  • 1. Data: 2002-06-07 09:16:53
    Temat: Opcje podlaczenia pod miastem
    Od: t...@t...net (Tomasz Nidecki)

    Mam prosbe o zasugerowanie opcji i w ogole mozliwosci stalego podlaczenia do
    netu pod Warszawa (ok. 30 km od Warszawy), dokladnie niedaleko Grodziska,
    ale na ze tak powiem "zabitej dechami wsi".

    Chyba jedynym wyjsciem jest lacze stale od Polpaku ale co do cen takiego
    cacka - wiadomo... czy sadzicie ze jest jakiekolwiek inne wyjscie?

    --
    tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
    mailto:t...@t...net http://endemic.tonid.net

  • 2. Data: 2002-06-07 15:07:55
    Temat: Re: Opcje podlaczenia pod miastem
    Od: Dariusz Kajka <d...@s...poczta.onet.pl>

    Dnia 07 cze 2002 t...@t...net (Tomasz Nidecki) wystukal(a) w

    > Mam prosbe o zasugerowanie opcji i w ogole mozliwosci stalego
    > podlaczenia do netu pod Warszawa (ok. 30 km od Warszawy), dokladnie
    > niedaleko Grodziska, ale na ze tak powiem "zabitej dechami wsi".
    A gdzie konkretnie? Bo w poblizu mieszkam (Brwinow), u nas jest nawet
    provider radiowy, ale dziala b. kulawo.

    > Chyba jedynym wyjsciem jest lacze stale od Polpaku ale co do cen
    > takiego cacka - wiadomo... czy sadzicie ze jest jakiekolwiek inne
    > wyjscie?
    Wezel polpakowski w Grodzisku ztcw jest, wiec moze SDI tez jest?

    --
    Dariusz Kajka
    mailto:d...@p...onet.pl