  • 211. Data: 2018-01-05 22:39:29
    Temat: Re: Oficjalnie - spowalniamy stare iPhone'y
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-01-05 o 22:11, Irokez pisze:

    > Teraz tylko jakiś fajniejszy sofcik niż wbudowany muszę znaleźć, aby
    > można było w poziomie ją wyświetlać, bo kabelek od spodu trochę
    > przeszkadza w podstawce.

    nieważne, zamówiłem za 2 dychy stację dokującą. Pogodynka ładnie zielono
    się świeci.

    --
    Irokez

  • 212. Data: 2018-01-06 02:23:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-05, Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > Ja się upieram wciąż przy aku :-)

    Jak się ma komfort ciagłego przebywania w środowisku z dominującym,
    żywym i zróżnicowanym dziedzinowo językiem, to człowiek nie musi sobie
    aż tak zawracac głowy aby mówic poprawnie. W innych wypadkach niestety
    wymaga to wysiłku.

    --
    Marcin

  • 213. Data: 2018-01-07 16:49:48
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    Smok Eustachy <s...@w...pl> wrote:

    > Ajfony są dobrze zaprojektowane. Jako jednorazówki.
    >
    > Lenovo K5 jest wielorazówką ale K6 już jednorazówką też.

    Tylko sęk w tym, że iPhone jest naprawdę dobrze zaprojektowany. Po prostu
    nowe Apple stosuje gorsze sztuczki postarzania produktu niż stare Apple
    (jak Jobs jeszcze żył).

    Świetnym przykładem może być mój 6S, którego zaktualizowałem po wyjęciu z
    pudełka jedynie raz, do iOS 9.3.2. Nieaktualizowany działa do dziś tak
    jakbym go dopiero co przyniósł z Apple Store.

    Bateria trzyma całkiem nieźle po kilkuset cyklach.

    Po prostu Apple specjalnie postarzało sprzęt, a bateria to tylko głupie
    wytłumaczenie. Przecież nic nie trwa wiecznie i czy to iPhone, czy inny
    telefon, w końcu zawsze dochodzi do tego że brakuje mocy i urządzenie się
    wyłącza.

    Jak dla mnie Apple powinno dać wybór ustawień. W menu powinno być wyraźnie
    napisane o dwóch opcjach: performance (najwyższa wydajność kosztem
    szybszego zużycia baterii) lub increase battery life (jak najdłuższa
    żywotność baterii) i obyłoby się bez pozwów sądowych i narzekania.

    --
    Filip

  • 214. Data: 2018-01-07 20:05:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-07 o 16:49, Filip454 pisze:
    > Tylko sęk w tym, że iPhone jest naprawdę dobrze zaprojektowany. Po prostu
    > nowe Apple stosuje gorsze sztuczki postarzania produktu niż stare Apple
    > (jak Jobs jeszcze żył).

    Jeśli wierzyć wypocinom Pszemola to ajfony właśnie nie są dobrze
    zaprojektowane bo mogą się uszkodzić "z braku prądu"

    Oczywiście normalny człowiek nie wieży w to mydlenie oczu i traktuje to
    jako bezczelne postarzanie produktu.

    Tak czy siak jest WTOPA marketingowa na pewno a można się pospierać czy
    do tego wtopa techniczna. To by świadczyło że to takie samo gówno jak i
    reszta na rynku tylko 2 - 3 razy droższe

  • 215. Data: 2018-01-07 20:27:36
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    Dnia Sun, 7 Jan 2018 20:05:31 +0100, z napisał(a):

> [...]
    > do tego wtopa techniczna. To by świadczyło że to takie samo gówno jak i
    > reszta na rynku tylko 2 - 3 razy droższe

    Żeby nie było, że mam fioła na punkcie Apple - też tak mówiłem dopóki się
    nie przesiadłem na iOS. Z androidem byłem od HTC G1, a moim ostatnim
    telefonem był SGS6, natomiast produkty Apple zawsze się u mnie przewijały
    (głównie służbowe urządzenia). Ociężałość androida pojawiająca po jakimś
    czasie mnie denerwowała. Co z tego, że dziś mamy nakładki, które działają
    płynnie (OnePlus 5T) skoro telefon będzie po 3 latach zamulał?

