  • 11. Data: 2014-06-04 22:20:22
    Temat: Re: Oferta Redbullmobile
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 04 Jun 2014 21:07:38 +0200, ToMasz
    <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    >pieron wie? Zawsze są jakieś kruczki małymi literkami. jak ja złożę
    >wypowiedzenie w Plauy, powrotu już nie będzie. wolałbym iść droga
    >przetartą przez kogoś wcześniej

    Nie ma to znaczenia, w każdej sieci tak jest że jak przeniesiesz do
    nich numer na kartę to możesz nawet tego samego dnia iść do innej
    sieci i przenieść znowu numer.
    Tak naprawdę to obojętne do jakiej sieci przeniesiesz numer, potem
    tylko migracja do RBM i tyle.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2014-06-06 10:18:03
    Od: Dylon <d...@n...chcialbym.spamu.hi.hi.wp.pl>

    W dniu 2014-06-03 22:54, masti pisze:

    > tylko jeśli abonament to nie da się przejść bezpośrednio Play-RMB.
    > trzeba na chwilę kartę przenieść np do prepaida innego operatora
    > właśnie to przerabiam w drugą stronę

    No faktycznie. Właśnie mi oficjalnie odpowiedzieli, że nie mogę przejść
    z Play do RBM.
    Trzeba będzie przejść jeszcze przez innego opa :)

    --
    Maciej Dylski
    "[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania

  • 13. Data: 2014-06-06 20:20:24
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 06.06.2014 10:18, Dylon pisze:

    > No faktycznie. Właśnie mi oficjalnie odpowiedzieli, że nie mogę przejść
    > z Play do RBM.
    > Trzeba będzie przejść jeszcze przez innego opa :)

    ide do plusa, prawie niema kolejki. koszt 12 cośtamzł. w erze już przy
    wejściu numerek trzeba pobrać - tyle ludu. a w orange stoi kolejka, nie
    wiadomo kto do którego stanowiska...

    ToMasz

    PS mam 4 gsm-y na odcinku 80 metrów. niemalże sąsiadują ze sobą :)

  • 14. Data: 2014-06-06 21:57:07
    Od: Dylon <d...@n...chcialbym.spamu.hi.hi.wp.pl>

    W dniu 2014-06-06 20:20, ToMasz pisze:

    > PS mam 4 gsm-y na odcinku 80 metrów. niemalże sąsiadują ze sobą :)

    No właśnie najgorsze jest, że przejść do innego operatora "na kartę" nie
    można przez internet. Trzeba się pofatygować do salonu :(

  • 15. Data: 2014-06-06 22:19:47
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Dylon
    z dnia: 2014-06-06 21:57:

    > No właśnie najgorsze jest, że przejść do innego operatora "na kartę" nie
    > można przez internet. Trzeba się pofatygować do salonu :(
    Można, np. mbankmobile, skoro na chwilę to nie ma znaczenia gdzie.

    Paweł

  • 16. Data: 2014-06-06 22:49:24
    Od: Dylon <d...@n...chcialbym.spamu.hi.hi.wp.pl>

    W dniu 2014-06-06 22:19, Pawel G. pisze:

    > Można, np. mbankmobile, skoro na chwilę to nie ma znaczenia gdzie.

    oo faktycznie. Dzięki :)

  • 17. Data: 2014-06-06 23:10:43
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Dylon
    z dnia: 2014-06-06 22:49:

    > oo faktycznie. Dzięki :)
    Jeszcze Virgin, ale to też Play, więc mogą być takie same problemy jak z
    RedBull'em.

    Paweł

  • 18. Data: 2014-06-07 01:57:14
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 06 Jun 2014 23:10:43 +0200, "Pawel G." <c...@o...pl> wrote:

    >Witam,
    >
    >W odpowiedzi na maila od Dylon
    >z dnia: 2014-06-06 22:49:

    >Jeszcze Virgin, ale to też Play, więc mogą być takie same problemy jak z
    >RedBull'em.

    Prędzej się przeniesie numer do plus/orange/T niż do wirtualnych typu
    mbank czy virgin

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2014-06-07 12:42:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 06 Jun 2014 21:57:07 +0200, Dylon napisał(a):
    > No właśnie najgorsze jest, że przejść do innego operatora "na kartę" nie
    > można przez internet. Trzeba się pofatygować do salonu :(

    No jak nie mozna ?
    Nju np salonu nie ma.

    Tylko ze w salonie zalatwisz sprawe w pare minut+24h, a przez internet
    bedzie tydzien.

    J.