  • 21. Data: 2002-03-28 19:31:26
    Temat: Re: Onet.pl - czyli glupota rulezz :(
    Od: Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>

    Wojtek Walczak napisał:
    [...]
    : >> Popatrz na to z innej strony. Ktoś płaci pieniądze za serwery, pracę
    : >> adminów , łącza. Darowanemu koniowi nie patrzy się w zęby. ;>
    : >Nie zgodze się. Jak ma być lipa, lepiej zeby jej nie było wcale.
    : Zgadzam sie, ale trzeba pamietac, ze nawet taka lipa stwarza miejsca
    : pracy dla pewnej grupy ludzi, ktorym poziom wykonywanej przez nich
    : pracy po prostu zwisa...

    Fajnie tak oceniać nie mając zielonego pojęcia jak to wygląda. Większość
    adminów w Onecie, to ludzie, którym nie zwisa. A po ostatnich zwolnieniach
    nie mają lekko, bo pracy jest tam mnóstwo.

    --
    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>
    ... 14 years that are gone forever

  • 22. Data: 2002-03-29 04:58:31
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >Abstrahując nieco od tematu, wydaje mi się jednak, że co raz mniej jest
    >takich, co za te dane są skłonni zapłacić *sensowne* pieniądze, wobec
    >czego darmowy hosting/mailing/whatever znajdzie się w końcu w odwrocie.

    Nieco inaczej:
    potrzebne sa coraz bardziej precyzyjne dane o użytkownikach, żeby skuteczniej
    trafiać do nich.

    Jesli chce sprzedać choćby tego fiata palio, to na pewno szkoda pisać do
    studentów, majacych stypendia po 200-300 zł...

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 23. Data: 2002-03-29 10:07:53
    Od: "Piotr Żurawski" <P...@N...cdp.pl>

    Użytkownik "Adam Kułagowski" <f...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Nie - dali swoje dane osobwe, zgodzili sie otrzymywac SPAM - to sa
    > konkretne pieniadze. Wiec za darmo tych skrzynek nie maja.

    Ok, więc płacą w naturze. Więc dzwońcie do onetu, powiedzcie, że
    płacicie
    swoimi danymi i że wymagacie jakości albo swoje dane dacie komu
    innemu ;>
    A tak powaznie, to za 20 zl miesięcznie można kupić konto pocztowe,
    na komercyjnym serwerze, z antywirusem, z webmailem , z filtrami
    pocztowymi,
    powiadamianiem o poczcie smsem i innymi bajerami. To 240 zl rocznie.
    Wtedy
    możecie dzwonic do ISPa, krzyczeć, że płacicie, nie działa, że ich
    pozwiecie,
    że tracicie pieniądze. Proste ?

  • 24. Data: 2002-03-30 22:58:25
    Od: "mayo" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Żurawski" <P...@N...cdp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wtedy
    > możecie dzwonic do ISPa, krzyczeć, że płacicie, nie działa, że ich

    Można to zrobić dużo taniej np w www.home.pl (183 PLN dożywotnio) - sam mam
    tam parę kont od ca 2 lat i nigdy na nich nie narzekałem.

    Pozdrawiam,

    Mayo

  • 25. Data: 2002-03-31 19:49:18
    Od: Rafał Banaszkiewicz <r...@w...terra.pl>

    albo http://pocztowy.net

  • 26. Data: 2002-03-31 19:50:45
    Od: g...@h...pl (Wojtek Walczak)

    ** Since micro$oft is stupid it doesn't mean
    ** that you should be stupid too - do NOT toppost.
    Dnia Thu, 28 Mar 2002 19:31:26 +0000 (UTC), Daniel Podlejski napisał(a):
    >Fajnie tak oceniać nie mając zielonego pojęcia jak to wygląda. Większość
    >adminów w Onecie, to ludzie, którym nie zwisa. A po ostatnich zwolnieniach
    >nie mają lekko, bo pracy jest tam mnóstwo.
    Tutaj akurat uogolnialem, a przy okazji, nie pamietam, czy w tym
    czy w innym poscie zaznaczylem, ze w przypadku Onetu, na spadek
    jakosci mialy wplyw zwolnienia.

    --
    [ Wojtek gminick Walczak ][ http://hacker.pl/gminick/ ]
    [ gminick (at) hacker.pl ][ gminick (at) klub.chip.pl ]

  • 27. Data: 2002-04-01 23:15:13
    Od: krzyss <...@k...pl>

    > tia fiat palio - ten syf mnie przesladowal przez pewien czas onet, wp
    >
    > meile reklamowe, bannery potem tv
    >
    > balem sie w pewnym momencia na ulice wychodzic :P
    >
    > Jednej rzeczy jestem pewien fiata palio nie kupie !
    >
    > pozd
    >
    > R.

    He he
    Przychodze do domu w telewizji POLITYKA....
    Wlaczam radio POLITYKA
    Wchodze na strone onetu ... POLITYKA
    Biore gazete POLITYKA
    Boje sie otworzyc lodowke :))))