    Nie pomaga flashowanie, czyszczenie pamięci ze względu na to jak system
    zarządza pamięcią masową. W iPhone'ach jest stosowana też lepszej
    wytrzymałości pamięć bo chyba jednak nie do końca robią te telefony po
    kosztach.

    Wtopa marketingowa - na pewno, ale czy techniczna? Większość akumulatorów
    traci swoje właściwości i jest to nieuniknione. Moje doświadczenia z
    poprzednimi telefonami/notebookami wyraźnie sugerują, że bateria stosowana
    w iPhone'ach nie jest taka zła, skoro po 300 cyklach nadal nie muszę jej
    wcale tak często ładować (raz dziennie), a producent obiecuje 80% trwałości
    do 500 cykli bodajże (jeśli chodzi o iPhone'a).

    Czy rzeczywiście można to nazywać postarzaniem produktu? Moim zdaniem
    powinni dać użytkownikom wybór, a tak to się po prostu głupio tłumacza.

    Nie mniej jednak same urządzenia są warte kupna (mówię o starszych
    modelach) bo teraz to się będę raczej zastanawiał przed kupnem nowszych
    modeli.

  • 216. Data: 2018-01-07 20:28:59
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    Dnia Sun, 7 Jan 2018 20:27:36 +0100, Filip454 napisał(a):

> [...]
    >
    > Nie mniej jednak same urządzenia są warte kupna (mówię o starszych
    > modelach) bo teraz to się będę raczej zastanawiał przed kupnem nowszych

    *niemniej jednak

    babol

  • 217. Data: 2018-01-07 20:39:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-07 o 20:27, Filip454 pisze:
    > Nie mniej jednak same urządzenia są warte kupna (mówię o starszych
    > modelach) bo teraz to się będę raczej zastanawiał przed kupnem nowszych
    > modeli.

    Zgadzam się. Ceny używanych starszych modeli może i odzwierciedlają ich
    wartość i nie odstaja od innych producentów.
    Tylko że użytkownik dzisiaj staje się już wybredny i jak widzi że po 4
    godzinach bateria SIADA nawet NOWA a wie że inni mogą dłużej... :-)

    Po tej wtopie to już nie kupię a miałem zamiar.
    Kupię sobie kolejne xiaomi tym razem Redmi 4X za 600 zł.
    Takie czasy :-)

  • 218. Data: 2018-01-07 20:43:09
    Od: z <...@...pl>

    Żeby nie było. Używałem swego czasu (kilka mies. kilka sztuk 5 (w ramach
    takiej wymiany rodzinnej z Anglii ;-) )
    A cały czas wala się po domu 5c którego nikt już nie chce (ze względu na
    baterię i wielkość) a jakoś szkoda sprzedać za grosze :-)

  • 219. Data: 2018-01-07 20:47:35
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    Dnia Sun, 7 Jan 2018 20:39:18 +0100, z napisał(a):

> [...]
    >
    > Po tej wtopie to już nie kupię a miałem zamiar.
    > Kupię sobie kolejne xiaomi tym razem Redmi 4X za 600 zł.

    "Siaomi lepsze" :D

    --
    Filip454

  • 220. Data: 2018-01-07 20:48:57
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    Dnia Sun, 7 Jan 2018 20:43:09 +0100, z napisał(a):

> [...]
    > A cały czas wala się po domu 5c którego nikt już nie chce (ze względu na
    > baterię i wielkość) a jakoś szkoda sprzedać za grosze :-)

    Ale używałeś 5c czy 6S? Bo porównywanie 6S do Xiaomi za 600zł jest trochę
    nie na miejscu i od razu budzi wątpliwości co do tego używania :D
    --
    Filip454