  • 11. Data: 2010-02-18 21:08:56
    Temat: Re: Odwołanie od mandatu - do kogo?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 17 Feb 2010 19:03:23 +0100, m...@p...onet.pl napisał(a):

    > Straż Miejska w Krakowie nałożyła na mnie mandat, który przyjąłem (mniejsza o
    > sytuację), jednak zorientowałem się dzisiaj że wg. znaków wykroczenia jednak nie
    > popełniłem. Ponieważ z tego co wiem mam 7 dni i jutro mija ten termin, prosiłbym
    > o pomoc w jaki sposób mam się odwołać, czy to ma być polecony (rozumiem że
    > adresuje do Straży Miejskiej w Krakowie, czy do kogoś konkretnego?), tak abym
    > nie zrobił jakiegoś formalnego błędu. Dzięki za odpowiedź.

    Do SM w Krakowie.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 12. Data: 2010-02-19 00:34:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 17 Feb 2010 10:58:15 -0800 (PST), amos napisał(a):

    > Powaznie, jest mozliwosc odwolania swojej zgody na przyjecie mandatu?

    Nie, ale można anulowac mandat.

  • 13. Data: 2010-02-19 15:17:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Feb 2010, amos wrote:

    > Do dzis czytajac posty na pmsie krazacych wokol tematu przyjetych
    > mandatow bylem przekonany, ze decyzja przyjecia jest nieodwolalna.

    Dla porządku odnotować trzeba że "anulowanie" ma miejsce tylko
    jeśli czyn za który przyjęto mandat nie był wykroczeniem.
    Żeby kto nie pomylił "anulowania" mandatu za 68/50 dlatego że
    było 68/70 z niezgodzeniem się, że to było 68 :D

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2010-02-19 15:24:53
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Feb 2010 15:17:53 +0100, Gotfryd Smolik news wrote:
> [...]
    > Żeby kto nie pomylił "anulowania" mandatu za 68/50 dlatego że
    >było 68/70 z niezgodzeniem się, że to było 68 :D

    A dlaczego nie ? Po powrocie do domu sprawdzilem zapis z GPS czy
    tachografu elektronicznego i sie okazalo ze jechalem 49.

    Co innego jak ktos pomysli ze 200zl mandatu to chyba za duzo, on,
    student rencista, w sadzie zaplaci 100zl .. wtedy juz za pozno :-)

    J.

  • 15. Data: 2010-02-20 00:26:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 19 Feb 2010 15:24:53 +0100, osobnik zwany J.F.
    wystukał:

    > A dlaczego nie ? Po powrocie do domu sprawdzilem zapis z GPS czy
    > tachografu elektronicznego i sie okazalo ze jechalem 49.

    bo Twój GPS nie ma homologacji w przeciwieństwie do suszarki

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2010-02-20 07:37:26
    Temat: Re: Odwo?anie od mandatu - do kogo?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Feb 2010 23:26:53 +0000 (UTC), masti wrote:
    >Dnia pięknego Fri, 19 Feb 2010 15:24:53 +0100, osobnik zwany J.F.

    >bo Twój GPS nie ma homologacji w przeciwieństwie do suszarki

    A skad wiesz ? Moze to szybowcowy rejestrator z homologacja
    miedzynarodowa, akceptowanla na zawodach z gruba pula nagrod, a nie
    tam 200 zl :-)

    Ale to juz sad na sprawie moze orzec ze wierzy policjantowi bardziej,
    pytanie co powie w kwestii anulowania mandatu :-)

    J.

  • 17. Data: 2010-02-20 19:10:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 20 Feb 2010 07:37:26 +0100, osobnik zwany J.F.
    wystukał:

    ale nie do pomiaru na drodze :)