  • 1. Data: 2009-08-26 10:16:53
    Temat: Olej i cala prawda
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    w leganzie przejechalem ponad 80tys bez wymiany oleju

    czasami doleje 0,5l na 1500tys km

    jezdze raczej spokojnie

    silnik ma ok 300tys

    jak narazie wszystko jest wporządku

    ciekawe jak dlugo pojezdze, wydaje mi się ze jeszcze sporo

    a co wy myslicie o tym?

    chce po prostu sprawdzic jak dlugo wytrzyma

  • 2. Data: 2009-08-26 10:25:31
    Temat: Re: Olej i cala prawda
    Od: "ZeN" <z...@n...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    >w leganzie przejechalem ponad 80tys bez wymiany oleju
    >
    > czasami doleje 0,5l na 1500tys km
    > jezdze raczej spokojnie

    też nie gadam za wiele

    > silnik ma ok 300tys
    ...no trochę drogi ten abonament

    > jak narazie wszystko jest wporządku
    u mnie też

    > ciekawe jak dlugo pojezdze, wydaje mi się ze jeszcze sporo
    to zależy czy operator nie zmieni regulaminu

    > a co wy myslicie o tym?
    myślę, że pomyliłeś grupę

    > chce po prostu sprawdzic jak dlugo wytrzyma
    telefon tak, grupa raczej nie... :)

  • 3. Data: 2009-08-26 10:27:39
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    he he dokładnie

    sorki za pomyłkę

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-08-26 10:33:43
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > w leganzie przejechalem ponad 80tys bez wymiany oleju

    Nie może być

    > czasami doleje 0,5l na 1500tys km

    czyli 0,5l na 1,5 mln km

    > jezdze raczej spokojnie

    pewnie silnik za słaby

    > silnik ma ok 300tys

    czyli nowy silnik (w nim już wymieniłeś olej?)

    > jak narazie wszystko jest wporządku

    tylko silniki wymieniasz jak skarpetki

    > ciekawe jak dlugo pojezdze, wydaje mi się ze jeszcze sporo

    chyba, że auto rozbijesz

    > a co wy myslicie o tym?

    nudzisz się w pracy?

    > chce po prostu sprawdzic jak dlugo wytrzyma

    z miesiąc