  • 11. Data: 2010-09-23 11:30:20
    Temat: Re: Odtwarzacz muzyki do samochodu obsługujący mniej standardowe formaty?
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    On 2010-09-23, Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl> wrote:
    > Nie wiem z jakich powodów nie chcesz zewnętrznego odtwarzacza, ale może

    bo jak pomyślę o noszeniu kolejnego "pudełka" to się denerwuję.

    > zamiast niego kup jakąś nawigację, którą da się łatwo odblokować, a na
    > windowsa CE znajdziesz jakiegoś pocket playera. W zależności od budżetu
    > jakim dysponujesz, możesz nawet zanabyć radio i nawigację z bluetoothem
    > i kabelków nie ciągać dodatkowych...

    ok. warunek dodatkowy - nie chcę w tym grzebać. interesuje mnie *gotowe*
    rozwiązanie.

    serio - na codzień za dużo robię przy kompach jako pracy by mi sie
    jeszcze chciało uczyć co to jest windows ce, jak się coś z tym robi itd.

    depesz

    --
    Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz / blog: http://www.depesz.com/
    jid/gtalk: d...@d...com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007

  • 12. Data: 2010-09-23 21:37:24
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    W dniu 2010-09-22 14:07, hubert depesz lubaczewski pisze:

    > jedno ale, bo widzę, że tematyka zboczyła na kwestie jakości dźwięku -
    > jakość dźwięku mam w odwłoku. mam słuch muzyczny drugiego stopnia
    > (rozróżniam kiedy grają, a kiedy nie). po prostu nie chce mi się
    > rekodować biblioteki. *zwłaszcza* z jednego formatu stratnego na inny
    > stratny.

    Mimo wszystko proponowałbym zgrać do mp3, przynajmniej może się przydać
    w przyszłości, odtworzysz to na czymkolwiek (przenośnym mp3, innym
    urządzeniu audio z wejściem usb). Kup odtwarzacz samochodowy z wejściem
    USB na panelu, do tego USB np. INTENSO 8GB NANO MICRO LINE:
    http://www.skleplinksys.pl/product-pol-36776-PENDRIV
    E-INTENSO-8GB-NANO-MICRO-LINE.html
    (link przykładowy!) Nie będzie nawet specjalnie "odstawać" na panelu
    radia ani rzucać się w oczy. Niestety nie wiem jak się sprawują w
    praktyce takie małe pamięci USB i jak będzie działać w praktyce
    przewijanie 50 bądź więcej folderów w radio. Ale wygląda to kusząco,
    chyba sam zrobię taki "numer". Zamiast zestawu płyt CD z mp3 jedna taka
    pamięć USB (1 pamięć to ~12 płyt CD).

    --
    pozdr,
    W.

  • 13. Data: 2010-09-23 23:47:43
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl>

    Użytkownik "hubert depesz lubaczewski" napisał

    > ok. warunek dodatkowy - nie chcę w tym grzebać. interesuje mnie *gotowe*
    > rozwiązanie.

    http://allegro.pl/nawigacja-gps-win-5-0-gratis-odblo
    kowany-windows-i1242870995.html

    I masz odblokowanego windowsa mobile 5.0 na którym instalujesz to:
    http://peb.pl/wm-wm-for-smartphone-programy/444720-r
    apidshare-es-ks-ppc-pocket-player.html

    > serio - na codzień za dużo robię przy kompach jako pracy by mi sie
    > jeszcze chciało uczyć co to jest windows ce, jak się coś z tym robi itd.

    Może mam jeszcze Ci kupić, przywieźć i zamontować? ;)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 14. Data: 2010-09-24 07:51:54
    Temat: Re: Odtwarzacz muzyki do samochodu obs?uguj?cy mniej standardowe formaty?
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    On 2010-09-23, Krzysiek Niemkiewicz <> wrote:
> [...]
    apidshare-es-ks-ppc-pocket-player.html

    > Mo?e mam jeszcze Ci kupiae, przywie 1/4 ae i zamontowaae? ;)

    nie. zainstaluje serwis. a kupić jakoś dam radę :)

    depesz

  • 15. Data: 2010-09-26 10:22:13
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "wchpikus" <w...@w...wp.pl> napisał w wiadomości grup
    > Witam!

    > Nie zgodze sie z Toba..
    > Posluchaj sobie muzyki powaznej lub jazzu.
    > Przy pop czy dance owszem, ciezko rozroznic.

    Ale w czym chcesz się nie zgadzać? To są wyniki ślepych testów robionych
    przez takich jak Ty - którzy słyszą różnice.

    Gdy jednak przyszło co do czego - różnicy nie było. Wszyscy byli zdumieni.