  • 1. Data: 2002-03-14 01:12:42
    Temat: Net przez callback
    Od: "ciechor" <c...@p...onet.pl>

    Mieszkam niestety w takim miejscu, ze nie da sie wogole mowic o laczu, ani
    nawet SDI. Z tym drugim gnoje z tepsy tlumacza, ze musza stawiac serv w
    centrali a do tego trzeba znalsc conajmniej 10 osob... To niestety nie
    mozliwe. Wiec puki nic sie nie zmieni chcialbym znalesc cos innego. Szukalem
    wytrwale i znalazlem sporo firm oferujacych laczenie przez modem innym
    numerem. Bol jest w tym, ze place np. 30zl abonamentu i normalnie reszte za
    impulsy... Zgadzam sie, ze to ma sens, jak np. ktos ma zwykla tpse bo na
    modemie jest taki transfer,ze lepiej nie mowic. ALe to nie moj problem bo
    mam netie przez callback i na zastoje polaczenia nie nazekam. Szukam jakiejs
    firmy oferujacej net za abonament przez modem. Z tego co sie dowiadywalem
    nie bedzie to mozliwe raczej przez inny numer. Jedyne wejscie to callback.
    Blagam pomozcie mi. Jezlei cos wiedcie to plz o rade. Mam juz dosc liczenia
    impulsow!

    --