    From: Kuba <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Olej Mobil Delvac w osobówce?
    Date: Fri, 15 Apr 2011 13:46:34 +0200

    Witam,
    chciałem się znawców zapytać - czy są jakieś przeciwwskazania do zalania
    oleju dedykowanego do samochodów ciężarowych (Mobil Delavac) w
    samochodzie osobowym?
    Klasa ojelu (tak to się chyba nazywa?) ta sama - 10w40. Silnik w
    osobówce - 1.9sdi.
    Na chłopski rozum wychodzi mi, że do ciężarowych powinien być lepszy
    jakościowo olej, powinien wytrzymywać cięższe warunki więc powinien być
    lepszy ... jednak nie chciałbym aby za 50 tys. km okazało się, że jednak
    nie należało tego lać - ale teraz to już tylko remont silnika pozostał ...

    pozdrawiam,
    Kuba.