eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOpel s?abo odpala i zamula si?Opel s?abo odpala i zamula si?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: My <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Opel s?abo odpala i zamula si?
    Date: Wed, 12 Nov 2014 21:37:38 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 34
    Message-ID: <m40hke$bla$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78.10.177.126
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1415825870 11946 78.10.177.126 (12 Nov 2014 20:57:50 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Nov 2014 20:57:50 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: NewsgroupsRT/14
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2549120
    [ ukryj nagłówki ]

    Dotknela mój samochód jakas zaraza. Najpierw przestal normalnie
    odpalac. Trzeba po prostu znacznie dluzej niz zwykle krecic by
    zaskoczyl. Nie ma wiekszego znaczenia czy zimny czy cieply. Poza tym
    wydawalo sie, ze nie ma zadnego innego objawu. Podejrzewano
    swiece, przewody, akumulator albo ladowanie. Wiec wymienilem
    przewody. Nie pomoglo. Ale faktycznie ostatnio jest jakos skrajnie
    niskie napiecie ladowania niewiele przekraczajace 13V wiec
    zaprowadzilem do elektromechanika to sie samochód wystraszyl i zaczal
    normalnie ladowac np. 14,2V a i tak problem z dluzszym odpalaniem
    istnial. Ze samochód w instalacje gazowa jest wyposazony i wlasnie
    ostatnio czuc bylo gazem to zajechalem do mechanika by nieszczelnosc
    usunac. Gosc stwierdzil, ze ... jeden wtryskiwacz zalewa. Jak go
    zapytalem o to dluzsze odpalanie to wywnioskowal, ze moze to byc
    kwestia tego lania. Padlo, ze trzeba wymienic listwe lub regenerowac
    wtryskiwacze, ale ten mechanik juz nie zajmuje sie tym, wiec pojechalem
    do innego. Wymienilismy listwe bo byla juz regenerowana 2 razy w ciagu
    130 tysiecy km. Wymienilismy jeszcze swiece, ustalilismy mape. Problem
    oczywiscie nie ustapil. ECU nie zglasza zadnych bledów. Sie zaczalem
    zastanawiac ... i pojezdzilem troche na benzyne. Okazuje sie, ze na
    benzynie silnik muli przy przyspieszaniu. Na gazie tego efektu nie ma
    lub jest pomijany. Wydaje sie, ze dzieki temu gazowi nie dostrzegalem
    problemu. Nawet jak wracalem od gazownika to sobie pomykalem za jakims
    rajdowiczem bez zadnych problemów.

    Odwiedzilem juz kilku mechaników proponujacych sprawdzania akumulatora
    i ladowania a ostatnie odkrycia zupelnie podwazaja ten trop i cos mi
    sie widzi, ze oni chca mi diagnozowac usterki, których jeszcze nie ma.
    Wiec mam pytanie ... co jest ? Jak tak pojezdzilem na benzyne, ale
    to swieze odkrycie jest i jeszcze malo pojezdzilem, tak zdarzylo sie
    Odpalic samochód bez problemu, ale nie jest to regula. Sprawdzajac te
    bledy uruchomilem takze reset IAC i BLM. Nie wiem czy dobrze, bo to z
    ciekawosci bylo wczesniej i teraz tylko ponowilem majac wlasnie
    watpliwosci czy czasem tego wlasnie nie zmascilem, ale wydaje mi sie,
    ze nie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 14.11.14 19:24 My

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: