  • Data: 2011-11-12 11:33:25
    Temat: Ogrzewanie postojowe - Wrocław
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W zeszłym sezonie dymił na biało tylko na początku przez minutę od
    włączenia. Teraz dymi bardzo długo.
    Zlikwidowałem dymienie wyciągając bezpiecznik w skrzynce
    bezpiecznikowej, bo wyglądało to tak jak by sie auto paliło. Tyle
    mojej "naprawy".

    We wrocku znalazłem dwa serwisy, na Rakowej i na G. Roweckiego. Może
    jeszcze gdzieś są?

    Czy ktoś z grupowiczów korzystał z ich usług? Może z innych sewrisów
    oczywiście godnych polecenia?
    Ponoć auto trzeba zostawić na prawie cały dzionek, a ja mam przykre
    doświadczenia z nieznanymi serwisami, 'uczciwymi' ich usługami i
    pozostawianiem samochodu. A stać przy nich tyle godzin to średnia
    przyjemność.
    --
    Krzysiek