  • 1. Data: 2011-11-24 16:30:54
    Temat: Odpadła (i zginęła) mi blacha - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie?
    Od: LukeB <l...@g...com>

    Hejka,

    Prawdopodobnie gdzieś w okolicach warszawskiego Cargo (prawdopodobnie
    na wiadukcie) urwała mi się wczoraj tablica rejestracyjna,
    a skapnąłem się dopiero dzisiaj że jeżdżę 'bez'. Oczywiście w
    podejrzanym miejscu blachy już nie ma.
    Blacha zaczyna się od WY... .

    Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie i gonitw do biurw oszczędzi mnie?

    Z góry dzięki,
    Baran
    --
    Łukasz,
    Triumph Tiger 955i, Honda Pantheon 150, WAW