteś kolejnym upartym, który z góry wie lepiej, ale googla nie potrafi
    >>> użyć?
    >>
    >> Przestałem czytać po "Continental radzi"...
    >>
    >> Nie, nie wiem lepiej ale zejdź na ziemie. Miałem cie za rozsądnego
    >> gościa a ty siejesz panikę
    >
    > Uwielbiam takie stawianie sprawy - jak się o czymś nie ma zielonego
    > pojęcia, ale (całkowicie bezpodstawnie) wydaje Ci się że coś jest inne
    > niż powszechnie wiadomo, to najlepiej naskoczyć na posłańca wieści, że
    > jednak wiedza powszechna jest inna niż Twoja......

    Bo chrzanisz jak nie inżynier. W sumie nie wiem, może nim nie jesteś.

    Wnioskujesz, ze układ jezdny miałby być podatny na takie drobne zmiany.
    Kiedy właśnie jest projektowany tak aby był odporny. Bo po prostu takie
    są warunki na drodze. Nigdy nie wiadomo z czym styka się opona i jaki to
    coś ma współczynnik tarcia.

    Az tu nagle od innego bieżnika mamy taka nieprzewidywalność że trzech
    metrów nie da się ujechać bez baczka. Prawdę mówiąc stosując się do
    przepisów ruchu - zwłaszcza prędkości to można by bez większych
    problemów jeździć na osławionych już na tej grupie oponach z węża
    ogrodowego...

    Ty to wiesz, ja to wiem. Po co tak bić piane?

    Wiem, ze jest to niezalecane. Ale od niezalecane do groźne czy
    niebezpieczne to jest jeszcze ho ho.

    --
    mk4



  • 45. Data: 2016-11-06 08:24:44
    Temat: Re: Opona z niższym indeksem prędkości
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-11-2016 o 13:22, mk4 pisze:
    > On 2016-11-04 19:43, Cavallino wrote:
    >> W dniu 03-11-2016 o 20:31, mk4 pisze:
    >>> On 2016-11-03 19:35, Cavallino wrote:
    >>>> W dniu 03-11-2016 o 19:28, mk4 pisze:
    >>>>> On 2016-11-01 23:03, Cavallino wrote:
    >>>>>> W dniu 01-11-2016 o 23:01, Budzik pisze:
    >>>>>>> Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
    >>>>>>>
    >>>>>>>>>> o nizszym indeksie ? bez jaj nie uwierze ze nie mozna znalezc
    >>>>>>>>>> pasujacej sztuki w odpowiednim indeksie
    >>>>>>>>> No to uwierz, że ten model opony przestali produkować chyba 2 lata
    >>>>>>>>> temu
    >>>>>>>>> i można jeszcze dostać pojedyncze sztuki ale z niższym indeksem.
    >>>>>>>>
    >>>>>>>> Pomysł, żeby jeździć z jedną oponą nową i 3 starymi jest conajmniej
    >>>>>>>> wątpliwy.....
    >>>>>>>>
    >>>>>>> Albowiem?
    >>>>>>
    >>>>>> Z tego samego powodu, dla którego nie zakłada się dwóch różnych
    >>>>>> bieżników na koła tej samej osi.
    >>>>>> Czyli że taki zestaw może zachowywać się całkowicie
    >>>>>> nieprzewidywalnie -
    >>>>>> np. jedna strona się jeszcze nie ślizgnie, ale druga, ta bardziej
    >>>>>> zużyta, już tak.
    >>>>>> I masz bączka jak nic.
    >>>>>
    >>>>> Pierdu pierdu. Tak jakby były jakieś gwarancje na przyczepność
    >>>>> nawierzchni na przestrzeni choćby pół metra.
    >>>>> Tu masz lód, tu piasek, tam błotko itd. To, że jedno sie jak to
    >>>>> piszesz
    >>>>> ślizgnie a drugie sie nie ślizgnie to raczej norma.
    >>>>
    >>>> Czy to jest powód, żeby dokładać sobie jeszcze jedną przyczynę takiej
    >>>> możliwości?
    >>>>
    >>>> Jesteś kolejnym upartym, który z góry wie lepiej, ale googla nie
    >>>> potrafi
    >>>> użyć?
    >>>
    >>> Przestałem czytać po "Continental radzi"...
    >>>
    >>> Nie, nie wiem lepiej ale zejdź na ziemie. Miałem cie za rozsądnego
    >>> gościa a ty siejesz panikę
    >>
    >> Uwielbiam takie stawianie sprawy - jak się o czymś nie ma zielonego
    >> pojęcia, ale (całkowicie bezpodstawnie) wydaje Ci się że coś jest inne
    >> niż powszechnie wiadomo, to najlepiej naskoczyć na posłańca wieści, że
    >> jednak wiedza powszechna jest inna niż Twoja......
    >
    > Bo chrzanisz jak nie inżynier. W sumie nie wiem, może nim nie jesteś.

