  • 1. Data: 2012-10-24 20:51:33
    Temat: Praca Domowa
    Od: p...@g...com

    Dla pana Szymona. B
    Praca Domowa

  • 2. Data: 2012-10-24 21:18:25
    Temat: Re: Praca Domowa
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 24.10.2012 20:51, p...@g...com wrote:
    > Dla pana Szymona. B
    > Praca Domowa
    Darku, nie wiem jakie porządki są w szkołach w słupsku, ale ja bym Ci
    wstawił 2.

    Teraz szybko naucz się wysyłać wiadomości cancel i postować na pl.test .

    Michoo

  • 3. Data: 2012-10-24 21:50:48
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Wed, 24 Oct 2012 11:51:33 -0700 (PDT), p...@g...com napisał(a):

    > Dla pana Szymona. B
    > Praca Domowa

    Proszę przekazać, że wspaniały Pan Szymon, będąc nauczycielem jest
    jednocześnie sporym nieukiem. W ramach samodoskonalenia proponuję Panu
    Szymonowi przeprowadzenie lekcji pt. "Netykieta". Materiały można pobrać np.
    stąd:

    http://klub.chip.pl/wincat2/news/netykieta.htm

    --
    pozdro