  • 1. Data: 2009-07-10 11:27:13
    Temat: Strona i email na ovh.pl
    Od: "news.interia.pl" <s...@i...eu>

    Witam wszystkich
    Mam pytanie co do jakości usług ovh.pl. Zakupiłem u nich konto w styczniu,
    ale dopiero ostatnio wrzuciłem stronę do nich. Problem w tym, że od wczoraj
    już dwukrotnie otrzymałem komunikat:

    Not Found
    The requested URL / was not found on this server.

    Strona nie odpowiadała przez około 15-30 minut. Z mailami wychodzącymi też
    mam dziś problem. Wysłałem ich kilka z mojej domeny do innego mojego konta
    (interia/orange) w formie testu. Na około 10 dotarł na razie tylko jeden (na
    orange) wysłany równo godzine temu. Inny wysłany kilka minut wcześniej
    (interia) nadal nie dotarł.
    Tu mam pytanie do szanownych kolegów. Czy u nich to standard, czy tylko mam
    pecha. Jeśli standard to gdzie proponujecie umieścić stronę i maila? Jeśli
    to tylko chwilowe trudności to jakoś to przeżyje. Aha konto płatne.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-07-10 11:53:02
    Temat: Re: Strona i email na ovh.pl
    Od: "tama" <k...@p...onet.pl>

    Chyba masz pecha. Ja sobie chwalę. Mam również swoją domenę i tam też jest
    ok. Ale oni mają różne serwery. Najlepiej skontaktuj się z nimi. Fakt ze
    maile idą dłużej o jakieś 3-4 minuty niż z innych kont.ale problemów z
    wyświetleniem strony czy dotarciem nie ma.
    --
    http://www.tworzenie-stron.ovh.org/

  • 3. Data: 2009-07-10 12:26:55
    Od: "SRB" <s...@i...eu>

    Użytkownik "tama" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > maile idą dłużej o jakieś 3-4 minuty niż z innych kont.ale problemów z
    > wyświetleniem strony czy dotarciem nie ma.

    Już się wyjaśniło co do strony. Fakt, mam pecha. Były właśnie dziś i wczoraj
    przeprowadzane prace na moim serwerze, a do tego pretensji mieć nie mogę.
    Kontakt z serwisem jednak wyjaśnił wszystko. Myślałem że potrwa to dłużej i
    otrzymam odpowiedź w formie "z naszej strony wszystko wygląda ok", ale
    jednak wywiązali się. Trochę mi zależy by ta strona przez parę najbliższych
    dni chodziła stabilnie, z stąd te moje pytanie na grupie. Musiał bym zmienić
    serwer w trybie pilnym i przekierować domenę. :/ Co do maila to jeden z
    załącznikiem nadal nie dotarł, ale jeszcze dam mu szanse i wyjaśnię to z
    bokiem w razie jak bym go już nie ujrzał.

    Temat zamknięty