    A czemu miałbym być?


    >
    > Wnioskujesz, ze układ jezdny miałby być podatny na takie drobne zmiany.

    Nie ja.
    Ja tylko powtarzam wiedzę powszechną, jak widzisz google nie ma problemu
    z jej znalezieniem.

    A Ty jeszcze nie podałeś żadnego linka, który miałby jej przeczyć, ale
    się ciskasz.


  • 46. Data: 2016-11-06 08:25:34
    Temat: Re: Opona z niższym indeksem prędkości
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-11-2016 o 06:00, Budzik pisze:


    Tnij cytaty, albo nie spodziewaj się odpowiedzi.


  • 47. Data: 2016-11-06 08:27:28
    Temat: Re: Opona z niższym indeksem prędkości
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-11-2016 o 06:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
    >
    >> Nie mam najmniejszej ochoty przekopywać się przez 10 ekranów, żeby
    >> odpowiedzieć Ci na dwa zdania które postanowiłeś sobie zadać w ich
    >> środku.
    >
    > Znów demonizujesz - nie 10 ekranów, a 2...

    Ale w miejscu w których wystarczyłyby dwa zdania - i tyle ma być.
    Ma się mieścić na jednym ekranie.

    Do poznawania całości wątku służy przeglądanie wątku, więc jego
    zawartość nie dość że nie musi, to jeszcze NIE MOŻE być powielana w
    każdym poście.


  • 48. Data: 2016-11-06 10:26:54
    Temat: Re: Opona z niższym indeksem prędkości
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Tnij cytaty, albo nie spodziewaj się odpowiedzi.

    Byc moze nie zauwazyłes ale post na ktory odpowiedziałes ma pociete, jest
    tylko + 1 poziom cytowania...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO


  • 49. Data: 2016-11-06 10:26:55
    Temat: Re: Opona z niższym indeksem prędkości
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    >>> Nie mam najmniejszej ochoty przekopywać się przez 10 ekranów, żeby
    >>> odpowiedzieć Ci na dwa zdania które postanowiłeś sobie zadać w ich
    >>> środku.
    >>
    >> Znów demonizujesz - nie 10 ekranów, a 2...
    >
    > Ale w miejscu w których wystarczyłyby dwa zdania - i tyle ma być.
    > Ma się mieścić na jednym ekranie.
    >
    > Do poznawania całości wątku służy przeglądanie wątku, więc jego
    > zawartość nie dość że nie musi, to jeszcze NIE MOŻE być powielana w
    > każdym poście.
    >
    Wskazałem tylko ze jak zwykle przesadzasz, bo nie 10 a 2 strony, i nie dwa
    zdania a zdecydowanie ponad 10 :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem
    można jeść w miejscu publicznym ;-)"
    DooMiniK: "A alkohol w czekoladkach czy w butelce obok? ;]"


  • 50. Data: 2016-11-06 10:37:48
    Temat: Re: Opona z niższym indeksem prędkości
    Od: "re" <r...@r...invalid>



    Użytkownik "Cavallino"
    >
    >> Nie mam najmniejszej ochoty przekopywać się przez 10 ekranów, żeby
    >> odpowiedzieć Ci na dwa zdania które postanowiłeś sobie zadać w ich
    >> środku.
    >
    > Znów demonizujesz - nie 10 ekranów, a 2...

    Ale w miejscu w których wystarczyłyby dwa zdania - i tyle ma być.
    Ma się mieścić na jednym ekranie.
    ---
    "Sieg heil"

strony : 1 ... 4 . [ 5 ] . 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: