  • 1. Data: 2012-10-24 19:49:53
    Temat: karta przechwytywania video (cctv, dvr) PCIe low profile
    Od: BartekK <s...@d...org>

    Przyszło mi dołożyć do serwera obsługującego rejestrację video dodatkowe
    trzy kamery, które są analogowe, i nie mogę ich zmienić - po prostu są,
    i mam je też rejestrować.
    Soft - linuks i zoneminder. Aktualnie rejestruje obraz tylko z kamer IP.
    Więc trzeba by dodać kartę video. Ok, ale jest problem - mam miejsce
    tylko na kartę PCIe x1, i w dodatku low-profile (i fizycznie nie wejdzie
    karta wysoka).

    Czy ktoś spotkał się z jakąś sensowną kartą przechwytywania PAL/NTSC (a
    nie tuner DVB-T itp analog/digital combo, które w porywach mają 1
    wejście video analog) tego rozmiaru? Na alledrogo przeszukałem
    http://allegro.pl/listing.php/search?string=pcie&cat
    egory=16307&description=1
    ale nic nie wygląda na low-profile...
    W ostateczności użyje jakichś video-grabberów na USB, ale mam z nimi
    tak fatalne doświadczenia, że wolałbym nie...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 2. Data: 2012-10-25 09:37:17
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    http://www.alnetsystems.com/offer/en/net_hybrid/neth
    ybrid_avc_lt

    Używam ich system hybrydowy i poza tym, że jest drogi to jest ok.

    PC

  • 3. Data: 2012-10-25 14:33:32
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-10-25 09:37, PC pisze:
    > http://www.alnetsystems.com/offer/en/net_hybrid/neth
    ybrid_avc_lt
    > Używam ich system hybrydowy i poza tym, że jest drogi to jest ok.
    Dzięki, poszukam czy to ruszy z ZoneMinderem, i poszukam dilera tego
    czegoś i zobaczymy co znaczy "drogi" :)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 4. Data: 2012-10-25 20:00:40
    Od: Rafał <b...@N...gazeta.pl>

    http://www.ebay.pl/itm/CCTV-H-264-4CH-DVR-Card-Real-
    time-100-120FPS-Audio-video-Capture-Security-Card-/1
    40651237008?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorde
    rs_Cards&hash=item20bf778e90#ht_6256wt_1110

  • 5. Data: 2012-10-25 22:07:07
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-10-25 20:00, Rafał pisze:
    > http://www.ebay.pl/itm/CCTV-H-264-4CH-DVR-Card-Real-
    time-100-120FPS-Audio-video-Capture-Security-Card-/1
    40651237008?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorde
    rs_Cards&hash=item20bf778e90#ht_6256wt_1110

    Fajnie, ale to jest PCI a nie PCIe ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173