  • 1. Data: 2009-07-10 09:12:27
    Temat: odstep poziomy
    Od: "rob" <r...@p...onet.pl>

    Witam,
    w JEDNYM miejscu musze zrobic wiekszy odstep między znakami "/" i "\".
    Moge to zrobic uzywajac twardej spacji:
    Jednak aby uzyskac wiekszy odstep musze kilkakrotnie uzyc tw.spacji.
    Czy jest jakis lepszy sposob?
    Pozdrowienia
    rob

  • 2. Data: 2009-07-10 10:45:05
    Temat: Re: odstep poziomy
    Od: Piotr NetExpert <p...@n...wytnijabywyslac.net.pl>

    > Jednak aby uzyskac wiekszy odstep musze kilkakrotnie uzyc tw.spacji.
    > Czy jest jakis lepszy sposob?

    /<span style="width: 5em; display: inline-block"></span>\
    --
    pozdrawiam
    Piotr Szafarczyk

    http://www.netexpert.pl

  • 3. Data: 2009-07-10 10:53:49
    Od: "Radek N." <n...@g...pl>

    rob pisze:
> [...]
    > Moge to zrobic uzywajac twardej spacji:
    > Jednak aby uzyskac wiekszy odstep musze kilkakrotnie uzyc tw.spacji.

    Do czego służą te znaki? W jakim to jest kontekście?

    --
    Radek N.

  • 4. Data: 2009-07-10 11:07:14
    Od: Piotr NetExpert <p...@n...wytnijabywyslac.net.pl>

    Piotr NetExpert pisze:

    > /<span style="width: 5em; display: inline-block"></span>\

    Albo jeszcze np.
    /<span style="letter-spacing: 5em"> </span>\
    lub
    /<span style="margin: 0 2.5em"> </span>\
    lub
    ale też ważne co tu właściwie jest treścią, więc rzeczywiście napisz o
    kontekście.
    --
    pozdrawiam
    Piotr Szafarczyk

    http://www.netexpert.pl

  • 5. Data: 2009-07-10 19:05:38
    Od: r...@p...onet.pl

    Najpierw wielkie dzieki za odpowiedzi!
    Kontekst jest banalny, tylko w jednym miejscu trzeba zrobic cos na ksztalt diagramu:

    osoba
    / \
    osoba osoba

    Pozdrawiam
    rob

  • 6. Data: 2009-07-11 19:11:02
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    r...@p...onet.pl pisze:
    > Najpierw wielkie dzieki za odpowiedzi!
    > Kontekst jest banalny, tylko w jednym miejscu trzeba zrobic cos na ksztalt
> [...]

    Bueee, w takim razie to, co zaproponowali koledzy jest złe. SVG albo
    obrazek. Ostatecznie wrzuć wszystko do zagnieżdżonych tabel z
    wycentrowanymi td, to się samo wszystko ładnie rozłoży.

    artur

  • 7. Data: 2009-07-11 19:45:05
    Od: Piotr NetExpert <p...@n...wytnijabywyslac.net.pl>

    Artur Muszyński pisze:
    > Bueee, w takim razie to, co zaproponowali koledzy jest złe. SVG albo
    > obrazek. Ostatecznie wrzuć wszystko do zagnieżdżonych tabel z
    > wycentrowanymi td, to się samo wszystko ładnie rozłoży.

    Tabela też byłaby bueee. Może lista? Tylko jak ją w taki sposób
    przedstawić? Google pokazuje sporo, ale jeszcze nie przeczytałem (na
    pierwszy rzut oka, większość osób kończy na drzewie typu katalogi).

    Ja myślę, że wątkotwórca to wszystko przeczyta, przemyśli,
    poeksperymentuje, a potem nam zreferuje :-)
    --
    pozdrawiam
    Piotr Szafarczyk

    http://www.netexpert.pl

  • 8. Data: 2009-07-11 20:16:08
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    Piotr NetExpert pisze:
    > Tabela też byłaby bueee. Może lista? Tylko jak ją w taki sposób
    > przedstawić? Google pokazuje sporo, ale jeszcze nie przeczytałem (na
    > pierwszy rzut oka, większość osób kończy na drzewie typu katalogi).

    Słuszna uwaga, powinno się to dać zrobić z ul/li lub dl/dt/dd.

    > Ja myślę, że wątkotwórca to wszystko przeczyta, przemyśli,
    > poeksperymentuje, a potem nam zreferuje :-)

    Przykład z użyciem CSS znalazłem w 5 minut :-)

    artur

  • 9. Data: 2009-07-13 05:55:00
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    Jaśli to maja być tylko spacje to ja zaproponuję
    najbardziej prymitywny sposób:

    Jakaś treść<pre> </pre>dalsza treść.

    Andrzej.

  • 10. Data: 2009-07-14 22:50:15
    Od: Krzysztof Warunek <k...@w...pl>

    NKAB - pisze:
    > Jaśli to maja być tylko spacje to ja zaproponuję
    > najbardziej prymitywny sposób:
    >
    > Jakaś treść<pre> </pre>dalsza treść.

    poza kilkoma bajtami jaka różnica do pierwotnego:
    "<p>/&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;\</p> "

    SVG, ew. diagram tworzony gd+php (na pewno istnieją
    zasoby pehapowe do tworzenia diagramów, drzewek)

    --
    pozdrawiam,

    Krzysztof Warunek

    *In specialibus generalia quaerimus*