  • 1. Data: 2010-04-19 18:52:52
    Temat: Olej teleskopów przednich Suzuki GK53c
    Od: "Maciek" <k...@i...pl>

    witam
    chciałem kupić uszczelniacze i olej bo coś tam cieknie delikatnie.
    czy ktoś się orientuje ile oleju trzeba zalać?
    czy coś takiego jak MOTUL Fork Oil Expert Medium 10W będzie dobre?

    pytanie poza tematem: może ktoś podać namiary na książkę serwisową do tego
    modelu?

    pozdrawiam wszystkich
    Maciek

  • 2. Data: 2010-04-20 07:06:02
    Temat: Re: Olej teleskopów przednich Suzuki GK53c
    Od: "Kuczu" <q...@g...com>

    Użytkownik "Maciek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy coś takiego jak MOTUL Fork Oil Expert Medium 10W będzie dobre?
    >
    > pytanie poza tematem: może ktoś podać namiary na książkę serwisową do tego

    Napisz jak bialy czlowiek ze to Suzuki GSX400 rocznik 82 albo 83 to wtedy
    innym bedzie latwiej Cipo moc :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!