  • 11. Data: 2002-03-27 14:30:47
    Temat: Re: Onet.pl - czyli glupota rulezz :(
    Od: "Piotr Bryja - filo.pl" <p...@f...pl>

    Zgadza się. Mnie wkurzają ostanio bannery pojawiające się w treści
    wiadomości czy wyszukiwarce!!! Sorry ale to chyba przesada.

    --

    Z pozdrowieniami
    Piotr Bryja

    Użytkownik "Adam Prokop" <dadal@wytnij_toantyspam.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a7b1rg$irs$1@news.tpi.pl...

  • 12. Data: 2002-03-27 14:30:55
    Od: "Piotr Żurawski" <P...@N...cdp.pl>

    Użytkownik "Cugi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Amen.
    > Wiec fakt otrzymywania darmowych uslug czyni niewlasciwym
    wystawianie
    > negatywnych opini ?

    Nadinterpretacja.

    > Czlowieku , to jest polip, opinie to podstawa , chyba pomyliles
    dzialy lub
    > kliknales na niewlasciwa ikonke wstawszy niewlasciwa noga z rana.

    Wrecz przeciwnie, poprostu dziwię się, że ludzie krytykują coś, co
    mają
    za darmo.Używasz czyichś usług i na niego narzekasz, nie płacąc mu
    za to.
    Wyczuwam symptomy frustracji ;>

    > Zapominasz ze sa jeszcze potencjalni przyszli uzytkownicy ktorzy
    moga czuc
    > sie zagubieni w gaszczu witryn internetowych i byc moze cenna
    bedzie "cala
    > prawda" o onecie.

    To straszne, rzeczywiście ten onet jest be, może najlepiej go
    zbojkotujmy?
    Popatrz na to z innej strony. Ktoś płaci pieniądze za serwery, pracę
    adminów , łącza. Darowanemu koniowi nie patrzy się w zęby. ;>

  • 13. Data: 2002-03-27 17:44:16
    Od: Tomasz Śląski <t...@p...pl>

    Użytkownik "Piotr Żurawski" <P...@N...cdp.pl> napisał:

    > Wrecz przeciwnie, poprostu dziwię się, że ludzie krytykują coś, co
    > mają
    > za darmo.Używasz czyichś usług i na niego narzekasz, nie płacąc mu
    > za to.

    Jesli coś dajemy komus za darmo, to albo dajmy mu to porządne albo wcale.

    > Popatrz na to z innej strony. Ktoś płaci pieniądze za serwery, pracę
    > adminów , łącza. Darowanemu koniowi nie patrzy się w zęby. ;>

    Nie zgodze się. Jak ma być lipa, lepiej zeby jej nie było wcale. Nie bedzie
    narzekania niezadowolonych, nie bedzie kosztów utrzymywania darmochy.
    Oczywiście, upraszczam, bo te darmowe konta to generator kasy za mailingi
    (spamingi ?)- w końcu im więcej wysłanych maili tym lepiej :->

    --
    TOM BAFH NT/W2K/Linux/MAC/NetWare
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 14. Data: 2002-03-27 21:20:09
    Od: "Michael Kozina" <m...@p...pl>

    Czeee

    > Jesli coś dajemy komus za darmo, to albo dajmy mu to porządne albo wcale.

    Wydaje mi sie, ze zle patrzycie na aspekt "darmowosci" takich uslug jak onet
    [friko]. Kiedys pewien slawny ekonomista powiedzial "nie ma darmowych
    obiadow", co w rozwinieciu oznacza, ze na swiecie nie ma nic za darmo -
    przepraszam, ze tlumacze lopatologicznie, ale nie chcialbym byc zle
    zrozumiany. Onet oferuje konto pocztowe, uzytkownik takiego konta placi:
    - swoim czasem - czas poswiecony na odczytanie wiadomosci reklamowych,
    wydluzony czas sciagania poczty, ktora jest "wzbogacona" o materialy
    reklamowe,
    - swoimi zasobami intelektualnymi - o ile dajmy na to bierze udzial w jakis
    ankietach,
    - swoimi zasobami materialnymi - czas polaczenia internetowego (nie wazne
    czy jest to polaczenie abonamentowe czy impulsowe - ma swoj udzial w
    koszcie) poswieconego na sciaganie spamu i wydluzonych wiadomosci, wlasny
    sprzet komputerowy na ktorym uzytkownika czyta owe wiadomosci reklamowe,
    itd itp

    Wlasnie, ze nie darowanemu - sprytnie sprzedanemu. Kupujacy nie zdaje sobie
    sprawy z tego, ze placi "w naturze".

> [...]
    > Oczywiście, upraszczam, bo te darmowe konta to generator kasy za mailingi
    > (spamingi ?)- w końcu im więcej wysłanych maili tym lepiej :->

    Nie tylko kasy za spamingi. Obrot danymi statystycznymi, wiedza o
    uzytkownikach - cud miod, kazda agencja reklamowa zaplaci za wycinki tej
    wiedzy...

    pozdroovy,
    Mike

  • 15. Data: 2002-03-28 12:30:42
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użytkownik "Michael Kozina" <m...@p...pl> napisał:

    > Nie tylko kasy za spamingi. Obrot danymi statystycznymi, wiedza o
    > uzytkownikach - cud miod, kazda agencja reklamowa zaplaci za wycinki
    tej
    > wiedzy...

