  • 1. Data: 2012-06-08 10:50:17
    Temat: HP nx7300 zawiasy
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania>

    Witajcie,
    Gdzie można kupić dobre zawiasy do tego laptopa? Oryginalne wytrzymały
    około 4 lata. Kupiłem jakieś badziewie na allegro, ale po miesiącu
    puściły oryginalne nity, które wymieniłem we własnym zakresie. Teraz
    (około dwa miesiące od tamtej operacji) jeden z zawiasów pękł więc już
    go nie uratuję.

    Zamienniki miały trochę inne wymiary, co skutkowało tym że przy
    zamykaniu pokrywy te zasuwki nie wchodziły idealnie w rowki w okolicy
    touchpada i trzeba było celować. Ponadto zawiasy z allegro były dużo
    miększe (w sensie oryginalne tak jakby sprężynowały przy zamykaniu i
    otwieraniu, a te są jak z gumy) od oryginalnych i nie budziły mojego
    zaufania.

    Znalazłem ofertę na zakup całej metalowej pokrywy (od innego laptopa,
    ale pasuje) wraz z zawiasami, ale płacenie wraz z przesyłką prawie 300
    zł to dla mnie trochę za dużo.

    Czy można gdzieś kupić oryginalne i nowe zawiasy w przyzwoitej cenie?

  • 2. Data: 2012-06-08 14:37:58
    Temat: Re: HP nx7300 zawiasy
    Od: "Andrzej K" <k...@x...wp.pl>

    Użytkownik "quasi" <s...@s...spamem.pogania> napisał w wiadomości
> [...]
    | zł to dla mnie trochę za dużo.
    |
    | Czy można gdzieś kupić oryginalne i nowe zawiasy w przyzwoitej cenie?

    Goole "zawiasy do HP 7300"
    Andrzej

  • 3. Data: 2012-06-08 17:25:14
    Od: aRo <"arkadi26[_usun_to_]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-08 09:50, quasi pisze:
> [...]
    > zł to dla mnie trochę za dużo.
    >
    > Czy można gdzieś kupić oryginalne i nowe zawiasy w przyzwoitej cenie?

    Kupilem od kogos tam z Hong Kong-u i do dzis (tj prawie 2 lata) sie
    trzymaja. A laptop jest uzywany codziennie.

  • 4. Data: 2012-06-09 13:39:18
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania>

    W dniu 2012-06-08 14:37, Andrzej K pisze:

    > Goole "zawiasy do HP 7300"
    > Andrzej

    Widzę tam różne sklepy internetowe, ale skąd będę miał pewność, że one
    są oryginalne? Szukam pewnego źródła.

  • 5. Data: 2012-06-13 23:02:23
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Widzę tam różne sklepy internetowe, ale skąd będę miał pewność, że one
    > są oryginalne?

    Spytać się?