  • 1. Data: 2009-12-03 15:21:39
    Temat: Operator prepaid, uzywajacy sieci plus, nie wycinajacy srodkow
    Od: "topek " <t...@g...pl>

    Witam,
    po rocznej przygodzie z mobilkingiem przesiadlem sie na oragne pop.
    Przesiadlem sie bo wkurzal mnie slaby zasieg ery.
    Za to orange pop mnie w konia zrobil.
    Nie bylo mnie w PL przez 2,5 miesiaca i wszystkie srodki, ktore mialem na
    koncie mi dziady wycieli :-/
    Dlatego chce zmienic na operatora, ktory jak mobilking, przez 3 miesiace nic
    nie bedzie z moimi srodkami robil.
    Chce zmienic na operatora uzywajacego infrastruktury plusa.

    W oczy wpadlo mi mbankowe rozwiazanie: mobile.pl
    Maja stala stawke: 27 groszy do wszystkich sieci (takze play!)
    Waznosc konta tez jest fajna:
    http://mbankmobile.pl/pomoc/doladowania/waznosci.htm
    Przy doladowaniu za 20 zl mam wychodzace aktywne przez 30 dni a przychodzace
    przez 150 dni (prawie pol roku).
    I teraz pytanie zasadnicze:
    co zrobi mbank z moimi srodkami jak znow wyjade na 2,5 miesiaca?
    Po doladowaniu za 20zl zaaktywuje mi wychodzace polaczenia ale nie skasuje
    starych srodkow jak to zrobil orange?

    Wie ktos moze jak dlugo srodki sa wazne na koncie Mova (Carrefour)?

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 2. Data: 2009-12-03 15:42:21
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 3 Dec 2009 15:21:39 +0000 (UTC), topek napisał(a):

    > Za to orange pop mnie w konia zrobil.
    > Nie bylo mnie w PL przez 2,5 miesiaca i wszystkie srodki, ktore mialem na
    > koncie mi dziady wycieli :-/

    Ten numer, to jest specjalność orangutanów. Żadna inna sieć tak nie
    robi!

> [...]
    >
    > W oczy wpadlo mi mbankowe rozwiazanie: mobile.pl
    > Maja stala stawke: 27 groszy do wszystkich sieci (takze play!)

    A co byś powiedział na 19 gr/min? Włącznie z Playem!

    > Waznosc konta tez jest fajna:
    > http://mbankmobile.pl/pomoc/doladowania/waznosci.htm
    > Przy doladowaniu za 20 zl mam wychodzace aktywne przez 30 dni a przychodzace
    > przez 150 dni (prawie pol roku).

    A co powiesz na 180 dni połączeń *wychodzących* i 210 dni połączeń
    przychodzących przy doładowaniu za 50 zł?
    Dodatkowo *całkiem za friko* co miesiąc dostajesz 50 MB darmowego
    transferu do wykorzystania.

    Gdyby Cię to zainteresowało, to kliknij tutaj:
    http://www.mbankmobile.pl/prl3.html

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2009-12-03 16:05:33
    Od: "topek " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Ten numer, to jest specjalność orangutanów. Żadna inna sieć tak nie
    > robi!
    A kiedy srodki wycina mbank?

    > A co byś powiedział na 19 gr/min? Włącznie z Playem!
    Brzmi super :)

    > A co powiesz na 180 dni połączeń *wychodzących* i 210 dni połączeń
    > przychodzących przy doładowaniu za 50 zł?
    A jak doladuje za 20zl?
    Na stronie przez Ciebie podanej jest info, ze doladowanie do 49zl to
    przedluzenie o 60zl.

    Moge to kupic przebywajac za granica?

    > Dodatkowo *całkiem za friko* co miesiąc dostajesz 50 MB darmowego
    > transferu do wykorzystania.
    Tez fajnie :)

    Jak dlugo sa takie warunki?

    > Gdyby Cię to zainteresowało, to kliknij tutaj:
    > http://www.mbankmobile.pl/prl3.html
    Obejzalem. Dzieki za link.
    A nie moge podac CIebie jako polecajacego?
    Zebys cos z tego mial?

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 4. Data: 2009-12-03 16:17:06
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Ten numer, to jest specjalność orangutanów. Żadna inna sieć tak nie
    > robi!