    Mniej więcej to samo miałem na mysli, jednakże, swieżo co zjedzona suta
    kolacja jakby mi rozwinięcie myśli przygłuszyła ;-)

    Abstrahując nieco od tematu, wydaje mi się jednak, że co raz mniej jest
    takich, co za te dane są skłonni zapłacić *sensowne* pieniądze, wobec
    czego darmowy hosting/mailing/whatever znajdzie się w końcu w odwrocie.

    Pozdrawiam :-)

    --
    TOM @ HOME
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 16. Data: 2002-03-28 12:31:41
    Od: "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Jesli coś dajemy komus za darmo, to albo dajmy mu to porządne albo wcale.

    Powiedział, co wiedział.
    Nikt ludziom nie każe używać darmowych skrzynek.

    Powinniśmy się cieszyć, że konta darmowe mają kiepską jakość, bo dzięki temu
    jakoś przędną dostawcy kont komercyjnych :-)

    --
    GJ

  • 17. Data: 2002-03-28 13:29:13
    Od: Tomasz Śląski <t...@p...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Janoszka" napisał:

    > Powiedział, co wiedział.
    Chyba mnie obrażasz.

    > Nikt ludziom nie każe używać darmowych skrzynek.

    To oczywiste.

    > Powinniśmy się cieszyć, że konta darmowe mają kiepską jakość, bo
    > dzięki temu
    > jakoś przędną dostawcy kont komercyjnych :-)

    A co ja cały czas powtarzam ? Z mojego punktu widzenia byłoby najlepiej,
    jakby darmowe konta zniknęły zupełnie.

  • 18. Data: 2002-03-28 16:46:06
    Od: "Maciej Urbaniak" <m...@a...pl>

> [...]
    > Popatrz na to z innej strony. Ktoś płaci pieniądze za serwery, pracę
    > adminów , łącza. Darowanemu koniowi nie patrzy się w zęby. ;>

    Popieram gorąco Kolegę (2 dolne wiersze).
    --
    Maciej Urbaniak
    m...@e...pl

  • 19. Data: 2002-03-28 16:55:43
    Od: g...@h...pl (Wojtek Walczak)

    ** Since micro$oft is stupid it doesn't mean
    ** that you should be stupid too - do NOT toppost.
    Dnia Wed, 27 Mar 2002 17:44:16 +0000 (UTC), Tomasz Śląski napisał(a):
    >Jesli coś dajemy komus za darmo, to albo dajmy mu to porządne albo wcale.
    A poza tym, to 'darmo' wcale nie jest takie darmo ;)
    W koncu przeciez tyle tam reklam, ktore maja wplyw na to co kupujemy,
    ze na prawde trzeba i o tym pomyslec. To, ze za nic nie placimy to tylko
    pozory, wszyscy maja z tego krociowe (hihi ;)) zyski.

    >Nie zgodze się. Jak ma być lipa, lepiej zeby jej nie było wcale.
    Zgadzam sie, ale trzeba pamietac, ze nawet taka lipa stwarza miejsca
    pracy dla pewnej grupy ludzi, ktorym poziom wykonywanej przez nich
    pracy po prostu zwisa...
    Polska to taki dziwny kraj, w ktorym problem nie lezy w tym, ze
    nie ma gdzie pracowac, tutaj po prostu nikomu pracowac sie nie chce :)
    (nie bierzcie tego 'nikomu' doslownie, niskie poklony oddaje w strone
    ludzi, ktorzy szanuja swoja prace, albo pracy szukaja i maja przy tym
    szczere checi)
    Przyklad, bylem dzisiaj z kolezanka w gazowni i obraz, ktory ukazal
    sie moim oczom byl po prostu straszny. Ludzie(pracownicy) chodza
    tam z kata w kat i mrucza pod nosem 'ehh.. zeby to juz byla 15.00 w
    piatek...' albo 'dobra, wystarczy tej pracy, czas na papierosa'.
    I wlasnie dlatego gazowe ogrzewanie w firmie bedziemy mieli ze sporym
    opoznieniem ;)
    I tutaj lezy problem, ludziom brak bodzca do pracy, poza tym onet
    z tego co pamietam zwolnil nie dawno spora czesc pracownikow.
    Niestety nieciekawie to wyglada i dlatego krytyka jest potrzebna,
    moze to zadziala pozytywnie na jakosc onetu i innych portali...

    --
    [ Wojtek gminick Walczak ][ http://hacker.pl/gminick/ ]
    [ gminick (at) hacker.pl ][ gminick (at) klub.chip.pl ]

  • 20. Data: 2002-03-28 19:03:32
    Od: f...@h...pl (Adam Kułagowski)

    Piotr Żurawski, napisał(a):

    > Użytkownik "Rolnik" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    > lat i
    > dzień
    > portalu i ftp są
    >>

    > Kochani: z tego co rozumiem, korzystacie z uslug *darmowych* wiec
    > dlaczego narzekacie za cos, co dostajecie za darmo? Jesli
    > korzystalbym
    > z uslug jakiegos operatora i nie odpowiadalyby mi one, zerwalbym
    > umowe.

    Nie - dali swoje dane osobwe, zgodzili sie otrzymywac SPAM - to sa
    konkretne pieniadze. Wiec za darmo tych skrzynek nie maja.

    Adam Kułagowski UIN: 23321744 f...@p...pl

    Strike any user when ready.