  • 31. Data: 2012-06-11 10:29:06
    Temat: Re: Odzyskiwanie danych
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-06-11 05:21, Remek wrote:
    [.....]
    > Jest na to lekarstwo :)
    Nie używam takich lekarstw. :-)

  • 32. Data: 2012-06-11 11:15:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.06.2012 05:17, Remek pisze:

    > Brakuje argumentów to epitety? Powtarzam raz jeszcze. Nie wypisuj
    > szkodliwych bzdur. Manipulowanie tablicą partycji? W jaki sposób i po co?

    Jak nie wiesz, to tylko udowadniasz, że w temacie nie masz pojęcia.

    Zatem spadaj na bambus banany prostować, głupi szczylku.

    > Pomanipuluj sobie swoim narzędziem w rozporku i nie zawracaj d...

    Głodnemu chleb na myśli...

  • 33. Data: 2012-06-11 16:09:30
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "JDX" napisał:

    > Nie używam takich lekarstw. :-)

    Chwali się. Podpisałeś ACTA? A poważnie. Chętnie bym kupił program pewny i
    gwarantowany. Kilka razy sie naciąłem i to na niemałe pieniądze. Przykład -
    Arcon z gatunku CAD CAM. A już kosmiczna cena Autocada ...

    Remek

  • 34. Data: 2012-06-11 16:55:37
    Od: "Leon Mazurek (inny)" <m...@g...bez-spamu.com>

    W dniu 2012-06-11 00:35, Padre pisze:

    > Ponieważ przedpiścy udzielili już wyczerpujących odpowiedzi, pozwolę
    > sobie przy zakończeniu wątku na niewinny żarcik:
    >
    > Dane najlepiej odzyskuje się z backupu :)

    Do Padre

    Mnie tego nie musisz mówić.
    Nie mój dysk, nie moje zdjęcia, ale jak ja tej kobicie nie pomogę, to
    nikt inny jej tego (za free) nie zrobi.

    Do Pozostałych

    Na dniach mam dostać identyczny dysk od znajomego.
    Zrobię kopię sektor w sektor i będę się bawił i sprawdzał Wasze sugestie.

    Dzięki za wszelkie info.

    Leo

  • 35. Data: 2012-06-11 16:58:48
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Zrobię kopię sektor w sektor i będę się bawił i sprawdzał Wasze sugestie.

    a jeśli można zapytać, to jak skopiujesz dyski po sekrorze?

  • 36. Data: 2012-06-11 20:40:06
    Od: "Leon Mazurek (inny)" <m...@g...bez-spamu.com>

    > a jeśli można zapytać, to jak skopiujesz dyski po sekrorze?

    Jakimś Acronis'em lub jemu podobnym z opcją Raw Disk Image - dobrze
    kombinuję?

    Leo

  • 37. Data: 2012-06-11 21:09:41
    Od: wozniak grzegorz <g...@w...pl>

    Leon Mazurek (inny) wrote:

    > Jakimś Acronis'em lub jemu podobnym z opcją Raw Disk Image - dobrze
    > kombinuję?
    >
    > Leo
    nie wiem jak ten acronis reaguje na uszkodzone sektory ale jakby były i by
    się wykładał przez nie to polecam ddrescue.
    Grzegorz Woźniak
    xmpp:skinek_at_jabster_pl

  • 38. Data: 2012-06-11 22:42:21
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Mon, 11 Jun 2012 05:20:22 +0200, Remek napisał(a):

    > Find & Mount odtwarza tablicę partycji? Która wersja?

    Odtwarza ją w pamięci RAM i pozwala jej użyć do podmontowania partycji
    "pod literkę". Jeśli taka partycja okaże się czytelna, to znaczy, że
    odtworzony rekord jest prawidłowy; zatem można go podejrzeć (we
    właściwościach partycji) i następnie użyć do odbudowania "prawdziwej"
    tablicy partycji na hdd.
    --
    M.
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 39. Data: 2012-06-11 23:19:05
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "wozniak grzegorz" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > nie wiem jak ten acronis reaguje na uszkodzone sektory ale jakby były i by
    > się wykładał przez nie to polecam ddrescue.

    Jest chyba opcja omijania uszkodzonych sektorów, w Ghost na 100% jest. :-)

  • 40. Data: 2012-06-12 03:20:21
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Remek" <n...@g...com> napisał w wiadomości

    > Brakuje argumentów to epitety?

    Wskaż w cytacie epitet bo pomyślę że jesteś idiotą :)