    Play robi.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-12-03 16:28:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 3 Dec 2009 16:42:21 +0100, w <hf8mtu$3c5$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał(-a):

    > A co byś powiedział na 19 gr/min? Włącznie z Playem!

    "Stawki gwarantowane do 30 czerwca 2010 roku. "

  • 6. Data: 2009-12-03 17:01:03
    Od: "ALEX John Calder" <k...@s...us>

    SDD ni au koto ha itsumo tanosii

    > Play robi.

    Fakt nie wydać *5*zł w rok to trzeba się mocno starać ;-P

    --
    ALEX John Calder, generał lejtnant,
    I kod 3613, morderstwo pierwszego stopnia sędziego ulicznego;

  • 7. Data: 2009-12-03 17:14:41
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 3 Dec 2009 16:05:33 +0000 (UTC), topek napisał(a):

    > A kiedy srodki wycina mbank?

    Tego jeszcze nikt nie wie, bo w regulaminach nic na ten temat nie ma, a
    jak na razie nikt jeszcze nie zgłaszał takiego zdarzenia.
    W każdym razie na pewno nie wcześniej, niż po upływie okresu ważności
    połączeń przychodzących. U cywilizowanych operatorów środki można
    odzyskać jeszcze nawet po roku.
    Ale jeśli aktywnie używasz konta w mBanku, to chyba Ci to w ogóle nie
    grozi bo:
    1) stan konta swojego telefonu widzisz (*chyba*, bo ja tam jeszcze
    swojego numeru nie zarejestrowałem) każdorazowo po zalogowaniu się do
    mBanku,
    2) konto możesz w każdym momencie doładować zwykłym SMS-em, nawet z
    zagranicy (oczywiście, jeśli uprzednio aktywujesz tę usługę),
    3) jestem przekonany, ze mBank nie pozwoli, żebyś przegapił doładowanie
    konta i przypomni Ci o tym w porę. Swoje przekonanie opieram na
    doświadczeniu z komunikacyjnym ubezpieczeniem OC w mBanku, z którego jak
    na razie jestem bardzo zadowolony.

    > A jak doladuje za 20zl?
    > Na stronie przez Ciebie podanej jest info, ze doladowanie do 49zl to
    > przedluzenie o 60zl.

    Sam widzisz, że o wiele bardziej opłaca się doładowywać albo za 5 zł co
    60 dni (wychodzi 30 zł/rok!), albo za 50 zł co 180 dni.

    > Moge to kupic przebywajac za granica?

    Zamówić możesz, ale nie sadzę, żeby mBank przesłał Ci starter na
    zagraniczny adres, chociaż spytać możesz. Ewentualnie mógłbyś prosić
    kogoś w Polsce o pomoc.

    > Jak dlugo sa takie warunki?

    Gwarantowane do 30 czerwca 2010. A co będzie potem, to nie wiadomo.

    > Obejzalem. Dzieki za link.
    > A nie moge podac CIebie jako polecajacego?
    > Zebys cos z tego mial?

    "Promocja Urodzinowe rozmówki polskie nie łączy się z programem mDealer.
    Nie można skorzystać z oferty i jednocześnie wpisać numeru
    Polecającego."

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2009-12-03 17:29:45
    Od: "Luki" <l...@o...eu>

    > Dnia Thu, 3 Dec 2009 15:21:39 +0000 (UTC), topek napisał(a):

    > Ten numer, to jest specjalność orangutanów. Żadna inna sieć tak nie
    > robi!

    Plus kradnie w swoim Simplusie. Wystarczy jeden dzien spoznienia i masz 0 na
    koncie. Jestem tego przykladem. Dlatego przeprosilem sie z pingwinem.

  • 9. Data: 2009-12-03 17:37:00
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Luki" <l...@o...eu> napisał w wiadomości grup
    > Plus kradnie w swoim Simplusie. Wystarczy jeden dzien spoznienia i masz 0 na
    > koncie. Jestem tego przykladem. Dlatego przeprosilem sie z pingwinem.

    Czy to nie jest kradzież?

  • 10. Data: 2009-12-03 17:38:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 3 Dec 2009 18:37:00 +0100, qwerty napisał(a):

    > Czy to nie jest kradzież?

    nie, jeżeli obydwie strony się na to zgadzają

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel